Ik breek ff in, ik heb ook een zwart met roze rijbroek van HH, heerlijke broek
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 00:49
Ik heb best lang naar bijrijdsters uitgekeken dit omdat ik zelf niet dagelijks kan rijden en Bravour het helemaal geweldig vind om te werken en Bonny kan ook wel wat kg tjes kwijt, straks Grainey inrijden en ja alleen valt dat gewoon niet mee in ik zie mijn man nu niet met een paard in zijn handen staan. Samen rijden in de bak vind ik niet zo geweldig dan kan ik me niet consentreren, maar lekker samen bezig zijn vind ik wel leuk.
Echt sneu ja voor Jorn hij heeft er best vaak last van.
Chanel_ Waarom doen die laarzen pijn? Natte kranten er in zeggen ze toch wel eens?
Roze bontje en leren laarzen schijnt te helpen als je ze volpropt met natte kranten en daarna inlopen dan vormen ze naar je voeten/ benen [edit] o hihi zegt mirjam ook en O knieholte da's in begin ook echt standaard veel mee fietsen wel pijnlijk maar helpt wel (dan deukt t wat in)
Mirjam idd vaag maar hopelijk helpt t en klinkt goed die verzorgsters
Marleen nog nieuwe laarzen maar idd zijn best duur misschien keer bij Arthurs kijken ?!
Grit hihi ja zelfs galop, maar da's bij Say eigenlijk niet zo moeilijk het grote voordeel is dat Say goed op mij en mijn stem reageert dus ik zeg galop en gaan met die banaan alleen als ze zwaar gaan zitten of aan teugels zitten gaat ze meteen weer draven of stappen maar dat geeft de kids wel ook meteen een veilig gevoel dus dat is ook mooi
Say vind drukke kinderen niet zo , maar dat heeft ze ook met drukke of bv bange volwassenen (die met benen knijpen) daar wordt ze erg onrustig van Maar als ze redelijk rustig zijn en er dus in principe alleen maar "opzitten" dan vind ze het prima al kijkt ze me soms wel (vooral in begin) met zo'n blik aan van baasje wat is de bedoeling en natuurlijk is een twijfel of onduidelijkheid van ruitertje wel vaak reden om te gaan stappen en liefst richting mij
Laatst bijgewerkt door grid op 31-10-09 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze zijn mijn maat, zijn toen alles wezen nakijken kuit enzzz. Dus dat is het niet. Ze moeten zowiezo nog inzakken nog niet gebeurd,maar omdat ze zo'n zeer doen ging ik er niet meer mee rijden.
Biancaa
Geplaatst: 31-10-09 00:54
trusten iedereen die gaat slapen.. ik zit ook al klaar op mijn werk. Het is al redelijk druk, maar ik hoop dat het rustiger word. Ik heb echt totaal geen zin Helaas heb ik in het half uur al 8 telefoontjes gehad, dus vrees het ergste...
Maartje was creatief bezig geweest zag ik
Leon kortgewiekt haar, tja je kan wel zeggen geen foto, maar we eisen dat wel Er zal vast wel iemand hier op bokt jou binnenkort tegenkomen die dan stiekem een mobiele foto maakt en plaatst
spruitjes of witlof maakt me niet uit, lust ze allebei erg graag, ik eet sowieso graag groenten.
Grit ook al nieuw zadel, bij Nigel een zadel dat past.
Lois buikpijn, blehhh hoop dat het snel over is.
Verder mensen met hoofdpijn, waarmee het ook alweer beter gaat.
De rest ben ik weer kwijt hoor, mijn hoofd is weer eens een vergiet. Vandaag bericht gehad van de advocaat... geen goed nieuws, dat gaat dus een hoger beroep worden. De omgangsregeling wordt wel uitgebreid, dus nu nog 4 keer Sanne alleen op zondag en daarna om de week zaterdag en zondag met slapen. Helaas moeten we ook allimentatie betalen, geen probleem want dat is logisch, maar ten eerste is Mich zijn jaarinkomen 4000 euro te hoog ingeschat en ten tweede moeten we 10 maanden met terugwerkende kracht betalen Waar haal ik in hemelsnaam dat geld nou weer vandaan Maar ja een hoger beroep kost ook weer geld, zucht het houdt nooit op... Erg leuk hoor, wij hebben alle schulden betaald die zij samen met hem is aangegaan en zij ontvangt nog even met terugwerkende kracht allimentatie, lekker rechtsysteem hebben we hoor... het hoger beroep gaan we dan ook aan om te zorgen dat óf zij betaald de helft van de schulden mee (en geeft ook de helft van de inboedel aan Mich, die heeft ze ook gehouden) óf ze ziet af van de allimentatie met terugwerkende kracht, dus alleen de allimentie die ze nu behoort te ontvangen...
