Vanmiddag weer even bij Nora en Avalon geweest. vriendin was mee en heeft foto's gemaakt. Deze moet ik ff plaatsen onder het mum van "We like big butt's and we cannot lie"
De rest komt/komen nog in een topic..
Grit
Geplaatst: 06-07-09 19:04
Da's nog eens een "butt" uitzicht En hopen dat je de tinkers mag verzorgen!
Springles, hondencursus... Hier bankzitten, da's dan ook saai.
Ow hoop echt zo dat het klikt!! Eerst maar ff heen om kennis te maken Ze heeft nog meer paarden daar staan dus als het klikt, heb ik daar echt een super plek
D_Travis
Geplaatst: 06-07-09 21:08
zou super leuk zijn Nathalie!
pff ben er net wer van de tinks.. eerst veulens geweest. waren relaxed dus das mooi
daarna naar de moeders, ook ff gecheckt alles in orde. Toen begon het ineens enorm te regenen dus snel de wei in om de deken recht te trekken.
pff lekker op tijd thuis maar erg rustig hier zie ik
Ik heb misschien een plan om Max te kunnen houden.....mits iemand (mijn collega) goed met Kim klikt........ Maar dat is slechts een gedachte tot nu toe......ik wil Max eigenlijk niet kwijt
Janet komt morgen foto's maken....dan kunnen jullie allemaal zien hoe geweldig hij is.
Het zal onwijs moeilijk zijn om Kim weg te doen, die heb ik immers al 11 jaar.....maar we beginnen een beetje uit elkaar te groeien. Ook al voelt het een beetje als verraad.....misschien is het beter.
Maar dit heeft allemaal geen haast en we zien wel hoe het loopt.
Maar ik denk dat Max voorlopig nog blijft, want ik weet eigenlijk wel zeker dat we er enorme spijt van zullen krijgen.
Nou idd je kunt altijd nog beslissen maar ik snap dat je het ook wel moielijk vind om Kim dan te laten gaan, maar uit elkaar groeien is ook niet leuk, en dan kan ze misschien beter iemand anders gelukkig gaan maken toch?
Ze zal (als het al gebeurd) zeker niet naar de eerste de beste gaan hoor.
Ik hoop stiekem dat mijn collega ( vrouw van 42) goed met haar klikt, ze wil namelijk misschien een paardje.......en opzich zou Kim dan voorlopig hier kunnen blijven staan.....
Maar nogmaals....het is een nog maar een hersenspinsel..... Ik vind alleen wel dat Max moet blijven
Grit: Haha, ja nog 'maar' 11 jaar Eigenlijk is ze helemaal niet mijn type (qua karakter) maar aangezien het mijn 1e pony was moesten we het met elkaar doen was allang blij dat ik een pony kreeg toen