Ja nou ja, soms een beetje het gevoel dat ik de enige ben die naar een oplossing zoekt. Hij heeft een beetje veel aan zijn hoofd. Maar ja, das natuurlijk geen reden om raar tegen mij te doen. Een KWAKKERD is het! Mannen.. Grrr...
Ik vecht het wel uit met hem. Ik ga weg, want heb het nog superdruk, maar wil eerst even van het weer genieten, dus ga ff met de hond uitwaaien.. Bedankt dat ik nog ff een stukkie verhaal kon doen!
komt vast goed! veel plezier met uitwaaien! Heb net afgesproken dat we een buitenritje gaan maken met Niamh en Enya, dus leuke vuurdoop voor het zadel testen
Heey mensen Met mij is het top, de veestapel is ook top. Aman en Dewi zijn braaf, dik, modderig en gezond Nico vermaakt zich uitstekend in de sneeuw heb ik begrepen. Huis gaat ook lekker Staat nog altijd braaf op dezelfde plek, helaas alleen bij enorme stortbuien wel gemerkt dat de afvoer van m'n platte dakterras niet top is, waardoor ik een paar kringen in het plafond in m'n keuken heb De Kerstdagen waren súper gezellie met de familie, het vriendje heeft het 3 volle dagen met ze uitgehouden en vindt het nog steeds leuk
Hoe bevalt je nieuwe werk tot nu toe Janet? Las vorige week nog eens iets over een eerste dag enzo, maar nu heb je al iets meer gewerkt zeker?
Ai Nathalie... hopelijk valt het mee voor de mensen... Succes trouwens voor jou begrijp ik tussen de regels door
Ik zit nog een dagje op werk, is heerlijk rustig hier, dus mooi gelegenheid om wat oude zooi weg te werken en balans op te maken voor het nieuwe jaar. Zinnig werk hoor, en doe het ook het liefst in deze periode vol rust, maar heb nog niet direct zin...
ellieellende
Geplaatst: 28-12-09 13:51
Klinkt allemaal super Maya! Is idd een goede periode om rustig te werken, maar kan me voorstellen dat je niet direct zin hebt
Ik ga ook eens een dikke, modderige, gezonde plakkerd uit de wei trekken en de BF van Puck testen
Zie Maya weer voorbij komen en Loïs terug van weekendje weg!!
Veel gelezen maar geen tijd om te reageren ik ga van het lekkere weer genieten op mn peerdje!!
Tot laterzzzz!!
grrr
Geplaatst: 28-12-09 14:33
Pffft, ik WAS op weg naar Annique! Verzeilde toen ik net op de A28 was in 7 km file, waarbij ik ruim een halfuur stilstond. Toen ik eindelijk bij een afrit was en ook nog hoorde dat op de A1 (waar ik ook over moet) ook 3 km stond ben ik maar omgedraaid... en nu dus weer thuis. Maar volgens mij zou ik er anders vanavond nog niet zijn, stomme files! Misschien vanavond herkansing...
we gaan het gewoon nog een keer proberen marleen Misschien inderdaad vanavond als kim dan tijd heeft, ben wel benieuwd naar je kleine banbay die al heel groot is!
Haha oké! Wow. jullie gaan snel zeg Even voorstellen:
Ik heet Lisa en ik ben geboren in april 1994 &dat maakt mij dus 15 jaar. Altijd een shetlander gereden, maar helaas word je daar te groot voor en is het voor het zicht niet meer mooi. Nu in het bezit van een Tinker merrie genaamd Lady van 10 jaar. Tinkers zijn de leukste paarden (voor mij dan). Lady heeft 10 jaar op een weiland in Drenthe gestaan als fokmerrie. En sinds 4 Oktober is ze hier in Noord-Holland, waar ik ook woon. Ze is nu 2 maandjes onder het zadel & streken heeft ze genoeg. Ze springt over het hek heen in de buitenbak, dus wie weet in de toekomst een springpaard. Lady moet alles nog leren wat niet makkelijk is op haar leeftijd, maar ik weet zeker dat ze over een jaartje een top paard word! Dressuur is trouwens niks voor mij, in de toekomst wil ik buitenritten maken en springen & waar ik nu mee bezig ben is Natural Horsemanship & vrijheidsdressuur. Verder ben ik enigskind en ik doe 4Havo. Oké nu heb ik wel weer genoeg verteld!
Net trouwens even jullie profiel bekeken & ik moet zeggen dat er leuke paardjes in staan! Mijn profiel komt er binnenkort aan.