).Eindtijd is ook verschillend, afhankelijk van je route, meestal 's avonds tussen half 9 en half 10 en op zaterdag tussen half 6 en 7. Maar kan ook eerder of later.
Truste Bonco!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
shar_ianne schreef:Leuke Telefoon! Apart, maar op een leuke manier![]()
Het boek Paardenseizoenen Gipsy/Gypsy Horses is af! Ik sta er ook in met een ontzettend leuk verhaalEn........ GRYF EN IK STAAN OP DE VOORKANT!!!!

) en... helemaal niets gekocht.
Of het zat niet of het stond niet. Jammer, want er zaten wel leuke dingen bij. Vooral een spijkerbroek met vastzittend lijfje vind ik errug leuk.
lol met de skippybal
voor mij zou het dan heel makkelijk zijn ... iets anders zoeken
Kijk dat het een keer niet doorgaat kan altijd, maar je zegt álwéér en je had er toch al twijfels over of je door wilde gaan dan zou het dus voor mij heel makkelijk zijn op zoek naar iets anders 
en daarna die foto "nu ben ik moe"
heb hem alweer een jaartje, mijn 1ste roze ding OOIT
Mijn mam heeft nu trouwens de nieuwe versie W595 ook roze 
erg GAAF
maar heb er verder geen last van
en nog steeds te lui om naar winkel te gaan voor nieuw plaatje
maar zie wel allemaal dingen die Say volgens mij nooit zou eten 
Veel Plezier!!
) ben normaal niet zo van dit soort programma, maar zaten toch wel érg geinige stukken tussen

(35 punten) maar dat had ik vroeger geloof ik ook al alleen wordt geloof ik wel erger 
tja zo ben ik gewoon niet 

http://player.omroep.nl/?aflID=9165290
) en dadelijk naar Gemert en dan begint ineens de zon te schijnen
baal ... had nu liever naar Say gegaan ... 
BuBBLeGuM schreef:lekker gereden sharianne! ik zag je net nog in de battie staan

.
.
. Ze kunnen droog staan in de stal en op de stoep, maar ze staan gewoon tot aan de koten in de drek sjaggie te kijken
. Gelukkig was dit laatste stortregendag, want Vince was zo goed als mokvrij en de rotstraal ging ook de goede kant op. En ze opsluiten zie ik niet zitten.