Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkermuts schreef:hum hum, Chuckies sokken worden wel regelmatig gewassen, zijn lijf ook, kheb niet voor niets 1 v/d witste in nl haha, moet zeggen dat in de 8 jaar dat ik die bolle nu heb nooit met mok oid bij hem te maken heb gehad, gewoon mazzel denk ik hoor.
Sabey en Qannick staan 24/7 buiten, die was ik praktisch nooit, anders word ik gek denk ik als ik er 3 zo wit moet houden haha.
Sita_ schreef:Tinkermuts schreef:hum hum, Chuckies sokken worden wel regelmatig gewassen, zijn lijf ook, kheb niet voor niets 1 v/d witste in nl haha, moet zeggen dat in de 8 jaar dat ik die bolle nu heb nooit met mok oid bij hem te maken heb gehad, gewoon mazzel denk ik hoor.
Sabey en Qannick staan 24/7 buiten, die was ik praktisch nooit, anders word ik gek denk ik als ik er 3 zo wit moet houden haha.
Jij hebt de witste hengst ik de witste merrie..
Ik was ook regelmatig, soms elke week en hier ook geen mop, rasp of andere viezigheidjes..
Ik heb vanmorgen sokjes gewassen omdat ze een beetje onder de bagger zaten van gister in de sloot, heb speciaal sokkenfoto's gemaakt na het wassen.. Zal ze dalijk wel plaatsen..