[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:07

yarka schreef:
Wat is dat voor een bruis tablet? Toch niet zo'n ding die je bij een gebit in een glaasje mikt of wel?
Ik heb hetzelfde probleem, fruit kopen, maar het verzaken te eten...

Supradin of zoiets heten die dingen.... Zijn niet super lekker, maar ook niet dat je moet kotsen. De DA heeft die dingen ook in hun eigenmerk en ik geloof dat ze in elke supermarkt bijna wel te krijgen zijn...

BrankaZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:08

yarka schreef:
Wat is dat voor een bruis tablet? Toch niet zo'n ding die je bij een gebit in een glaasje mikt of wel?
Ik heb hetzelfde probleem, fruit kopen, maar het verzaken te eten...

Gebit? Nee hoor, ik heb al mijn eigen tanden nog, zonder gaatjes! Nee, van die vitaminebruistabletten van de Etos

BrankaZ

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:10

irish_lady schreef:
BrankaZ schreef:

Overigens zal mij even voorstellen: Ik ben de nieuwe bijrijdster van Iris_Lady

o o ze had al gedreigd maar daar is ze dan nu toch echt!
Hellup, wilde net enorm over haar gaan roddelen, maar helaas dat gaat natuurlijk niet lukken zo

Je kan tenminste niet zeggen dat ik onaangekondigd binnen kom vallen voor jou

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 12:13

neuh ik zou niet durven! Wacht maar ik neem vanavond wel wraak! gna gna!

Ik krijg trouwens 15 december om 7 uur een les van Cloris van bokt. Om te leren rijden met een Garocha:

viewtopic.php?p=11145800#11145800

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:33

Bijna bij elke supermarkt verkrijgbaar die tabletten... Behalve bij de C1000 hier in de wijk

Heb wel thee (rooibos met honing )

Gauw brood met mon chou en ham smeren... Eet smakelijk alvast allemaal!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 12:38

Zo heb de laatste dagen wel bijgelezen maar nergens op gereageerd bij deze heb ik er even ingedoken vanaf pagina 335

Nikitagogo, De stallen zien er echt super uit, handig he zo`n vader die handig is ik heb net zo`n vader,

Ik heb al een paar lekkere dikke buiken gezien,

Silas/ wenk balen dat ze het kuil opengetrokken hebben, die stiekemerds

desillies Jij maakt nogal wat mee de laatste tijd zeg, Maar gelukkig is het allemaal weer goed afgelopen,

Chubby lekker weekend gehad zo te lezen leuk hoor geniet er van
Fijn dat je proefje zo lekker ging en dat je nieuwe zadel bevalt,
En een blaas ontsteking dat is niet best, toch maar even naar de dokter.

IL leuk dat rohan naar jean gaat verhuizen.

Jean je vermaakt je wel zo te lezen, geniet er maar lekker van,

Welkom Branka leuk om de bijrijder van IL hier te zien,

Pellie leuk een tekening van gam,

zo weer aardig bij

Zo druk weekend gehad eerst zaterdag helemaal naar Rotterdam geweest om mijn nieuwe zadel op te halen, ik wou al heel lang graag een passier GG en dat is hem dan ook geworden, We hebben hem gisteren weggebracht naar van triest zodat hij weer op maat gemaakt kan worden,
Zadel is echt nog in super goede staat.
Mijn oude passier heb ik verkocht aan mijn instructrice voor haar dochter, allemaal weer blij dus,

Verder hebben we zaterdag avond ludie zijn verjaardag vast gehouden aangezien ik weer vol met hormonen zit en ik er volgende week geen zin in heb (weet ik uit ervaring ondertussen) was niet zo druk als normaal aangezien er een paar sinterklaas vierden maar dat vond ik echt niet erg,
was wel erg gezellig, Mijn vader was erg trots op de geboude stallen iedereeen vond het er super uitzien dus dat was wel leuk om te horen,

Verder heb ik vorige week na dinsdag van Lonan afgestapt te zijn, door de pijn niet meer gereden tot gisteren, Het baarde mijn instructrice erge zorgen dat ik zo veel pijn had en dat terwijl Lonan juist erg braaf was,
gelukkig wou stalgenoot die vakantie had voor me rijden en die heeft Lonan flink aan de bak gezet,
Gisteren weer gelest en het ging aardig al kon ik het natuurlijk wel weer voelen,

Lonan en Biggels gaan van stal ruilen en komen samen in een grote box van 5 bij 5 aangezien Biggels nu in een klein stalletje staat naast een pony die die echt niet leuk vind heb ik gezecht dat we het maar zo moesten proberen.

zit nu al de hele ochtend op Breman te wachten voor de controle op de cv ketel maar die lui schieten niet echt op,
Nog even een vraagje weet iemand waar je type cursesen kan volgen want dat wil ik graag gaan doen,

BrankaZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:22

irish_lady schreef:
neuh ik zou niet durven! Wacht maar ik neem vanavond wel wraak! gna gna!

