leuk he, mariska, zo op de cam, super dat het je gelukt is
die Laurens is inderdaad vreselijk....
vervelend van de paddock Grit, k*tweer
jeetje, vervelend TK
Ik ga zo even douchen en daarna naar een verjaardag
grrr
Geplaatst: 28-03-09 19:33
Ow, ow, die Bud! Hij vindt het dus niet echt leuk!
Leuk Mariska, ik kan je paardjes zien!
Grid: Misschien heb je wel gelijk, en moet ik er gewoon mee kappen. 't Is ook loeiduur, dus tja...
Hier heb ik net iemand die haar friesje hier heeft staan gevraagd om Kascha en Banbay in het najaar in te rijden, zij rijdt regelmatig paarden in, en als ik haar ervoor betaal en de paardjes dan gewoon lekker hier kunnen blijven staan, lijkt me ideaal. Bovendien ben ik er dan zelf bij, vind ik ook leuk... Zat er al steeds over te denken, wegbrengen naar een trainingsstal vind ik niet echt wat, zelf ben ik te zwaar, dus nu zo opgelost.
timokyana
Ja he, ben er ook echt blij mee. Zij is lekker licht, en heel ervaren, en vond het stiekum best jammer dat ik het zelf niet kan doen, maar dat zou echt zielig zijn. Ben hard aan het afvallen, (al 10! kilo kwijt) en als ze wat sterker/bespierder zijn zal het best gaan. Weet je al iets meer over evt. huisjes TK?
timokyana
Fijn dat dat meisje je wil helpen Marleen.. En super dat je alweer 10 kilo kwijt bent!
grrr
Geplaatst: 28-03-09 19:49
Dank jullie! Ik wil nu nog minimaal 10 kilo kwijt, maar gaat voor m'n gevoel wel lukken...
TK: Er zijn dus weinig huizen waar je honden meekunnen? Pffft zeg, en bij de gemeente, kun je daar niet wat huren? 't Is toch redelijk urgent zou ik zeggen!
timokyana
Geplaatst: 28-03-09 19:51
ben je echt op dieet marleen of let je gewoon goed op met wat je eet? Het is wel een goed doel waarvoor je het doet,dus motivatie genoeg denk ik
grit: word er idd al moedeloos van, ben echt bang om niets te vinden en wat dan nee hier werkt het niet zoals in nl bij de gemeente helaas.
Grit
Geplaatst: 28-03-09 19:55
Grr; je komt er wel. Vind het echt knap, ik heb zo weinig discipline als het om gezond eten gaat.
Sita; Shania gaat nog goed in de competitie, de eerste ronde ga je zeker halen. Hoor het wel als er weer gestemd kan worden
TK; kan me zo voorstellen dat je baalt! Huren in nederlandse gemeentes is ook niet meer zo gemakkelijk. Vriendin woont al een jaar met haar zoontje weer bij haar vader, wachtlijst is zo'n 2-3 jaar. Mijn schoonzusje heeft via marktplaats een leuke particulier huurhuisje gevonden.
Ja Grit, als we tot 31 Maart in de top 25 blijven zijn we verzekerd van een plek in de halve finale!
TK wat balen dat je nog niks hebt gevonden.. Succes..
snowdon
Geplaatst: 28-03-09 20:20
Balen van huisje en van Bud, tk.... pfff
Shania gaat idd goed!
Mooie oplossing zo toch Marleen! Ow en ik zou dan ook stoppen hoor met die instructie
grid een roze telefoon, nooit verwacht!
X-factor, van mij mogen Hester, Laurens en Roan er de drie volgende afleveringen uit Lisa is inderdaad goed! Rev 'n Ros ook! Whatever vind ik niet goed genoeg, maar wel op hun eigen manier grandioos.
Hier vandaag heerlijk genoten, ondanks het druilerige weer
timokyana
Ze heeft vandaag voor het eerst weer op stal gestaan, om even te wennen. En ze is uitgebreid verwend vandaag met een poetsbeurt en vlechten en uier schoonmaken, lekker droog in de stal terwijl het buiten plensde.... Maantjes zijn mooi gegroeid, maar heb ze toch maar weer even terug in de vlecht zitten Staart ook weer wat nieuws uitgeprobeerd, want mevrouw kreeg het keer op keer voor mekaar om de staart los te toveren de volgende dag.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 28-03-09 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Van Dewi weet ik het niet, had ik afgelopen week nog het gevoel dat het niet lang ging duren. Nou lijken de banden weer strakker te zitten Maar dr prammen zijn weer nog huger...
snowdon
Geplaatst: 28-03-09 20:35
Ik vroeg me vandaag af of datgene wat ik voelde/zag nu eigenlijk de banden zijn waar men het steeds over heeft Van de uier af naar de buik toe zegmaar.
Uier is wel gezakt, maar nog niet gevuld. Kling staat op een kier en staart is soepel.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 28-03-09 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 28-03-09 20:35
snowdon schreef:
Fat, wet & ready for bed
dubbelzinnig........ vooral als we het nog eens over "dikke prammen" gaan hebben. En dat over zo'n lief onschuldig shetmeisje.
timokyana