[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:59

ok ik ga net in een glassplinter van vanochtend (theeglas stukgegooid) staan, overal bloed, is net er hier hihi

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:02

Taatuutaatuu...

FK, minder als je je een beetje verveeld op je werk!

Ik houd het voor gezien nu, morgen weer een dag...

Fijne avond allemaal

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 20:50

nou erg joh van daaf.
maar ja over is over he .
anders lijd het beesje ook maar.

en wat heeft nou blaasontsteking met sex te maken????whahahahahha (is niet blond hoor)

en voor de mensen die denken dat sex na de 40 over is.
die hebben het mis hoor heb er hier een van bijna 50 en die wil nog steeds whahahahah

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:07

hihi chub, geen seks meer na je 40e??

ik zal morgen om 10 uur aan daafje denken, FK

dobbel, felies met je nieuwe zadel he, en sterkte met je hormonen. heb je er zelf het meest last van of ook je omgeving?

heb jij al foto's van het nieuwe stekkie van de paarden? 2 kunnen best samen in een 5 bij 5 box. hier staan ze ook wel samen in een 3 bij 5.

Knollehollen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:15

peetorlan schreef:
en wat heeft nou blaasontsteking met sex te maken????whahahahahha (is niet blond hoor)

Bij anale sex loop je erg veel risico.....

Sex na je 40e? Ach ik ben 40 nu en vind het zeker niet minder geworden, eerder lekkerder en hoop er nog heel wat jaartjes van te kunnen genieten.

FK - sterkte morgen met Daafje
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 06-12-05 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:16

Chubby schreef:
Hahaha... Kan me sowieso sex boven de 40 nauwelijks voorstellen... Ow damn, dan hebben we nog slechts 4 jaar

Héhé, effe dimmen hè! Je kan zelfs kinderen krijgen boven de 40, jajaja, echt waar Chub

Kreeg vandaag van de bemoeierige stalgenote te horen dat Sox zo bezweet was na buitenrit door bijrijdster afgelopen zondag. "Het zweet droop er vanaf". Ja gos, dat heb je met een behoorlijk in het haar zittend paard na een fikse buitenrit. Na de rit is de zweetdeken erop gelegd en er later door de stalhoudster weer afgehaald. Toen ik rond etenstijd op stal kwam vroeg stalgenote wier verzorgdag het nu was. Toen ik vroeg waarom ze dat wilde weten was het "uit belangstelling".

Ik was Sox aan het borstelen in d'r box en dan gaat ze hardop zeggen "moet ik jou ook maar eens borstelen ..naam pony..". En dan gniffelen. Zo ontzettend irritant. Ze had een internet"vriendin" meegenomen en met iemand erbij doet ze altijd zo vreemd. Kijk, dat iemand zich bezighoudt met NH is oké, en daarom haar paard niet borstelt en geen deken oplegt is ook oké maar die bemoeizucht gaat echt irriteren. Ik bemoei me ook niet met de kwpn'ers die maar 4 uur in de wei mogen staan, je krijgt alleen maar gedonder op zo'n kleine stal als je je mening gaat geven. Leef en laat leven. Behalve als er dierenmishandeling in het spel is, dan wordt het een andere zaak.

Sox krijgt trouwens eindelijk een gespierde taille! Nu bijrijdster Arenda (heeft Z gereden en sgw) in weer en wind 2x per week rijdt verdwijnt het buikvet met gezwinde spoed (jaja, ouderwets Nederlands ). Ik rijd ook 2x/week en we oefenen flink aan de stijfheid op links. Moet zeggen dat ze er superdesuper uitziet, heeft er niemand een ouwe digi in de aanbieding?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:21

Quote ergens van Google:
Een blaasontsteking wordt meestal door bacteriën veroorzaakt. Vaak gaat het om een bacteriesoort die bij iedereen vooral in de darm leeft, maar ook rond de plasbuis voorkomt. Bacteriën komen via de plasbuis de blaas binnen. Daar groeit hun aantal snel. Ze hechten zich aan de blaaswand en die gaat ontsteken. Omdat de plasbuis bij vrouwen korter is dan bij mannen, krijgen vrouwen gemakkelijker een blaasontsteking. Tijdens het vrijen kunnen bacteriën in de plasbuis van de vrouw komen. Daarom krijgen vrouwen soms een blaasontsteking na het vrijen. Unquote

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:41

waaaauw sox, laat nou looohoooos.... anders vreet je jezelf weer helemaal op. volgens mij is dit een soort vicieuze cirkel ofzo van je want je komt iedere keer dit soort mensen tegen... lach erom!!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:42

nou bedankt sox, ik zie nu de bacterien van chub, van het ene gaatje naar het andere rennen....

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:52

Lees nog braaf alles mee, sommige zullen het wel gemerkt hebben aan de pb's.
Gaat weer wat beter met me, gelukkig.
Kom even een paar foto's van Wannes showen:
Afbeelding
ETEN!!!
Afbeelding
HALLLOOOOWW, ben aan het eten hoor!!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HUOM7AZ8
Beetje overbouwd...

