[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:46

AAAAHW, wat lief Janet :+:
Heb je al foto's van ze :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:48

Alweer bijna 350 pagina's volgekletst :=

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 12:48

Nee nog niet. Zal wel even foto's proberen te maken vanavond.
Mijn zusje en ik zijn er al uit. Magere Henkie wordt onze nieuwe huis kat, samen met zijn zusje Truus het Lapje.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:54

wat fijn dat er iniedergeval al 1 niet meer bang is, super!

is het niet handiger om ze dan meteen in huis te nemen? je kan bijvoorbeeld een vangkooi huren en ze dan in een kamer laten zodat ze ook op de kattenbak kunnen en wennen aan de geluiden in huis.
zeker als ze geen moeder hebben worden ze anders wat lastig zindelijk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:55

Goeiemiddag ;)

Ik kom me hier voorstellen en vervolgens ben ik er niet meer := ....

Wat lief Janet :D . Hoe oud is Henkie nu dan?

Ben vrijdag vertrokken naar CHIO Aachen en gister teruggekomen, wat een gaaf terrein daar zeg!! We zijn voor de eventing, marathon en het springen geweest en hebben het allemaal kunnen zien :) .
Heb voor Megan bruine springschoenen gekocht met bontrand in de maat XXL, ik dacht: MEENEMEN!! :P
En voor Wolin een mooi leren halster :) . Was een geslaagd weekend :j .

Heb net mijn entingen gehaald voor mijn vakantie, ik ga naar Maleisië, en daar moet je DTP en Hep A voor halen. De DTP was gratis omdat ik in het ziekenhuis werk. Dus dat scheelt, arm wordt alleen wat stijf. En die Hepatitis A :oo , ik was bij elkaar 70 euro kwijt voor die enting die een jaar geldig is, best prijzig dus!! En dat is echt een nare, die vloeistof is best pijnlijk met inspuiten.. Dus loop nu met twee stijve armen rond := . Ik heel stoer "Nou jass 'm er maar in hoor!!" 8-) , maar m'n gezicht vertrok toch even met het inspuiten . Vriendin zat tegenover me "Jaaaaaaaaaaaahooor Lot!! :)) " toen was zij aan de beurt.. :') .......

Ik ga vanavond Megan weer inspannen, ze is echt opgeknapt en haar koppie staat nu steeds goed :j . Alleen die vliegen is echt een groot probleem. Ben dus nu aan het brainstormen wat voor deken voor haar nu zou werken, ben toch maar uitgekomen op een eczeemdeken, die schuurt niks kapot en bedekt haar hele lijf. Haar hals en hoofd zit onder de wondjes en kale plekken. Het is dus ook wel echt sneu :(:) .

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 12:59

Henkie en zijn broertjes en zusje zijn nu een week of 9.

We laten ze voorlopig nog gewoon op zolder. Zodra we Truus ook kunnen aaien en oppakken, gaan Truus en Henkie samen mee naar binnen. De rest bijft op zolder. Want die zijn nog zo bang.
Met het zindelijk maken van buiten katten hebben wij nog nooit problemen gehad, ook niet op oudere leeftijd.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:23

:wave: Lotte

Leuk Janet :D

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:31

Wa heb ik gedaan??? :+

Resi_lover schreef:
Kanppe Ziggy gezien +:)+
Leuk kastje :D
Die foto van Sem is écht leuk :+:

Haha, Jessie staat daar wel lekker 8-)

Aaahw, beebje avelyn :z

Eva :(:)

Ze worden groot Dagmar :P

uuhm....Trea :oo :+

Bianca leuke verjaardag gehad *D

Eefje :(:) Als de regen hier is stuur ik 't wel naar je toe :+

Petra druk? :(:)

Berdien ang voor onweer :(:)

Grid geBBQt :Y)

Lekker Nathalie, aan t water :z

OMG, Ellen :(:) een gast die achter je aan loopt om te kijken hoe lang je er over doet :roll:

Nathalie volgendeweek naar Frankrijk :z

Zo, lekker rustig hier thuis, mijn (gehandicapte) broertje is naar de "vakantieschool" voor 2 weken, en hij blijft daar ook slapen _/-\o_

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:47

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:59

Leuk Janet! wie weet krijgje ze wel allemaal hand tam :D

Ik heb zonet weer een toenadering gedaan om oa tinkies te verzorgen :D ben benieuwd :P
Straks ga ik ff met een vriendin naar Nora en Avalon. zal weer eens foto's maken :P Ava is inmiddels alweer bijna 3 mnd.. gaat echt snel man!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 15:31

Wat leuk dat je misschien weer verzorg tinkers krijgt. Van iemand hier op bokt?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:43

In Ubbena is een zandafgraving, je kan er komen via die weg richting Zeijen.. Leuk misschien verzorgtinkers, hou ons op de hoogte!!

Mooie foto van Daantje!

