Hij heet Wesson maar we hebben geen idee wat we daar van kunnen maken. Nu ben ik wel nieuwsgierig over zijn naam! Ik zal het vast wel ergens overlezen hebben ik ben ten slotte nog niet zo lang op dit topic. Had trouwens nog gevraagd over of de waardes echt zo slecht waren en of het niet met koudbloeden te maken had en ik heb naar dat middeltje gevraagd maar dat was nu niet nodig (omdat ze dan toch een spuit kreeg). Maar nogmaals bedankt voor de tip. Blij dat er meedenkers zijn die helpen!
Oke, opslaan in raw (wist nooit wat deze bestandnaam voor diende) en lightroom. Ik heb dat geloof ik op mijn mac staan. Maar ik krijg volgende week ergens een nieuwe macbook want deze heeft maar 2GB werkgeheugen en draait photoshop echt heel moeizaam... Ellendig als je voor school affiches moet maken in 300 resolutie en de muis begint te draaien en niet meer stopt met draaien

Maaaaaar anyway hij is het afgeleverd! Ik heb foto's gemaakt maar die zijn heel slecht vanwege het donkere licht, ik wist nog niet zo goed hoe ik die diafragma moest veranderen... Hij is wel echt harstikke vies van de wei afgeplukt want er was bijna geen wit plekje meer op z'n lijf te bekennen haha dus nu ga ik snel die yellow out eens halen voor z'n vieze staart. Wat wil ik hem toch graag wassen! Ik ben helemaal verliefd op z'n maanoogjes! Ik heb altijd eentje met blauwe ogen gewild

Hij heeft een prachtige bouw echt precies z'n vader, maar hij is nog wat fijn omdat hij nog meer uit moet zwaren. Maar dikke forse knieën en een lekker knap koppie. Alleen doodzonde dat hij op een land met jonge hengsten stond want hij heeft de helft van z'n manen afgevreten gehad. Voorlok is gelukkig niet aangetast en mooi lang maar Guess heeft vele langere, dikkere manen wel. Hij wordt ook niet zo groot als Christine gezegd had, wat ik ook jammer vind want Guess wordt al rond de 140 en deze zal dat ook zo ongeveer worden. Sok ook niet overvloedig maar daar oordeel ik pas echt over als hij gewassen is want hij is écht vies.
Zal denk ik vrijdag pas tijd hebben om hem goed te wassen (staart/sok) dat is pas de eerste dag dat ik vrij heb. Morgen wil ik nog niets doen dat is nog te vroeg, hij is er pas. Ik praat nu echt te veel sorry jongens, ik ben gewoon heel erg happy momenteel hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik zoveel over hem zit te kletsen