Foutje van de hoefsmid.. ik denk meer dat hij is vergeten dat Jessie erg dunne zolen heeft, en als je dus haar kort bekapt, dan komt ze teveel op haar zolen te lopen, en da's gevoelig op steentjes.
Ik ben kapot 
Jessie niet gereden, die had hele rare vlekken op haar achterbenen, net alsof ze er over heen gezeken heeft ivm hengstigheid ofzo. Ze rook ook wel iets hengstig, maar verder toonde ze niet. Die vlekken waren alleen heel donker? Niet donker genoeg om bloed te zijn, maar wel donkerder dan normaal. Kan dat zijn omdat dit iets van haar eerste hengstigheid na Flynn/van het jaar is?
Dus haar maar teruggezet, ze had er duidelijk niet zo'n zin in.
Mis kwam als een dolle stier aangedenderd, dus die maar mee genomen. Achterhoeven moest ik nog steeds bekappen. Oh my. Rechtsachter gedaan, maar dat koste me zo veel energie dat ik linksachter echt niet zag zitten
ze moesten geknipt worden, ze waren te lang om te vijlen. Dus heb maar een stalgenootje opgebeld of ze pllleeaasssee langs wilde komen om Miska haar hoef omhoog te houden, dan zou ik wel knippen. Ze deed het ook nog!
Dus even de tang er langs gehaald, gevijld en weer teruggezet. Ben nog net op de fiets teruggekomen, maar nou is het kaarsje echt op. Heel raar.