En Janet, 't wordt tijd voor foto's van Henkie en Truus. Henkie, leuke naam, zo heet hier ook alles wat eigenlijk geen naam heeft, mannelijk of vrouwelijk, dat maakt niet uit :P

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:43

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:38

Haaai allemaal :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:40

Haaaaaaaaiiii ook hier :wave:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 16:58

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:09

Ik niet Janet. Ik ben een tijdje serieus op zoek geweest naar thuiswerk, maar het is mij niet gelukt.
Er zijn echt wel goede thuiswerkklussen, maar het is mij niet gelukt die te vinden of er binnen te komen (meestal hebben ze al genoeg mensen of is er een wachtlijst).

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:22

Hier eindelijk regen gehad,heb gehoord dat we de rest van de week wegregenen... :D

Heb die advertentie van dat e-mail beantwoorden ook gezien,vraag me altijd af wat t addertje is...
Laatst bijgewerkt door ringelberg op 06-07-09 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:23

Zo werkdag zit er weer op, pizza in de oven.

Janet, een paar hofjes verder bij Ilse zitten ook jonge katjes, heel schuw, maar als ik met een takje of een grasspriet over de grond beweeg kunnen ze het toch niet weerstaan en komen ze spelen.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:26

oeh,hubbie heeft echt lekker gekookt :9

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:34

:wave:

Fijn dat de poezeltjes zo goed gaan Janet!

Hoop hoosbuien dus in de rest van het land, hier weer niet hoor :roll:

Het betrekt nou wel wat, maar volgens mij wordt het nog niet echt spannend :')

De spaniel die ik jullie gisteren liet zien gaat niet door, het asiel wil niet kijken of ze met katten kan :? Naja, je kunt toch niet verwachten dat wij maar een wildvreemde hond bij onze eigen katten loslaten?
Nou heeft mijn mams een ander hondje gevonden, al contact gehad met de eigenaren en het lijkt veelbelovend :j

Vandaag niet gereden, Jes haar voorhoeven bijgevijld en weer een rondje mijtbestrijding gedaan. Daarna nog lekker op de dijk gelegen terwijl zij over me heen stond in een poging om de dijk kaal te eten :')

En nou.. eten koken :Y)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:41

Dat is wel een lief gebaar van Henkie, Janet :+:

Wij eten tortilla's :9

Hier zojuist een flinke regenbui van 10 minuten. Was de eerste regen sinds bijna twee weken (de 10 andere druppels niet meegeteld). Maar volgens mij komt er nog genoeg deze week. Kunnen we weer gaan klagen dat het te nat is :D

Paarden staan de hele dag in de loopstal. Ik was even met Tom in de wei aan het spelen en snapte meteen waarom. De dazen zijn dit jaar echt erger dan ooit, het is een ramp. Er staat een dazenval, daar zit dagelijks een paar cm dode daas in.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:46

wij eten wittekool met kerriesaus, gebakken aardappeltjes en filet lapje, lekker. en toe een tompouce die papa en mama mee hebbn genomen.
en heb de fruitschaal geplunderd en alles door de mixer gehaald, lekker, smoothie.

hier valt het gelukkig heel erg mee met de dazen. maar had gehoopt dat het er ng minder waren met de vrieskou in de winter.. niets is minder waar.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:57

_janet_ schreef:
Wat leuk dat je misschien weer verzorg tinkers krijgt. Van iemand hier op bokt?

Ja van Pien_1 :D had de paarden al vaker zien staan, ze staan vlakbij de ouders van vrienden van mij. Dus ben gaan zoeken op Bokt en gevonden :D
Heb ook net een pb terug dat we (ga samen met een vriendin) langs mogen komen om kennis te maken *\o/* ben echt helemaal blij :P

kuzznathalie schreef:
In Ubbena is een zandafgraving, je kan er komen via die weg richting Zeijen.. Leuk misschien verzorgtinkers, hou ons op de hoogte!!

Ow die :P ja die ken ik wel alleen ken 'k dat als zandafgraving in Vries :+ Heb daar in het verleden wel gezwommen idd Maar vond/vind het toch beetje griezelig daar omdat er ook nogsteeds we zand gewonnen wordt..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:12

Goedemiddag!

Nou het viel allemaal best mee, heb wel iets langer door gewerkt dan normaal, maar goed.....
Lois heeft een paar rustige weken thuis voor de boeg! en een zwanger duif!? hoe weet je dat dan? :D
ohhhh Janet wat leuk! laat eens wat foto's zien van hoe ze er nu uitzien??
Dat is een leuk weekend geweest Lotte, veel plezier vanavond!
Tja Trea, we maken John hier ook gewoon berucht! hahahaha :D Vond het een grappig plaatje :P

Spannend Nathalie! hopelijk wordt het nu wel iets dan!

En lekker eten allemaal! Ik kwam thuis en kon direct aanschuiven voor oven frietjes, tartaartje en veldertjes(soort boontjes)
En nu paardje poetsen en op naar de springles! Hopen dat ik geen onweer op me dak krijg, moet alleen op pad, dan is alles toch een stuk spannender voor Niamh :P