Chanel_ Ik had het inmiddels al gevonden, maar bedankt hoor.
Whis_Serada Welterusten.
Grit
Geplaatst: 31-10-09 00:18
Mirjam, hoe is het op de boerderie?? Alle kinderen in hun eigen bed en de paarden in hun eigen wei??
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 00:25
3 van de 5 lopen in hun eigen wei Maandag worden de kleine monsters geent en dan ontworm ik alles tegelijk, ik zet ze dan toch op stal en dan kan dat allemaal ineens. Morgen komt er weer iemand rijden, eens kijken wat Bravour van haar vind, vd week was hij al wat zenuwachtig toen ik met het zadel aan kwam.
Ik ben met Jorn vanmiddag nog bij de dokter geweest hij was nog niet lekker en de rommel liep uit zijn oor.
Spannend morgen voor jou en Bravour. Wel leuk als het klikt.
En troep uit Jorn's oor . Komen de buisjes er dan niet mee uit, of zeg ik nu iets doms
Chantal, wat heb je allemaal gekocht??
grid
Geplaatst: 31-10-09 00:32
Maya gister productief dagje gehad benieuwd hoe het eruit ziet
Janet sommige v callcentra's zijn wel standvastig hè hihi
Carola spierpijn van rijden en lekker rustig weekend gezellig bowlen
Anita last van terrorjack
Cecile ik zal van het weekend wat leuke foto's uitzoeken en sturen
Sterkte bianca Met bep en ook nog met je voet... klinkt niet goed hoor nog dik
Welkom Eefje leuke tinkerkudde en leuk dat je weer herenigd bent met Tinka
Lies spruiten ruilen voor witlof Weet je dat ik dat nog nooit gegeten heb (mam wist nooit hoe ze het klaar moest maken in duitsland eten ze dat volgens mij niet dus ikke ook nooit geleerd te maken...) en eindelijk weer beetje beter Beterschap nog!
Maartje baklamp gehangen
Grit heeft al nieuw zadel en gewoon zwarte boom.
Loïs had 2 SO's en buikpijn hopelijk goed gegaan!!
Fjord tinka nu Kaya Beter
O ja Leon hoe was de les op Niamh ?! En nog lekker appelflappen van desie Hobje lolbroek
Chantal hengstenvlecht aan het oefenen ziet er toch al netjes uit idd wat al gezegd wordt volgens mij in begin een pluk vergeten komt goed Chanel mooie appeltjes
Petra 7 jr geleden kort koppie ziet er leuker uit
Puck vandaag voor Nigel zadel passen en past
Induna trombose pff maar gelukkig nu medicijnen en gaat weer oké! Mirjam ook gehad
Vasthi gefeliciteerd met Julian Alweer 6 kan me nog babyfoto's herinneren
Nathalie nu varkenshouder foto's!!!
pff TK da's niet fijn zoveel zieken en zoveel dagen doorwerken kunnen ze niet iets regelen ivm vakantiedagen kun jij nu toch in principe niks aan doen dat je ze niet op hebt nu. Bij ons kun je aanvragen of je er meer mee mag nemen (ivm door omstandigheden niet op kunnen nemen, een keer langer op vakantie willen, enz enz)
Hi Joyce: wave:
Trea helaas nu geen weekendje weg ivm ziek nichtje maar kunnen verzetten Vast veel plezier!
Angela nu wel een oplossing maar idd nog niet fijn Succes nog!!
Marleen vanavond gedropd met klas en weg naar huis weer gevonden
Leon leuke dingen gezien bij dierenwinkel en weer gekortwiekt ah discus die hebben we hier ook leuke winkel
Maartje kapot van hard werken maar nu gelukkig weekend en toch nog steentjes omgedraaid nu de namen van je paardjes
Lies morgen druk dagje hopen dat t net zo'n weer is als vandaag lekker eucalyptusthee kun je idd zo kopen weet niet of bij supermarkt maar wel bij drogsist en/ of wereldwinkel
Denise weer eens rijden
Grit geen halloweenfeestje door zieke
Paar alweer naar bed Welterusten!!
