Leuk dat jullie een nieuwe auto krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb 'm een tikje op zen neus moeten geven voor hij los liet haha. Bij mijn mama heeft hij dat ook al gelfikt.. Rits vast gepakt en trekken maar!
krijgen we dan ook fotospam 
je moet echt een x komen rijden hoor
Jammer ook dat de afstanden altijd zo groot zijn, Lotte had me ook al eens uitgenodigd. En graag gedaan hoor!
ben je welkom!
hij heeft echt moeite gedaan om er zo vies uit te zien. Zijn je examens goed verlopen?
En zie je, jouw Boris kleedt jou ook uit, het is een teken dat deze naam voorbestemd was.
Kun je je hun gezichten voorstellen?
Ik ben zo verliefd op maanoogjes. Ik moet de foto's van vandaag echt uploaden maar 430 foto's uploaden duurt wel even… heb me even laten gaan vooral omdat het een nieuwe camera is. Ik had zo'n 500 foto's maar er waren veel onscherpe stukjes op foto's want ik heb geen stabiele lens. Ik moet zeggen er zitten een… tiental goede foto's tussen. Maar zijn wel van ze allemaal en een paar kattenfoto's ertussen door

Gelukkig had Leonoor me enkele goede tips gegeven en werd ze na een tijd wel rustiger. Was nochtans al met haar aan zee geweest, maar met zo'n grote groep.. Mevrouw wou bij de kop horen!