Ik krijg trouwens 15 december om 7 uur een les van Cloris van bokt. Om te leren rijden met een Garocha:

viewtopic.php?p=11145800#11145800

Oh jeeeeee....... Moet ik je dan toch maar laten fietsen? Hoewel....... Ik haal je wel op, kan je tenminste terug lopen als je te vals wordt

Staat in mijn agenda, moet alleen even op pad voor een betere flitser. Hoop alleen dat dat niet voor Irish te storend is, dat geflits.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:25

Chubby schreef:
Dat is wel heel moeilijk FK. Voor ons, als volwassenen en voor zo'n kindje van 11 zeker!
Toch ben ik ergens blij dat wij mensen de keuze hebben om de pijn voor onze geliefde beestjes op te laten houden als het zover is...
Sterkte!

Nou, een kwartier na mijn aankomst kwam er een veearts, niet de eigen want die is er vandaag niet. Daaf heeft een goede shot gehad tegen de pijn, en ze hebben pasta om te geven, morgen om 10.00 uur komt de eigen veearts om hem in te laten slapen.
Hij voelt zich op dit moment een beetje "wow man, te gek man" en staat in de zon in het land. Net dacht ik dat hij viel, maar hij besloot te gaan rollen
Daaf zijn laatste 22 uur zijn in ieder geval pijnvrij.

Nu gauw naar mijn werk toe, en proberen via telefoon en internet mijnpostbank.nl voor mijn vader met een andere inlognaam werkend te krijgen. Ik ga zijn rekening beheren. Om een lang verhaal kort te maken.... mijn jongste halfbroer heeft 3/4 jr vastgezeten voor internetoplichting, en heeft in de laatste maand gewoon effies 1075 euro in etappes van mijn vader zijn rekening naar zijn rekening overgemaakt.... Hij heeft 2 jr proeftijd, maar ik denk niet dat het helpt als ik hem aangeef van diefstal.... Dat zal mijn vader zelf moeten doen.

Tricky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:55

Fjordkootje, ik weet natuurlijk wat bedoelt met trektochten, maar Chub maakt daar natuurlijk in haar huidige stemming iets anders van... Maar ja met trek en tochten kun je natuurlijk wel blaasontstekingen verwachten he.... Het peil daalt.....

Maar even serieus: ik zou dat dolgraag willen, op den duur. Dat ik een trailer koop en dan met Abby lekker op vakantie ga ergens. Maar wat me tegenhoudt (even niet pratend over haar huidige bos-angst) is dat ik het zo ongezellig vind om dat alleen te doen. Ik ben uiteindelijk niet een echte held en tja.... Ik denk dat een weekendje De Wispelaere de eerste keer zal worden gekoppeld aan een lesje of wat. Dat wil mijn trainster in de zomer gaan doen en dan gaan we gewoon samen. Lekker loungen op zijn kasteel en aan de schnaps lurken. Veel meer valt daar voor mij niet te lurken ook, want meneer David vindt net als ik heren het leukst om mee te spelen. Woehoe, jammer he!

maar, ooit ga ik dat dus wel doen, maar niet alleen hoor. Heb het in Amerika met een echte cowboy gedaan, een trektocht, en dan wel in de meest onschuldige betekenis van het woord, voor er mensen bijgedachten krijgen... Op een witte Arabier met de naam Prince en een soort van Robert Redford op een zwarte Arabier en dat was geweldig. De woestijn van Arizona ingesjokt en hem abusievelijk voor een 'SNAKE!' gewaarschuwd, die bleek te zijn vermomd als boomstronk. Loos alarm, maar ja. Liever zo dan een echte ratelslang verstoren met alle mogelijke nare gevolgen van dien....

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:56

O, en waarom ik begon te schrijven vergat ik weer: heb niet het hele verhaal meegekregen van Daaf, maar oh, dat zal moeilijk zijn. Geen pijn=fijn, maar toch, afscheid nemen is een ellende. Daar wen ik nooit aan, ook zal heb het zo vaak al moeten doen.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:58

Vitamines zijn erg belangrijk. Ik koop vaak fruit om uiteindelijk de composthoop ermee te verblijden. Heb nu bijv. citroenen, sinaasappels, grapefruits, mandarijntjes, ananas, appel en bananen liggen. Verse ananas eet ik wel elke dag een schijfje, ow en gisteravond nog een mandarijntje gegeten.

