Jullie zijn braaf geweest gisteravond... Hoefde maar 2 pagina'tjes bij te lezen
Leuke foto's Peet...
Puck... Heb de site opgeslagen... Geef je een seintje de volgende keer?
Hebbie last van meelezers Marja? Waar kunnen ze dan commentaar op hebben?
Kind 1 is al vertrokken naar school.... Kind 2 aan het stimuleren om op te schieten, die heeft namelijk geen zin... Kind 3 ligt nog in zijn bed, heeft het 1e uur vrij... Die schop ik er zo dadelijk uit
Sorry van mijn afwezigheid, heb het erg druk laatste dagen.. Even egoberichtje: Dierenarts weer gebeld voor Bonita, haar oedeem onder haar hart wil nog niet erg weg. Baal er enorm van eigenlijk.. Ze heeft ook bar weinig conditie, kon weer opbouwen van de dierenarts, moest longeren met een drukverband om de longeersingel, maar het arme beest loopt maar 4 rondjes en dan is ze al moe..
Vorige week begonnen met Boyan beleren, heeft nu een paar keer aan een longeerlijn gelopen Gaat super, ook op afstand weet hij de commando's nog. Krijgt vandeweek een longeersingel op met een zadeldek eronder en hoop er volgende week een zadeltje op te knopen.. Vanavond kijken bij een westernstal, voor het inrijden/doorrijden, gaan we zelf ook lessen rijden.
Manouke, sterkte met Ouke...
ringelberg
Geplaatst: 25-01-10 08:41
goeiemorgen
oh Liesbeth,jij weet toch wel dat je je kinderen niet mag mishandelen
Dianne sterkte met bonita
fijne dag allemaal
Lucy_1
Geplaatst: 25-01-10 08:53
eefje03 schreef:
oh Liesbeth,jij weet toch wel dat je je kinderen niet mag mishandelen
Dan vraag ik me oprecht af wat die kinderen afgelopen jaren met mij hebben gedaan!
Balen Dianne....
grid
Geplaatst: 25-01-10 09:38
Jullie zijn braaf geweest gister echt gestopt toen zeiden welteruste
Dianne maar is toch logisch dat ze nu totaal geen conditie heeft dat heeft wel ff impact zo ziek en op kliniek en alles Succes nog!! en Boyan pikt het goed op dus
En ja denise je tantewerkt volgens mij ook bij mij
Veel bijgelezen, sorry geen puf om te reageren... Ik was zaterdag helemaal uitgeput (logisch na mn nachtdienst en dan niet slapen) en lag om 22 uur in mn bed en sliep ook gelijk. Gister ook een drukke dag gehad, de dochter van Mich kwam en daarna de verjaardag van mijn zwager gevierd.
Helaas kreeg ik daar weer zoveel pijn dat ik, nadat Mich zijn dochter is opgehaald, maar weer naar het ziekenhuis ben gegaan. Daar kwam uiteindelijk uit mijn bloed dat er toch ergens een ontsteking zit (waar weten ze niet) en hebben ze me uitgebreid onderzocht.
Niet echt fijn want ze hebben allemaal kweekjes gezet en dat was erg pijnlijk. Verder had ik een co-assistent die in opleiding was, maar hij had een beetje een gluiperige uitstraling. Mich kon hem geloof ik wel wat aan doen Hij deed bijvoorbeeld mijn slip zonder te vragen naar beneden om aan mijn buik te voelen, ben niet invalide dat kan ik zelf ook wel... en later bij de inwendige echo (kijken of ik geen cystes aan mn eierstokken had of een vleesboom) deed hij op een gegeven moment, toen dat scan ding erin zat, zijn 2e handschoen uit. Niet de hand waarmee het ding vast had maar wel de ander en ik had het gevoel dat hij met die hand toch nog "aan me zat" om die echo kop er beter in te krijgen (ik heb een verzakte baarmoeder en destijds na het ICSI gebeuren is mijn rechtereierstok achter mijn baarmoeder gaan liggen dus die vind je niet zomaar).
Ik zag Mich zijn kop ook elke keer vertrekken en hij had mijn hand vast en daar kneep hij ook steeds harder in. Pfff ik was echt bang dat hij hem aan zou vliegen. Toen kwam gelukkig de arts-assistent weer en die nam het over. Die heeft naar mijn nieren, blaas en alles gekeken maar hij kon dus niks vinden.
Nu morgen weer bloed prikken om te kijken of de waardes hoger zijn geworden en over een week de uitslag van de kweek. Ik hoop wel dat ze wat vinden want ik sta soms dubbel van de pijn
mnkortleve
Geplaatst: 25-01-10 10:10
Goedemorgen.
Teuntje111 Balen zeg van Bonita.
Lucy_1 Leuk filmpje.
grid Gaaf die reuzen.
_Rhiannon_ Donker he, het ziet er echt triest uit buiten.
Biancaa Ieww rare kerel dus, balen zeg dat ze niets kunnen vinden.
Ik ga maar aan de reparatie er trok er 1 het gordijn iets te hard open nu ligt de hele zooi op de grond ...kapot.