Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wisky zo heb je snel weer een nieuwe kudde. Als er afstand is getekend kan er geen bezwaar meer gemaakt wordt (is eigenlijk vrijwillig afstaan na inbeslagname) dat gebeurd meestal. Soms wil men dat niet en dan kan er idd nog een bezwaar komen, maar dan zal men dat vast nog wel uitleggen als het paard bij je komt 
nu al veulie van filou ... shetstamboek is volgens mij gesloten maar je hebt ook nog het minipaardenstamboek MRPS misschien past ze daar ook nog tussen? Is wel voor de wat sjiekere en dus kleine "shet"achtige pony's
Berk die is idd groot lijkt me toch sterk als dat van een shet komt eerder een kleine maat appaloosa
timokyana steeds spannender al kan de uier idd nog meer
... en jessy ook 
met pinksteren alweer een wedstrijd 
Ben alweer veel te laat nog aan het internetten

Maar hij is superglad, hij zit al helemaal in zijn zomervacht, het bruine komt zelfs al weer door, door de zonnige uurtjes. Nu krijgt hij overal fijne witte haren. Het is geen tussenvacht. Vanaf twee meter zie je het niet meer hoor. 
, ik lig in mijn bed poging tot slapen, sliep bijna. Opeens hoor ik een plof, kyana ligt hoop gekreun erbij. Ik denk oh jeeh, vlug in mijn kleren gegaan, bouwlamp aangedaan zonder dat ze me ziet spullen bijelkaar geraapt voor de zekerheid.
ben zo benieuwd.
, helemaal met zo'n lieverd erbij. je krijgt je handen weer vol denk ik .

) en dus ben ik hierop uitgekomen. Werkt super!

is ze veel jonger dan ga ik denk ik idd mennen 

(ze had toch geen stopwatch in dr stal hangen he
)
(ik zit er echt als een hampel op *schaam * schaam*

leek me wel lachen