En die nieuw gekochten auw auw auw
Maar ben gwn een mietje kan niet tegen pijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan vormen ze naar je voeten/ benen
[edit] o hihi zegt mirjam ook en O knieholte da's in begin ook echt standaard veel mee fietsen wel pijnlijk maar helpt wel (dan deukt t wat in)
maar hopelijk helpt t
misschien keer bij Arthurs kijken ?!
het grote voordeel is dat Say goed op mij en mijn stem reageert dus ik zeg galop en gaan met die banaan
alleen als ze zwaar gaan zitten of aan teugels zitten gaat ze meteen weer draven of stappen
maar dat geeft de kids wel ook meteen een veilig gevoel dus dat is ook mooi 
, maar dat heeft ze ook met drukke of bv bange volwassenen (die met benen knijpen) daar wordt ze erg onrustig van 
baasje wat is de bedoeling

Helaas heb ik in het half uur al 8 telefoontjes gehad, dus vrees het ergste...
Er zal vast wel iemand hier op bokt jou binnenkort tegenkomen die dan stiekem een mobiele foto maakt en plaatst 
Waar haal ik in hemelsnaam dat geld nou weer vandaan
Maar ja een hoger beroep kost ook weer geld, zucht het houdt nooit op... Erg leuk hoor, wij hebben alle schulden betaald die zij samen met hem is aangegaan en zij ontvangt nog even met terugwerkende kracht allimentatie, lekker rechtsysteem hebben we hoor... het hoger beroep gaan we dan ook aan om te zorgen dat óf zij betaald de helft van de schulden mee (en geeft ook de helft van de inboedel aan Mich, die heeft ze ook gehouden) óf ze ziet af van de allimentatie met terugwerkende kracht, dus alleen de allimentie die ze nu behoort te ontvangen...mnkortleve schreef:grrr Heb jij brede of smalle voeten?
het houd idd noooit op
, het blijft ook maar tegen zitten.

Grit kan ook nog haha
.
.
.