[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 14:54

ik denk dat ik straks es lekker naar t strand ga met gizmo t is mooi weer

Calanddra

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:47

Veel plezier :D

Magica, super dat je een brommertje of een scooter krijgt :D zelf zou ik kijken voor een brommertje die 45 rijdt. Een brommer is over t algemeen zuiniger plus de verzekeringskosten zijn lager. En als er iets stuk is, is hij makkelijker te maken. Ik heb hier al een brommer en 2 scooters versleten :') op de een of andere manier overleven ze mij nooit :') nu wel weer een snorbrommertje die t nog aardig lang volhoudt.

Jess_vH, super dat het springen zo goed ging! Als ze staakt, wat doet ze dan? Is ze dan echt niet meer vooruit te branden?

Vandaag is mijn nichtje weer mee geweest naar Bart, ze is nu bijna 11 en helemaal gek op Bart. T enige is alleen dat ze voorlopig nog geen prive lessen mag nemen met hem van haar ouders... ik probeer haar wel wat te leren, maar vind dat zo lastig := ben echt geen instructrice := op zich gaat het stappen erg netjes, ze zit netjes, kan hem netjes rondsturen en figuren rijden. Draf is echter nog een probleem. Het staan-zitten gaat redelijk, maar ze moet meer leren om op haar benen te staan waardoor ze het bokriempje niet meer vast hoeft te houden. Kleine stukjes kan ze met 1 losse hand draven, maar verder komen we niet. We lopen dus een beetje vast en ik weet niet wat ik kan doen om hem makkelijker voor haar te maken of bepaalde oefenen oid...

Uiteindelijk wel even een stukje naar buiten geweest, ik op de fiets en bart aan de lijn met haar erop. Bart deed t super <3 ook nog een tractor tegen gekomen op t smalle weggetje, maar hij keek niet eens :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:59

is hij paardenbal proof? zo zou ze goed leren sturen en amuseert ze zich prima
super paard is bart toch :+:
Ik kom binnenkort een xtje kijken hoor, hij lijkt me echt leuk :j

De mijne hebik vandaag even uitgebreid op de foto gezet. 625 fotos! en photobucket wilniet..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:04

Dat is wel een leuk idee ja! Bart is blijkbaar ook paardenbal proof :P bij de hindernisbaan op de tinkerdagen had ie met 2 schoppen de bal al in t doel :')

Jaaa je moet een keertje langskomen :D

Oe foto's!! Ik zag al mooie foto's op facebook verschijnen :D wel een topic maken he :D

Van Bart heb ik eigenlijk nog steeds geen echte fotoshoot := hij is nogal lastig af te leiden dus foto's maken in je uppie is dan niet makkelijk :=

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:05

@Calanddra: nee ze remt gewoon af en je doet er niets aan hahaha. Van alles geprobeerd, korte draai zodat ze minder lang na kan denken, tot van aale gangen erop af. Het is dan net fietsen met de handrem erop.
Hieribj wijst het er dus op dat ik het zo leuk mogelijk moet maken voor haar. Afwisselend en met name veel lol tussendoor. Want als ze het eenmaal doorheeft versnelt ze al gauw als we erop af gaan. Het is een kwestie van motivatie, want hoog kan ze! Weliswaar een beetje onbedoeld haha

Jaaa ik heb ook een paardenbal haha, ze schopt er niet tegenaan want dat is raar, maar ze zit er wel aan en is er niet bang voor.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:08

er aan zitten is algenoeg.. beter dan wegrennen :j (jaron)

Callandra, ik kom gewoon kijken met fototoestel dan.
Ik had al lang een topic gehad.. als photobucket zou meewerken :S

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:11

Maar volgens sommige paarden kunnen die ballen echt heel hard bijten :j :')

Ja leuk Andrea! :D

Jessica, ah altijd fijn als ze zo in de rem gaan :') hopelijk gaat ze er de lol van inzien :D heeft ze ook weleens vrij gesprongen?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:12

jaron is er stikbenauwd van

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:13

nee misschien wil ik dat woensdag eens doen als ik uit de nacht kom. Heb ik meestal toch geen puf om intensief te rijden en kan het wel doen ja. Als ze er eenmaal zin in heeft vindt ze het leuk en doet ze het goed, maar wanneer ze het gehad heeft kapt ze er ook mee. Echte tinker he hahaha. Dus aan mij de taak om het interessant te maken voor haar. Een soort spelletje ervan maken.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:14

ohh beter :j beter dan 1 die totaaldoor t lint gaat

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 17:18

Diaz word niet warm of koud van een bal.. vind er niks aan hihi..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:22

jaron is van zichzelf een beetje panisch af en toe,.word gelukkig al minder

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:27

Amigo ook die kan je gewoon er mee bekogelen hij word er niet heet of koud van. Pionnen ook raar paard heb ik...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:35

Mijn nichtje en Bart :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En weer in de wei, vind hem er nu zo goed uit zien <3 hij krijgt ook weer eindelijk echte billen :D
Afbeelding
Afbeelding
En nog even 1 vd 2 stalkittens <3 stelletje knuffelkaters zijn t :P
Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:39

bartje :+:

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:43

Fijn...mijn collega kan geen vrij krijgen ;( omdat ik dus al vrij ben...afgelopen zomer ook wekenlang met minder personeel gewerkt. Ze zou nu maar 2 dagen vrij hoeven te nemen die week....maargoed, mag dus niet...

