Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zelf zou ik kijken voor een brommertje die 45 rijdt. Een brommer is over t algemeen zuiniger plus de verzekeringskosten zijn lager. En als er iets stuk is, is hij makkelijker te maken. Ik heb hier al een brommer en 2 scooters versleten
op de een of andere manier overleven ze mij nooit
nu wel weer een snorbrommertje die t nog aardig lang volhoudt.
ben echt geen instructrice
op zich gaat het stappen erg netjes, ze zit netjes, kan hem netjes rondsturen en figuren rijden. Draf is echter nog een probleem. Het staan-zitten gaat redelijk, maar ze moet meer leren om op haar benen te staan waardoor ze het bokriempje niet meer vast hoeft te houden. Kleine stukjes kan ze met 1 losse hand draven, maar verder komen we niet. We lopen dus een beetje vast en ik weet niet wat ik kan doen om hem makkelijker voor haar te maken of bepaalde oefenen oid...
ook nog een tractor tegen gekomen op t smalle weggetje, maar hij keek niet eens
bij de hindernisbaan op de tinkerdagen had ie met 2 schoppen de bal al in t doel 

wel een topic maken he 
hij is nogal lastig af te leiden dus foto's maken in je uppie is dan niet makkelijk
(jaron)

hopelijk gaat ze er de lol van inzien
heeft ze ook weleens vrij gesprongen?
beter dan 1 die totaaldoor t lint gaat
omdat ik dus al vrij ben...afgelopen zomer ook wekenlang met minder personeel gewerkt. Ze zou nu maar 2 dagen vrij hoeven te nemen die week....maargoed, mag dus niet...