Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die is nu bijna overal scheef
Ze wou altijd bij de paarden zijn. Ik heb me trouwens prima vermaakt op ons ritje. Er was ergens een soort van aardegreppeltje op het pad, ik dacht al dat we gingen vast zitten met de sulky, dus ik zwier even met men zweep.. Springt die oelewapper over die greppel, vliegt die sulky de lucht in, worden wij er haast gekatapulteerd
Heb nog nooit zo hard gelachen, whahah! We hebben ook verscheidene race wedstrijdjes gehouden, shet vs tinker, en ja hoor, de shet wint
Zijn conditie is ook echt een pak beter, je moest 'm eens zien genieten met dat prethoofdje in de volle galop! Heerlijk!
We moesten linksaf, gaat mevrouw dolleuk rechtdoor en toen was het 'doei Tinky'
Men moeder is er moeten achteraan gaan, men broer kreeg der niet meer terug gestuurd.. Pas 500m verder merkte Tinky dat ze der vriendje kwijt was, toen was het ineens een hinnikconcert en was Jacky helemaal de kluts kwijt
Diaz schreef:Leuk hoor! Lijkt me ook eens heerlijk om te doen! Een strantrid!
Kunnen we niet samen?
Volgens mij is dat 45 min vanaf gouda. Dit strand is altijd wel rustig, is nl autostrand met hier en daar kite surfers, maar niet echt strandpubliek.