Mijn uk is geboren in 2002 en vernoemt naar de jongen uit een jeugdserie van vroeger, lang verhaal kortgemaakt... In 2003 begon het ontzettend te kriebelen...heb toen sinds het overlijden van mijn vader niet echt heel actief meer gereden. We gingen rondkijken voor een allround recreatie paardje, en we vielen voor een tinker, en ik viel voor een lief bruin veulen, met de naam Silas, wow wat een toeval of was het zo bestemd. Immers de naam was zeker in nederland niet echt bekend. De 2 kanjers zijn dus niet naar elkaar vernoemd!!
Oh, ik dacht serieus altijd dat je zoontje Fabian heette.. Maar dat zal dan je hubbie zijn.. Het is idd geen bekende naam, kind wat ik ken is van 1998 ofzo. Dus ja toen was het al helemaal onbekend. Het is iig niet mijn smaak..
Kga afzwaaien, zomeeten de lange rit naar t noorden maken..
nee en gelukkig maar anders had iedereen een soort gelijke naam.. Mijn naam hoor je ook niet heel veel. En ik vond het vroeger een vreselijke naam. Draai hem maar eens om. God wat was dát tog een leuk grapje... Hmpff
haha ja ach vind het nu niet erg meer.. Maar toen wel. En iedereen dachtdan weer wat nieuws beacht te hebben.
myrhetje12
Geplaatst: 22-01-09 15:42
Ik moest er wel om laggen ( om jou naam ) Ken nog iemand die Dagmar heet
Puchje
Geplaatst: 22-01-09 15:42
Nog even snel Wat dacht je van mijn naam: oooh Puck van de Petteflet!!! (hahahahaha, nou... wat grappig.. ) Puck op de kruk, enz enz enz.
Wat ik nu wel leuk vind, is dat mijn vrienden mij Pluk (Plukster, Plukkel, Plukkie, Plukz0r) noemen als mijn bijnaam. Mijn kapsel heeft ook altijd een typische pluk vooraan
ja hè, die staat volgensmij ook in de top 5 meisjesnamen
Resi_lover
Geplaatst: 22-01-09 15:51
2008 Top 20 meisjesnamen 1. Sophie 2. Julia 3. Lieke 4. Emma 5. Sanne 6. Anna 7. Lotte 8. Eva 9. Anne 10. Lisa 11. Isa 12. Noa 13. Maud 14. Jasmijn 15. Fleur 16. Sara 17. Iris 18. Anouk 19. Tess 20. Amber