Chubby, blijven drinken, ik heb al zo vaak een blaasontsteking gehad(en nierbekkenontsteking) dat ik nu standaard 2 liter water op een dag drink.
Ook blijven doen als je er van af bent, ookal vind je het niet leuk.

Sox, niet aan denken, sommige mensen hebben nu eenmaal niets beters te doen als het zich druk maken om een ander.
Als jij je dan ook wat gemakkelijker opstelt is de lol er zo vanaf.
En ze zeggen wel eens, een les blijft net zo lang terug komen totdat je hem hebt geleerd

FK, sterkte voor jou en de eigenaresse het paardje morgen, heb het ongeveer gevolgd.

Sex, praat me er niet van, ik vind het een hoop gedoe om niks.
Ga liever op tijd slapen, ik heb dus al bijna geen sex meer voordat ik 40 ben

Jean weer naar Ierland, veel plezier daar!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:12

Oké, ik ga proberen een lollig antwoord te bedenken voor dit soort flutopmerkingen. Ik stel me volgens mij niet moeilijk op maar ben misschien wat serieus. Comes with the age Ze motte nie an m'n peerd komme!! (mix Brabants/Drents?).
Haha Coydog, heb je een rustig maar gezapig leventje qua sex op jouw leeftijd

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:18

hey Coydog ik zie "GEEN KUIL!" staan. Helpt het, die grote letters?

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:24

Sox, misshien ben je niet moeilijk maar ga je er niet "gemakkelijk"mee om, het naast je neer kunnen leggen van zulke opmerkingen is niet gemakkelijk en dat bedoel ik dus meer.
Verder heb ik veel rust in bed ja

FK, is een aktie van m'n vriend, hij is bang dat ze het niet zien.
Wannes had zo ongeveer water als mest dus hij kon er echt niet tegen.
De eerste de beste die er kuil in gooit terwijl ze het hebben gelezen draai ik de nek om, beest zat tegen uitdroging aan.
Mo krijgt ieder jaar meer last van mok als ze kuil krijgt, zij mag het dus ook niet meer.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:46

Hm, Coydog, maar wat moet je antwoorden dan? Omdat ik zelf nooit zulke opmerking zal maken weet ik er eigenlijk ook niet mee om te gaan. Een beetje dom grinneken of zo??
Ik heb ook veel rust in bed, maar dat benauwt me niets, haha. De vorige sparringpartner snurkte ook, jeetje, wat een ellende! Ik ben al een slechte slaapster en dan dat geknor naast je.... Nu slaapt de border terrier af en toe naast me en die knort ook, doe ik mijn oordopjes in

Sox is sinds een paar weken aan de voordroog en het gaat goed. Ik gooi stiekum nog wat extra plukken in d'r stal zelfs... Ze heeft geen rasp noch mok maar ik houd het wel goed in de gaten. Ze zit nu op bijna 2 kilo krachtvoer per dag en heeft dat wel nodig. De bijrijdster die eigenlijk alleen kwpn'ers gewend was (maar vroeger een Connamarapony had) is wel gek met haar. Sox is altijd vrolijk in het bos en werkwillig en Arenda komt met een glimlach terug van de rit, meldt ze zelf. Heerlijk toch dat je paard geniet, ik heb dat ook als ik zaterdags op rit ga, altijd oortjes naar voren en naar alles kijkend. Ik maak de ritten ook zoveel mogelijk afwisselend van route, dat kan hier ook heel makkelijk. Zand- en bospaden alle kanten op, echt super

Coydog, maakt het niks uit of bijv. Mo veel energie kwijtraakt door rijden? Als je paarden veel energierijk voer geeft en ze kunnen er niks mee dan krijg je vaak problemen. Ik gaf vroeger altijd hooi maar er werd toen minder gereden. Nu heb ik de keus niet want ze krijgt voordroog maar er wordt veel meer gereden dus verbrandt ze meer. Zou dat ook niet een factor zijn?

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:04

Vorig jaar werd er wel mee gereden en dit jaar niet, het maakt geen verschil.
Op de een of andere manier valt het bij moeder en zoon niet lekker.
Mais deed ze het wel goed op trouwens, dat kreeg ze het jaar daarvoor.