Zucht voorlopig zijn we nog niet klaar dus.
grrr
Geplaatst: 31-10-09 00:54
mnkortleve schreef:
grrr Heb jij brede of smalle voeten?
Niet extreem breed, maar eerder breed dan smal... Ik heb ook twee superbijrijdsters, de een is meer van het grondwerken dan het rijden, maar dat vind ik ook wel fijn. Beiden volwassen, wat ik ook wel prettig vind...
Echt zo schattig hoe Say met kleine kinderen omgaat.
Bianc het houd idd noooit op Sterkte meis
Grit
Geplaatst: 31-10-09 01:00
Lieve Say
Bianca , het blijft ook maar tegen zitten.
Chantal, doe je ze een nachtje aan in bed
Heb ik gedaan met een leren broek die ik perse op een feestje aan wilde, maar die nog niet "ingezeten" was. Ik had hem nog amper aan gehad. Heb ik er gewoon twee nachten in geslapen, zat daarna helemaal lekker Oja, daarna ook eigenlijk niet meer aan gehad.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:01
Chanel_ dan is het wel balen.
Biancaa
Grrr Ik heb heerlijke warme laarzen zelfs met een dun sokje geen last, goed mee te rijden maar officieel geen rijlaarzen.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:02
Grit Broek aan in bed.
grrr
Geplaatst: 31-10-09 01:03
Mirjam, ik vind ze nog wel stoer ook... waar heb je die vandaan?
Grit kan ook nog haha maar heeft weinig effect moet ze echt uitlopen ben ik bang .
Slachtoffers die zich aanbieden .
Grit wilde je het dekje ook
Grit
Geplaatst: 31-10-09 01:05
Stoere laarzen Mirjam!
Mwaaa, ik denk er nog over Chantal
Gisteren nog door een geit over de hele boerderij gesleurd. Echt jammer dat het niet gefilmd is, was net een slapstick. Ik zat elke keer te kijken of er niet net iemand uit het raam keek .
Zo'n een enorm te dikke witte melkgeit was los, een lopende dikke poef. Ik met een trucje een touw om haar nek gekregen. Ik trekken, niks geen beweging, alleen ernstige wurggeluiden. Dat was ook niet de bedoeling. Dan maar met een hand duwen, dan schoot ze zo hard vooruit dat ze mij meesleepte en ik kon haar niet sturen. Op deze manier zijn we het hele erf zigzaggend overgegaan voor ik haar eindelijk in een stal had Moet er echt belachelijk uitgezien hebben.
Laatst bijgewerkt door Grit op 31-10-09 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:06
Ik heb ze op een beurs gekocht, maar als je ''thermo dry artelii '' invul bij google dan krijg je er ea te zien.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:07
Chanel_ Wat voor maat heb je ik loop ze wel uit hoor.
Grit Ik heb het niet eens gezien en ik l;ig nu al blauw.
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 01:08
Jeetje Bianca wat een verhaal, ik was natuurlijk van alles nog niet op de hoogte, maar erg heftig allemaal. Wat dat betreft is het rechtssysteem in nederland zo krom als een hoepel. Erg veel sterkte ermee! En hopelijk verloopt de nacht verder iets rustiger voor je als ie begon. Bij mij houden de mensen zich "nog" gedeisd, maar dat kan allemaal nog veranderen.
Helaas helaas Grit is het niet gefilmd..... Ik kan me er wel een beetje een voorstelling van maken Ik ben een keer door een kalf door de stal gesleurd, dat was denk ik ook wel erg hilarisch om te zien
O Grit, wat moet dat er gruwelijk komisch uitgezien hebben!!! Hahaha! En geiten... die werken ook altijd zo lekker mee!
Mirjam... waren ze duur?
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:10
Chanel_ Ik ook.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 01:12
grrr Voor mij niet, maar ik ben bang via internet wel. Die man had een paar maten bij zich die slecht verkochten, welke man heeft er dan ook 39. Vandaar dat ik vroeg wat voor voeten je heb.
grrr
Geplaatst: 31-10-09 01:13
Kan idd geen prijzen vinden...
Bianca, ik wil je nog even sterkte wensen met alle zorgen! 'k Ga naar bed mensen... morgen Kascha spik en span maken om haar netjes in Oostzaan af te leveren.