Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ook ik ben gelukkiger dan ooit.
ik had dus precies hetzelfde met Bart. Door mijn vorige pony heb ik buiten erg veel angst gekregen, die schrok overal van als ik erop zat (ik was erg gespannen en hij erg gevoelig
geen goede combi). Bart trekt me er altijd weer door heen buiten waardoor mijn angst nu weg is
heel af en toe gaat mn hart nog wat sneller kloppen als er een grote trekker met giertank of grote vrachtwagen dicht langs me moet, maar Bart kijkt niet eens 
staat ze zo'n stuk verderop? Een brommertje is dan wel heerlijk
ik zou alleen idd ook niet voor een snor gaan, zo'n ding heb ik nu
vréselijk...ik hoef gelukkig hooguit 4 km te rijden dus dat valt mee, maar man wat gaat dat langzaam 
is hij nou trouwens zo groot? 
Ben daar nu 2x geweest met Bart, daar kun je zo heerlijk rijden! Ik zou alleen niet op een drukke dag gaan ivm de mensen, vooral het naaktstrand 
super dat je weer op hem hebt gereden 
kan het modteam niet wat voor je doen? Heb je ook een naam oid van haar dat je haar kunt opzoeken op google bijvoorbeeld?
alhoewel we dan ook wel t bos door gegaloppeerd zijn
Bart had er nogal zin in
al is hij niet van t harde galopperen, ik vraag soms meer tempo, even een stukje wat harder, maar naaah, Bart houdt t liever op zijn standaard voorwaartse galopje
die overigens wel echt heerlijk zit.
heb er zin in!
ze ging springen met haar tinkertje maar viel helaas en kwam net verkeerd terecht. Gelukkig kon ze af en toe wel weer wat staan dus ze vond het erg leuk om Bart even te zien. Ze heeft zelf 3 paardjes, maar ze is nu natuurlijk al een week niet geweest en kan voorlopig niet naar stal. Zij heeft overigens Bart zijn oude maatje gekocht
een tinkerxshire. Zondag ga ik op hem en 2 andere meiden op haar andere paarden ook langs haar huis, zij kan niet naar hen toe dus dan maar de paarden naar haar
(heeft ze uiteraard zelf gevraagd, dus niet dat we het ongevraagd doen
).
van 2 heb ik het op tijd, maar de 3e....
) kan ik het ook echt niet voorschieten voor de 4e persoon. Maarja, ik ben de hoofdboeker dus verantwoordelijk...)
wil wel mee! Ben ook op vrijdag vrij

). Een vriendin van me zat op Saffron mijn vorige pony en ik op hem in het bos. Saff was het blijkbaar zat en rende zo bijna in galop het bos uit. Mijn hart zat in mijn keel maar Pride...die liep gewoon door alsof er niks aan de hand was. Hij reageerde totaal niet op mijn zenuwen. Toen had ik ook wel het gevoel van dat wil ik ook. Al is het alleen maar om de zenuwen weg te krijgen. Want nu kan ik gewoon weer heerlijk ontspannen buitenrijden, wat we onderweg ook tegen komen. Nu kijken we allebei nergens meer naar 

ik was niet degene die ze zocht en ze wist niet waar ik het over had. Haar naam wilde ze niet zeggen. Dat ik het nummer had gekregen van iemand vond ze ook maar raar.
naja t kwam er op neer dat t haar beter uit kwam als iemand anders mee ging. Als we niemand konden vinden naja dan ging ze toch maar mee.
nu even duimen dat ze vrij kan krijgen
hopelijk binnenkort weer langs.
ik moest terug naar huis en mn geliefde kittens (mn babies
) moesten ook weg ivm allergie van mn pa.
Weg €270.... Ik sta dus ook niet echt meer op goede voet met die stalhouder
maar gelukkig is er iemand die wel serieus is om mee te gaan en dan wordt het toch nog gezellig
dan was het nog maar 10 km (ook wel veel, maar is te doen) maar als Johan dus middagdienst heeft, zit ik met het probleem dat ik niet zo goed naar Luna kan komen. Want 30 km fietsen op een avond na mijn werk valt me toch wel heel erg tegen
nou ja in de winter moet ik even kijken hoe het gaat
maar ik kan dan in elk geval meer want als je 's middags om 12 uur vrij bent op donderdag maar je niet naar je paard kan is dat erg frustrerend

Gewoon lekker dik in pakken in de winter! Beter dan fietsen hoor! dan kom je bezweet onder je winterjas aan hihi
, dat waren volgens mij de sprongen om te wennen want erna konden we het klein parcoursje achter elkaar in galop doen. Pas toen Gracey moe werd ging ze weer staken. Heb er toen 1 gesprongen en uitgedraafd.