Eefje misschien zoiets als: beter een paard als grasmaaier, dan een leeg halster of liever een paard waar je (niet meer) op kunt rijden, dan een leeg halster ??? is het toch nog beetje in zelfde stijl
Jorn rommel uit oor en morgen iemand voor Bravour zou leuk zijn als het klikte!
Chantal leuks gekocht
Gister best lang op feest geweest was wel gezellig maar ook erg vermoeiend zo 2 dgn op feest doordeweeks
Sayla heeft vandaag weer eens voor kinderpony gespeeld met 9 jarig meisje Ging erg goed zelfs 2 kanten op gegaloppeerd Ze rijdt nu op andere manege en dat merk je meteen Heb filmpje gemaakt en paar fotootjes (ook nog met zusjes die mochten uitstappen) maar nu op laptop dus die upload ik morgen Ga denk ook maar eens kijken naar een kleiner inch zadel voor op Say voor die ukkies mijn zadel is daarvoor niet echt ideaal en toch ook wel leuk als straks ook mijn nichtje er vaker op kan
Morgen weer zelf rijden lekker naar bos en smiddags/ savonds weer naar Hugo!
Chanel_
Geplaatst: 31-10-09 00:33
mnkortleve schreef:
Chanel_ Wat voor broek?
Skinny spijkerbroek van de Only
En paard heeft nieuwe manen borstel gehad. Pavokoeken,zo'n likit ding. En deze
Grit
Geplaatst: 31-10-09 00:37
Hey Grid Twee dagen feest doordeweeks en nu moe, maar wel gezellig dus! En Say weer een brave meid geweest. Zelfs gegaloppeerd!
Only, dat is ook mijn merk Alleen dan niet de skinny jeans. En een roze bontje
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 00:38
Ik heb voor Jorn oordruppels gehad, altans die moest ik 5 km verder op gaan halen. Ik heb zelf oordruppels in huis maar die mogen niet als je buisjes heb, heel vreemd want ik heb zelf al een paar jaar buisjes en die oordruppels heb ik van de huisarts gehad alleen dan wel een andere huiarts. Ik mag de druppels niet te vaak geven, 3 keer daags 2 druppels is toch best vaak zou ik zeggen.
De buisjes zaten er nog in, volgens mij zit dat best vast.
We gaan eerst wat in de roundpen doen en dan eens kijken wat hij doet als ze er op gaat. Ze zou eigenlijk Bonny gaan rijden, maar omdat ik voorlopig niet mag rijden heb ik gevraagd of ze het zou zien zitten om Bravour te rijden en dat wou ze wel proberen.
ik heb nu 2 bijrijdsters en ik kan niet anders zeggen dat ik ze allebij heel erg leuk en aardig vind zijn ook zeker niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken, ze zijn nu natuurlijk pas een paar keer geweest, maar als ik het nu bekijk gaat het heel goed echt leuke vrouwen.
Vind je hem leuk Grit? Of verbaasd dat ik hem nu al gekocht heb?
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 00:42
Chanel_ Kan ook niet anders he dat rose. Ik dacht misschien een rijbroek voor jezelf.
Grid Leuk een kinder poownie
grrr
Geplaatst: 31-10-09 00:42
Fijn dat je leuke bijrijdsters heb Mirjam! Als je dan zelf even niet kan ofzo, en evengoed, ik geniet altijd net iets meer als ik samen ben... Sneu voor je zoontje...
Ingrid, jij vergeet ook niemand he?! Leuk dat Sayla zo goed met kinderen kan!
Doe moet ik ook nog idd een keer kopen Heb alleen een witte rijbroek Ik heb ook nog splinter nieuwe Petrie laarzen 2 keer aangehad ofzo, maar die rot dingen doen onwijze pijn
grrr
Geplaatst: 31-10-09 00:45
Ik moet echt nodig nieuwe westernlaarzen, de hak van de oude zit helemaal los, maar die dingen zijn zo duur!!! Moet het nog maar even met m'n thermoboots doen van mezelf...
Grit
Geplaatst: 31-10-09 00:46
Leuk Mirjam!
Chantal, nee, dat die er ook al in het roze zijn Leren laarzen moeten zich echt vormen. Aantrekken en pijn lijden en anders even nakijken of ze jou nog wel passen.