Chubby - tegen ontstekingen helpt ook kamillethee, bij een vorige relatie had ik ook regelmatig blaasontsteking. Bij mijn huidige relatie heb ik het nog niet 1 keer gehad. Kan inderdaad een vervelende terugkerende bacterie zijn. Veel waterdrinken en Vit. C zijn dan belangrijk bij deze relatie die je nu hebt denk ik.

Bedankt jullie allemaal voor alle complimentjes voor de neue stallen.

Fjordkootje - wat een toestanden zeg in je familie

Dobbel - Typecursus volgen? Vaak wordt die door Scheidegger gegeven in je omgeving.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:08

Getver FK! Sterkte voor jou en je stalgenoten en de baasjes van daafje de komende dag!
Ook niet zo'n coole situatie met je broer en vader enzo... Ook

Tricky1, jij bent erg!!
Wel cool die trektocht door de VS!

Nou NikitaGoGo, als me zo'n blaasontsteking voortaan elke keer overkomt, dan is deze 'relatie' geen lang leven beschoren hoor!

Alhoewel het na een liter water al wel wat beter gaat allemaal, gelukkig. Heb om mezelf te troosten ( ) lekker een zak M&M's gehaald..

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:16

Zie je wel Chub, DRINKEN !!! Zuipen helpt gewoon altijd .

Branka, welkom hier ook !

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:17

goedemiddag even tussendoor....

#Nikitagogo: de stallen zien er goed uit en ik zou me niet druk maken om dat roesten, wel goed in de gaten houden dat niet de scharnieren enzo gaan roesten en desnoods met de tijd alles schilderen...

#Fjordkootje: Sterkte voor de komende tijd , wel sneu maar toch beter voor Daafje.

#CHubby: vervelend een blaasontsteking.....veel drinken helpt gelukkig iets.... nu maar gauw aan de vitamientjes....

#BrankaZ: welkom

#Irish_Lady: stoer zo'n les....spannend hoor...plaats je daar wel foto's van?

#Dobbel: Gaat het al wel ietsje beter met je...? Jammer dat je niet veel hebt kunnen rijden. Gefeliciteerd met je nieuwe zadel!

#Tricky1: Lijkt me ook heerlijk, lekker op vakantie met je paard....

verder weet ik het even niet meer...
Stond vanmorgen nog op met hoofdpijn, het gaat nu wel redelijk maar goed...
Vanavond rustig aan en morgen weer lekker naar Silas toe...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:14

Tricky1 schreef:
Maar even serieus: ik zou dat dolgraag willen, op den duur. Dat ik een trailer koop en dan met Abby lekker op vakantie ga ergens. Maar wat me tegenhoudt (even niet pratend over haar huidige bos-angst) is dat ik het zo ongezellig vind om dat alleen te doen. Ik ben uiteindelijk niet een echte held en tja....

Dan kom je toch gezellig bij ons vakantie vieren? En als we de weilanden, brede bermen en veengebieden zat zijn dan kunnen we altijd nog een km of 20 noordoostelijker gaan bivakkeren waar we dan midden in de bush-bush zitten (en voor je gemoedsrust ook bomproof Tinkers te leen zijn )

Oeps.. en nou snel weer verder aan het werk

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:50

Gezellige onderwerpen hier...

Woman-Talk!

PS: Branka, welkom hier!

Irish_lady, gave les hoor!! en dan zie ik Ro eindelijk eens in het echt volgende maand!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 06-12-05 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 15:53

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 16:00

snowdon schreef:
Gezellige onderwerpen hier...

Woman-Talk!

PS: Branka, welkom hier!

Irish_lady, gave les hoor!! en dan zie ik Ro eindelijk eens in het echt volgende maand!

We kunnen ook wel over voetbal, bier en vrouwen gaan l*llen maar das ook niet jouw ding

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:01

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:03

Nou een lekker biertje gaat er wel in

Voetbal... tsja... ik heb nu een leuke keeper, dus ben ook wel beetje op de hoogte hoor

Vrouwen.... Heb het daar anders vaak zat over hoor

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:26

Ik klots....

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:37

pas maar op dat je niet zeeziek wordt...

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:38

Je klotst.......... hoe komt dat? Al je water en thee of iets anders?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:41

Nee, water.... Heb vandaag 2 liter gedronken! En dat voor iemand die veel te weinig drinkt normaal....

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:47

volgens mij hebben we allemaal dezelfde problemen lijkt het wel.

Ik wens jullie vast een fijne avond, ik ben zo weg.
Vanavond rijden en daarna pakjesavond met de groep.
eerst maar eens zien dat ik de surprise de trap van de kantine op krijg...
Doei!