Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

OMG Leon door de bocht..
Droogkloot dat je bent..
snowdon schreef:Last van geelzucht de hele dag, Grit?
Dianne, heb jij nog eens de link van het Engelse laboratorium voor geneticatests? Die was toch sneller en goedkoper als van Haeringen? (overigens heb ik geen flauw idee hoe ik iets opstuur naar van Haeringen, maargoed)
snowdon schreef:overigens heb ik geen flauw idee hoe ik iets opstuur naar van Haeringen

*
en idd Yannick heeft ook zo'n speciale speen op fles en ook speciale fopspeen 
en blauw blauw hoofdstel door essent
idd niet zo netjes om het zo laat te vertellen
gelukkig snel ff ander onderkomen gevonden
ondertussen al best veel black shadows en ook al 2 bruine silas...
en idd ook geen namen alleen om uniek te zijn da's idd meestal niet uitspreekbaar 
of Duke of Lords enz enz... elk kasteel had wel een belangrijke Adelijke familie of zo
heb zo Tig familiestambomen gezien op vakantie 
zoveel merken met een S en dan er nog niet bijzitten
maar idd moet je niet teveel verklappen joh
) Sverre komst steeds vaker voor hoor
toen mijn nichtje geboren werd (bijna 4 jr geleden) waren er 2 geboren in 1 ziekehuis 
en nu zijn er ook al meer
wel ietsie anders want Shayla spreek je uit als Sjeila en Sayla spreek je uit als saila
maar ondertussen had ik toch al wel weer andere ideeën
(en Say heeft nieteens veulen in buik
)
had eens 5 marieke's in de klas en 3 mark-en en verder dan nog mijn goede vriendin Inge en ik beide afgekort als Inge dus lekker handig
daardoor werd ik later maar grid genoemd
Myrthe en idd vind het wel een gave tinker (hou idd ook niet zo van maanogen en wit, maarja sommige paarden hebben gewoon charisma
)
Spannend! We zien/ horen het wel als het door gaat
Tobias nu "Je weet wel" hond
Stormachtig en regen ...