en hier nog 1, zo gaat dat dus ook altijd met foto's maken hij blijft nooit staan hij loopt steeds achter mij aan, maar als Kaya er dan bij komt dan blijft ie wel uit de buurt dus dan lukt het haha
dat was het trouwens hoor van de filmpjes
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:51
Echt niet bij je weg te slaan dus.
Grit
Geplaatst: 28-12-09 00:55
Travis kijkt een beetje boos
Truste Grid!
Ik ga ook in bed boekje lezen
D_Travis
Geplaatst: 28-12-09 00:55
nee idd wel eens lastig hoor haha
ja boos omdat ik niet wou dattie bij me op schoot kwam zitten
Zéér interessant Mirjam!!! Ga ik me eens in verdiepen!
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 01:26
John geeft het ook aan de koeien en zodoende zijn we op dat product gekomen hij had veel last van para. Hij is dit gaan voeren en een paar koeien die positief uit de test voor para kwamen hadden het nu ineens niet meer. Een koe besmet met para moet binnen 6 weken opgeruimd worden van de melkfabriek. In het begin worden er monsters genomen van de mest, een liter en dan word er gekeken wat de harde/grote/onverteerde delen zijn in de mest. Een aantan weken later word er weer gekeken wat de harde/grote/onverteerde delen zijn in de mest dit was aanzienlijk minder. Dit dus over de koeien.http://www.carbo-holland.nl/1791plinag/webtemplates4/index.htm Die man zei dat ik het eens aan mijn paarden moest gaan voeren. Nu geef ik het dus elke dag over het voer heen. Ze glimmen als een spiegel en weet je wat ook heel vreemd is ze eten ook veel minder, vast omdat het nu veel beter verteerd word. Enig nadeel : ze krijgen wel een zwarte snoet als ze het eten.
Hugo steeds een beetje beter, zou inderdaad fijn zijn als hij wat dichterbij kwam te liggen. Knap hoor dat ie zich er zo doorheen slaat, het zal niet makkelijk zijn.
Geweldig Rubik en Magic!
Travis wordt gaaf Dagmar!
Kwam die opmerking van je moeder Mirjam Heb wat foto's gejat hoor die je online had gezet, nog even aan het nagenieten. Vriendin al weer thuis Dat spul klinkt een beetje als Norit, maar denk wel dat het nuttig kan zijn als je paard afvalstoffen opbouwt.
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 09:01
Goedemorgen.
_Rhiannon_ Ik mis je plaatje. u gaat door voor de wasmachine. Daar had ik de foto's voor geplaatst.
Lucy_1
Geplaatst: 28-12-09 09:02
Goeiemorgen.....
Ben niet helemaal bijgelezen hoor....
Maar Hugo gaat nog steeds voor uit! Super fijn! Zou tof zijn als hij wat dichter in de buurt van zijn familie zou zijn Ingrid! Maar petje af hoe jullie er ook mee omgaan!
Mirjam... Gekke deur.... Stukkie rijden vandaag naar net zo'n gekke deur... Interessant spul. Kun je dat bij jullie in de buurt halen? Heb er nog nooit van gehoord, zou het ook wel eens willen proberen...
Denise weer aan het werk... Heb je nou al een foto gemaakt van die my little pony?
Heerlijke Travis filmpjes. Wat een heerlijk dier is het toch ook. Is hij nu nog te koop of houd je hem zelf?
Zo eerst de huisarts even bellen... Arm en knie schieten niet op en ik wil weer gaan rijden.... Meestal rijd ik met kerst altijd, lekker even uitwaaien.. Maar durfde het nu niet aan... Heb overigens heerlijke kerstdagen gehad, wel heel anders dan de jaren ervoor... Verfrissend!
Ooooh... T'is 8 uur geweest... Dan kan ik bellen.... Tot latersss....
Lucy_1
Geplaatst: 28-12-09 09:05
Oh... effe verder terug gescrolld.... De magic ken ik niet, de kubus wel. Die vind ik geweldig leuk, maar dat zal ook wel komen omdat ik hem weer helemaal goed kan krijgen
Wij zijn allemaal ontzettend gezegende mensen met de mooiste hobby die er bestaat! Heerlijk dat er zoveel tijd in gaat zitten!! Ik stuit ook met regelmaat op weerstand, hoezo met dit weer naar buiten? ik zie alleen foto's van knollen op je hyves? etc etc. Mensen die niet begrijpen dat je ergens zo veel van houdt, missen denk ik zelf eea in hun leven!
Veel plezier vandaag Mirjam en Lies! En goed teken dat je vriendin weer thuis is! ow ja, dat zwarte spul, daardoor moest ik steeds aan de kant springen als er weer een in de buurt kwam... was gewoon aan het werk, dus had me goeie jas aan
Denise vergeet het plaatje
Ahhh Travis wordt echt mooier en mooier!
Kater is gelukkig vanacht weer vertrokken, zal zo eindelijk eens de BF uit gaan proberen! ow Ingrid, je bent van harte welkom hoor!! gezellig! Ik vind het zadel van Puck prima, het is maar voor een paar maandjes en dan ben ik weer super blij als mijn dressuurzadel er weer netjes op ligt.
Mirjam wat een verselijke nare opmerking zeg. En je vriendin alweer thuis, goed nieuws!
Lies last van knie en arm, sterkte!
Leon al een tijdje niet meer gezien.
Ellen haar kater vertrokken, mis je hem al
Mirjam en Lies veel plezier vandaag!
Ik moet straks weer aan het werk, moet om 1 uur beginnen, tot vanavond. De broer van Wilco is hier nu. Die gaat met de bosmaaier de tuin plat maaien bij ons. En zijn vader komt zo met de knetterbiele om een groot deel van onze tuin om te zagen.
ellieellende
Geplaatst: 28-12-09 11:26
een knetterbiele?? iss dat een zaag dan?
x_Ladylover
Geplaatst: 28-12-09 11:35
Hallo allemaal!
Wat leuk een topic met mensen die gek zijn op tinkers! Ben ik hier ook welkom? zo ja, dan zal ik me even voorstellen..
timokyana