Ik zou die opmerkingen proberen te negeren, is toch een stuk rustiger voor jezelf.
Als ze een opmerking maken over "zullen we je ook eens borstelen "zou je er heel serieus op in kunnen gaan, dat het slecht is voor het huidvet als je het teveel doet maar dat het weer wel goed is voor de doorbloeding van de huid
En zou ze daar weer argumenten voor hebben; "tja maar goed dat meningen verschillen anders werd het zo saai en goed dat we elkaar in de waarde kunnen laten hè"

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 05:54

Sox, ik voel met je mee hoor, ik kan het vaak het ene oor in en het ander uit laten gaan, maar soms schiert ik toch echt uit mijn slof (diep in me heb ik een erg agressief kantje, heb ik van mijn pa geerft, mijn broers en zus ook, maar die kunnen het wat minder beheersen )
Dan krijgen ze toch echt een behoorlijke wind van voren, dat gezeik over mijn knol altijd, maar goed, zou altijd wel blijven, vooeal bij die manege huppelkutjes die vaak niet eens een eigen paard hebben, gewoon jalouzie dus

zooo, adem in, adem uit.........

gister de laatste toets gehad met Chital, eindigde als derde bij de behendigheid, stond tweede, maar degene die op 1 stond liep een fout parcours, dus sta denk ik nog steeds tweede, we moeten in totaal 6 toetsen lopen, dit was de laatste van dit seizoen, seizoen is na deze week afgelopen, heerlijk, rust, normaal gesproken sta ik op woensdagavond achter de bar, dinsdagavond trainen, donderdag de boodschappen voor de bar doen en op de zaterdag en zondag ook vaak activiteiten.
Er komen dus twee heerlijke maandjes rust in de vrije tijd aan, ff bijtanken, dan in februari weer vol goede moed aan de slag op de club,
ach doe het met liefde, hou van ons clubbie en we hebben een heel hechte vriendengroep binnen deze club.

zo, lang verhaal he, ow ja, goeiemorgen en een fijne dag he.

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 07:10

Mensen, het nivo hier wordt steeds meer het mijne.
Ruzie met zeikerds en sex....da's mijn wereld

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 07:46

Baileys schreef:
Mensen, het nivo hier wordt steeds meer het mijne.
Ruzie met zeikerds en sex....da's mijn wereld

grinnik..........

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 07:52

Goodmorning, vanuit Ierland, ga bijlezen en kom straks reageren

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 08:14

Goedemorgen!!

Hehehe, best gezellig wakker worden op deze manier!

Vond de opmerking van Pel weer ver gaan, "bacterien die van het ene gaatje naar het andere lopen" Ik denk in beelden hoor!

Coydog, lekker geen kuil voeren dan. Het ene paard is het andere niet... En hooi is voedzaam genoeg vaak...

Baileys

TM, klinkt goed allemaal met Chital! En al is zo'n hobby nog zo heerlijk, af en toe een poosje vrij is ook wel lekker inderdaad.

Gisteren was ik laat thuis. Na het eten richting manege en er was om half negen nog een plekje vrij in de manege les. Sinds een instructrice bij ons is vertrokken, geeft de pensionhouder af en toe les en dat doet 'ie best leuk. Ik vond het dus wel een goed idee om mee te rijden. Helaas was Chub het niet met me eens.. Ze durfde niet langs hem! Ze was erg wakker en compleet over de zeik als we bij hem in de buurt kwamen.
Dus na een half uur stappen en kalmeren ben ik in de kleine bak verder alleen gaan rijden. De omslag was echt gigantisch: direct nageeflijk en lekker ontspannen. Toch nog maar een keertje ons proefje geoefend, wat wederom best goed ging! Weer die inzet van de grote volte in de rechtergalop die fout ging, en ze was iets minder correct in de wendingen, maar ze deed lekker haar best.

Was net na 10en weer thuis, waar het niet bijster gezellig was (stomme voetbal altijd). Lag lekker op tijd in m'n nestje en nu ben ik alweer hier

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 08:38

Yarka, snap ik wel, is echt geweldig land.

Chubby, ja kon vanaf 4 uur niet meer slapen, hahaha, dansende vlinders en weten dat, je hem zo weerr gaat zien, gelukkig heeft Terry dezelfde verschijnselen, hahaha

He maar jij gaat ook lekker zeg, super, gefelici. balen van je blaasontsteking.

Pellie leuke reactie, met het dansende poppetje, en ja erg leuke tijd.

O arme chub. Ben blij dat jullie me dit vertellen, hahaha, wist ik niet.

Roos, ja was erg leuk, hoop dat het vandaag nog een keer lukt, weet alleen niet of we nog online komen

Branka, welkom

IL gedraag je, jaag haar nou niet gelijk op de kast.

Tricky, stemming stijgt, niveau daalt

FK, sterkte met Daaf

Leon, ja was erg leuk, je kunt het overal over hebben, hahaha
zelfs over borsten hahaha

CHUBBY IK BEN 43 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AND HAVINGN A GREAT TIME, hahaha voel me beter dan toen ik 26 was.

Terry komt straks een uur of 1 is hij hier, joepie., hahaha

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:00

Goedemorgen allemaal!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:41

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:15

Alles goed Chubby?
Ik heb helaas niets voor je te leen, sorry.
Mijn verkoudheid begint nu los te komen, ik hoest wat af en mijn keel is ze rauw als wat, bleh!

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:26

Chub, Granberrycapsules helpen goed blaasontsteking te voorkomen.