weer terug van BBQ en hier dus enorme Stortbui en zijn dus met tafel en al naar binnengerend (handig tuindeuren
) en vervolgens BBQ onder parasol en verder bakken
Stond later ook nog een straat blank
en komen we terug in Uden is het maar een heel klein beetje nat en dat is denk 10 km verderop 
Leuke foto's van Ziggy
heerlijk genieten zo met die oortjes erop 
Marleen lekker met Kasha bezig geweest en kwartje van sturen is gevallen
en leon nog een stinker erbij
en wat een luxe in de tuin
en leuke konijnenfarm
en vissies in mooi aquarium
Ja idd hopelijk blijven er genoeg Big Butt Liefhebbers over
al is Say ook wat lichter als wat ik de ideale Cob vind
maarja ik werd verliefd

Karin idd vind dat je je verhaal hier best kwijt mag en je het netjes omschreven hebt
al had Ellen wel idd 1st ook al wel ongeveer hetzelfde commentaar als Grit en ik gegeven en daarna pas beetje "hart onder de riem voor CP"
Maar dit is volgens mij iets wat veel mensen vergeten en best wat meer aan gedacht mag worden 
KarinvdM schreef:Ik ga heus niet mijn vrije zaterdagen 'opofferen' aan iets als jureren op een Tinkerdag als ik dat zelf niet leuk zou vinden.
Respect voor al die juryleden die toch weer elke zaterdag/ zondag hun bed uitkomen en hun tijd besteden aan het jureren
want zonder hen geen wedstrijden
Ps Karin misschien een leuk ideetje?! In Liempde is een vrouwtje die dan zelf ook de prijsuitreiking doet en dan ook aangeeft dat men vragen mag stellen e.d. en ik merkte dat dan de drempel veel lager is om haar iets te vragen, want toen vroeg bijna iedereen iets aan haar terwijl je idd meestal bijna niemand dat ziet doen.
en hihi dat stukje in Paard en Sport gaat over onze georganiseerde wedstrijd
11 oktober komt de Indooreditie
Haha grappig ook hoe iedereen Benson een Barbiepaard noemt
Hij heeft ook wel een enorme Penny uitstraling, maar verder vind ik hem wel echt Op en Top tinker met al zijn haar en gehang
vind dat dus wel een erg gave combi
jammer dat ie zwart is