Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

'
Gaat super, ook op afstand weet hij de commando's nog. Krijgt vandeweek een longeersingel op met een zadeldek eronder en hoop er volgende week een zadeltje op te knopen.. Vanavond kijken bij een westernstal, voor het inrijden/doorrijden, gaan we zelf ook lessen rijden.
maar is toch logisch dat ze nu totaal geen conditie heeft dat heeft wel ff impact zo ziek en op kliniek en alles
Succes nog!!
en nieteens zo ver weg
hopelijk kom ik snel een beetje op gang
maar het is ook nog stil op kantoor dat helpt niet

Hij deed bijvoorbeeld mijn slip zonder te vragen naar beneden om aan mijn buik te voelen, ben niet invalide dat kan ik zelf ook wel... en later bij de inwendige echo (kijken of ik geen cystes aan mn eierstokken had of een vleesboom) deed hij op een gegeven moment, toen dat scan ding erin zat, zijn 2e handschoen uit. Niet de hand waarmee het ding vast had maar wel de ander en ik had het gevoel dat hij met die hand toch nog "aan me zat" om die echo kop er beter in te krijgen (ik heb een verzakte baarmoeder en destijds na het ICSI gebeuren is mijn rechtereierstok achter mijn baarmoeder gaan liggen dus die vind je niet zomaar).