Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Ik had hier een paar weken geleden al eens eerder iets gepost hoor. Ik had toen gemeld dat ik op de Tinkerdag in Dalen zou komen jureren en had een oproepje gedaan of er niet nog wat meer mensen mee zouden willen doen.
Ik wil niet stoken en ook geen ruzie maken hoor.![]()
Maar op deze manier krijg ik eigenlijk een trap na zonder dat ik mij kan verdedigen. Ik heb daar naar eer en geweten zitten te jureren, dat doe ik overigens altijd en bij iedereen, ongeacht het ras en de huidskleur van zowel paard als ruiter.
Ik ga heus niet mijn vrije zaterdagen 'opofferen' aan iets als jureren op een Tinkerdag als ik dat zelf niet leuk zou vinden.
Maar als ik zulke dingen lees gaat de lol er echt wel af hoor.
Als ze het me zaterdag face to face gevraagd had, dan had ik haar alles precies uit kunnen leggen en dat doe ik met plezier.
Paardrijden is een leuke sport, of je dat nu met een Tinker doet, met een voorbeenzwaaier of met wat dan ook, laten we het ook leuk houden. De jury gaat echt niet voor z'n lol combinaties af zitten te kraken.