Niet iemand hier die toevallig zin heeft om mee te gaan? We gaan 15 t/m 18 oktober met de auto naar Disney, de kosten zijn €174 voor het verblijf, entree, ontbijt, etc. En dan delen we nog de benzine kosten (zuinige auto). Het liefst iemand met een rijbewijs aangezien alleen Sani nu kan rijden. De andere bokker die ook mee gaat is Ronaa94, 2 hele leuke en gezellige meiden :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:46

ik helaas niet, oproepje bokt zetten

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:47

Ik weet niet zo goed waar...we moeten iig snel iemand hebben. Heb t iig ook in t disneytopic gezet en ga t zo ook op facebook zetten.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 17:49

en bokt markt

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:07

Ik moet werken helaas, ben meestal wel in voor een uitje hahaha

@Andrea: ja klopt, ze is zo koel als wat. Soms iets te hahaha. Gelukkig flipt ze hem nooit!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 19:33

Ik ga eind oktober al naar ierland voor 2 dagen , denk niet dat de kinderen het op prijs stellen dat ik ze 2 x alleen laat en al helemaal niet om naar Disney te gaan ... dan zillen ze natuurlijk mee , hihihi

Nee , alle gekheid op een stokje , ik hoop dat jullie iemand vinden . dit is wel erg sneu zo .

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 19:58

Ik zou zo mee willen naar Disney, maar ik zit dan met mijn scootmobiel, en of het überhaupt mag van mijn man

Gave foto's van bart!!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:09

beetje drukke week gehad!! Maar wel meegelezen.. alleen geen tijd gehad om te reageren..

vandaag gewandeld met mercury.. man man wat een hyperding was het vandaag! Heb hem de laatste dagen iets anders gevoerd(lucerne, brokjes met daily plus van pavo) dus denk dat we daar maar weer mee stoppen..
we geven wel weer gewoon een beetje musli en das zat.
Maar een uur op pad geweest.. hij vond het zo spannend in het begin, al die enge koeien hahaha en ze stonden dit keer veel dichterbij dan de vorige keer en ja dan is het echt heeel spannend! maar meneer was heel braaf, beetje duwerig, maar bleef braaf bij mij.
eenmaal na de koeien ging ie ontspannen en zelfs de fietsers waren niet meer!
komen we een paard en wagen tegen, hij stond echt zo van huh was dat nu. Maar hij was heel braaf.. toen de wagen doorreed(ff gekletst met die man) wilde hij met hun mee, dus moet ff zeggen dat ie toch echt met mij mee moest hahahahah, stukje verder zaten heel wat vrouwtjes te kletsen en dacht ik loop daar nog langs, kijken hoe ie reageert op van die grappige vrouwtjes, maar dat boeide hem niet hahaha, vierspan wat er aan kwam was veel spannender hahaha, meneer wilde ook daar weer bij mee, dus ze ff stuk voorbij laten gaan en toen richting huis(achter het 4span) en meneer maar roepen en roepen hahaha. maar toen we de weg afsloegen en niet meer achter ze aangingen heeft ie nog 2 keer geroepen en toen was het klaar.
Maar toen moesten we nog langs die koeien.. heb hierbij mijn eigen handicap gevonden.. ik wil tussen hem en de koeien inlopen, dat houdt in dat ik rechts van hem moest lopen, maar ik kan dus niet zo goed met links corrigeren als met rechts. dus meneer stond paar keer verkeerd, want we moesten ff stoppen, er kwam een hele stoet autos(waar hij ineens van schrok bij de laatste, want hij was zo naar die koeien aan het kijken dat hij alles vergeet om zich heen) maar uiteindelijk na de koeien liepen we weer lekker ontspannen naar huis.

uiteindelijk vond ie dus fietsers niet meer eng, de honden van de overburen als die blaffen zijn ook niet meer boeiend.. dus we gaan langzaam vooruit hihi.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:23

calandra als ik t eerder wist had ik wel mee willen gaan maar nu nogal drukjes..

zo vandaag eens even pride flink gepoetst vond hij heerlijk... ga maar eens bedenken hoe ik zijn sokken eens normaal bij ga houden met wat voor borstel/kam xD ze beginnen nu wel vol en wat langer te worden...

en toch maar niet naar t strand gegaan want ik wist niet zeker of t hoog water was...
dus morgen denk ik maar naar t strand

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:46

San, lekker aan de bak geweest :)

NathalietjeB: morgen geven ze beter weer op inderdaad. Maar vanaf maandag is het weer over en gaat de herfst echt beginnen!