Arme chantal met haar laarzen, ik heb ze in het echt gezien, ik heb een hekel aan laarzen. Ik draag eigenlijk altijd stalschoenen (in de winter met nepbont), daar rij ik ook altijd mee. Ook rij ik in spijkerbroek of jogginsbroek, ben te gezet om een passende rijbroek te vinden en vind ze dan ook nog eens te duur voor die keer dat ik op mijn knol zit
die eerste vind ik ook het mooiste eef!
Nou Grid ga slapen, zo kom je nooit aan je rust
Mirjam slaap voorlopig dus nog niet...
grid
Geplaatst: 31-10-09 01:36
o haha MIrjam hij had een andere achterliggende gedachte
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:40
Ik rij met bijna alles, ik kan wel zeggen dat ik met mijn klompen wel eens ter paard ben gegaan en dat is toch wel af te raden.
Mannen.
Grit
Geplaatst: 31-10-09 01:41
Op je leenpaard Chantal op de tinkerboerderij
Ik rij altijd met stalschoenen met chaps. Voor een wedstrijd komen mijn laarzen uit de kast
Mirjam die is erg zeg. Die denk lig lekker bij papa in het grote bed blijf jij nog maar even hier.
Leenpaard
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 01:45
Ja die vind ik ook erg mooi Mirjam, maar het wordt toch de eerste die ik gekozen had: Er is geen groter geheim dan dat tussen een ruiter en zijn paard Ik vind het een erg mooie spreuk, maar de keuze was wel moeilijk. Ik zeg het ook vaak hoorn Mannen Je kan niet met ze, maar ook niet zonder ze
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:48
Koe ligt hard te puffen, maar ik zie verder nog niets.
neuhhh mijn warme bed zie ik pas rond een uur of 7.30 uur als Mich me niet wakker houdt in de ochtend aangezien hij om 9 uur ergens moet zijn...
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:53
Ik vermaak me wel, maar weet je wat het ergste is? Morgen ochtend rond 7.00 racen ze hier weer met trekkers door het huis en dat zijn niet van die geluidsarme dingen.
Dat ken ik ja, tenminste ze rijden niet over het erf, maar wel over de dijk en ik schud dan nog net niet heen en weer (soms wel trouwens ) Tja dat heb je op het platteland
Biancaa
Geplaatst: 31-10-09 01:56
door het huis nog wel mirjam, blijft er dan nog wat over