Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

grappig! is me nog niet eerder zo opgevallen maar heb net ff fotootje van chayenne bekeken en idd daar heb je wel gelijk in 
weer terug van BBQ en hier dus enorme Stortbui en zijn dus met tafel en al naar binnengerend (handig tuindeuren
) en vervolgens BBQ onder parasol en verder bakken
en komen we terug in Uden is het maar een heel klein beetje nat en dat is denk 10 km verderop 
heerlijk genieten zo met die oortjes erop 
en wat een luxe in de tuin
en leuke konijnenfarm
en vissies in mooi aquarium
al is Say ook wat lichter als wat ik de ideale Cob vind
maarja ik werd verliefd

al had Ellen wel idd 1st ook al wel ongeveer hetzelfde commentaar als Grit en ik gegeven en daarna pas beetje "hart onder de riem voor CP"

KarinvdM schreef:Ik ga heus niet mijn vrije zaterdagen 'opofferen' aan iets als jureren op een Tinkerdag als ik dat zelf niet leuk zou vinden.
11 oktober komt de Indooreditie
Hij heeft ook wel een enorme Penny uitstraling, maar verder vind ik hem wel echt Op en Top tinker met al zijn haar en gehang
vind dat dus wel een erg gave combi
jammer dat ie zwart is
ben al vanaf 8u aan het bijlezen, maar iedereen heeft mij ineens nodig op msn en sms :S maargoed heb het eind gehaald 
kunnen gebruiken.. sterkte..
)
en iets over iemand z'n nieuwe gadget 

Lijkt me ook echt zwaar irri iemand die steeds op je lip zit!!
't is rustig hier
Als de regen hier is stuur ik 't wel naar je toe
een gast die achter je aan loopt om te kijken hoe lang je er over doet

Hij heeft nu echt door dat ik geen kwaad doe en alleen maar lekker eten neerzet.