Heb je al foto's van ze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

....
. Hoe oud is Henkie nu dan?
.
. Was een geslaagd weekend
.
, ik was bij elkaar 70 euro kwijt voor die enting die een jaar geldig is, best prijzig dus!! En dat is echt een nare, die vloeistof is best pijnlijk met inspuiten.. Dus loop nu met twee stijve armen rond
. Ik heel stoer "Nou jass 'm er maar in hoor!!"
, maar m'n gezicht vertrok toch even met het inspuiten . Vriendin zat tegenover me "Jaaaaaaaaaaaahooor Lot!!
" toen was zij aan de beurt..
.......
. Alleen die vliegen is echt een groot probleem. Ben dus nu aan het brainstormen wat voor deken voor haar nu zou werken, ben toch maar uitgekomen op een eczeemdeken, die schuurt niks kapot en bedekt haar hele lijf. Haar hals en hoofd zit onder de wondjes en kale plekken. Het is dus ook wel echt sneu
. 
Resi_lover schreef:Kanppe Ziggy gezien![]()
Leuk kastje![]()
Die foto van Sem is écht leuk![]()
Haha, Jessie staat daar wel lekker![]()
Aaahw, beebje avelyn![]()
Eva![]()
Ze worden groot Dagmar![]()
uuhm....Trea![]()
![]()
Bianca leuke verjaardag gehad![]()
EefjeAls de regen hier is stuur ik 't wel naar je toe
![]()
Petra druk?![]()
Berdien ang voor onweer![]()
Grid geBBQt![]()
Lekker Nathalie, aan t water![]()
OMG, Elleneen gast die achter je aan loopt om te kijken hoe lang je er over doet
![]()
Nathalie volgendeweek naar Frankrijk![]()
Zo, lekker rustig hier thuis, mijn (gehandicapte) broertje is naar de "vakantieschool" voor 2 weken, en hij blijft daar ook slapen

ben benieuwd 
Ava is inmiddels alweer bijna 3 mnd.. gaat echt snel man!! 

Naja, je kunt toch niet verwachten dat wij maar een wildvreemde hond bij onze eigen katten loslaten?
_janet_ schreef:Wat leuk dat je misschien weer verzorg tinkers krijgt. Van iemand hier op bokt?
had de paarden al vaker zien staan, ze staan vlakbij de ouders van vrienden van mij. Dus ben gaan zoeken op Bokt en gevonden 
ben echt helemaal blij 
kuzznathalie schreef:In Ubbena is een zandafgraving, je kan er komen via die weg richting Zeijen.. Leuk misschien verzorgtinkers, hou ons op de hoogte!!
ja die ken ik wel alleen ken 'k dat als zandafgraving in Vries
Heb daar in het verleden wel gezwommen idd Maar vond/vind het toch beetje griezelig daar omdat er ook nogsteeds we zand gewonnen wordt.. 
Vond het een grappig plaatje