[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:25

Janet, ik ga morgen met Martinique, Heranda en Ntlie_ van Bokt Amy en Shania fotograveren. Zodat ik ze eens mooi op de foto kan krijgen en ook met mezelf en Martinique erbij..

Hey Nique.. Heb je nou afspraak gemaakt voor naar het strand of gewoon buitenrit?
Thx dat je Amy wil wassen.. Lekker geshopt trouwens! Haha!

Doei! @ de rest.. Vanavond lees ik bij.. Ben nu nog aan het werk..
Heb etenspauze.. Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:56

Doei!

Ik ben er ook weer eventjes.
Door m'n rug niet naar Jessie kunnen gaan, verdorie. Baal er wel van, had gepland vandaag weer te gaan rijden. Staat nou gepland voor vrijdag, aangezien ik morgen weer de hele dag moet werken.
Ga zo nog wel even kijken en voeren. Wie weet wil m'n vader me brengen, autorijden met deze rug lijkt me niet echt wat
Heb de hele middag in de zon gezeten, of op bed gelegen toen het in de zon te warm werd. Wel dapper boodschappen gedaan vanmorgen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:33

ik weet geen titel om een topic voor kelly aan te maken Bloos Bloos
word nu echt spannend, weten jullie een leuke titel?

ze heeft echt uier nu,dus wil ik een topic openen maar weet geen titel hahaha Haha!

help Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:01

Wees creatief! "Last but not least, wie gokt er mee met Kelly?"

Even gekopieerd, anders moet ik weer zo'n heel verhaal typen Bloos
Net de nietmeerbollerd gevoerd, en terwijl de weerbollerwordendemama aan het schransen was, hadden Flynn en ik tijd voor elkaar Lovers Onze rendez-vous bestond uit intiem gekriebel, ik op z'n kont/in z'n woeste haardos, hij tandeloos op mijn arm Lovers ROFL toen hij subtiel te kennen gaf dat hij ook gekriebelde wenste te worden in zijn volle krul staart, gaf ik daar natuurlijk gehoor aan. Wat minder was, dat toen ik mijn moegeworden hand wilde verwisselen voor een verse, hij zijn ongenoegen uitte door zijn gespierde achterste tegen het hek aan te gooien Scheve mond Hij krijgt de manieren van z'n moeder Scheve mond zelfde subtiliteit en elegantie ROFL
Ben echt onwijs gek met mijn kleine bonte plaaggeest ROFL
zijn andere hobby (naast z'n moeder leegslurpen) is het over z'n moeders benen heen vallen, wat een kluns ROFL

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:02

whaha creatief is iets wat niet zo goed bij mij past Tong uitsteken

ik bedenk wel wat,morgen open ik een topic over haar, als t veulen er dan al niet is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:11

Berdien schreef:
Maya; tja.. daar zeul ik natuurlijk niet met zware kazen rond.

Niet?!? Gosh....

Clown Tong uitsteken Maar dan snap ik je verduidelijking wel Ja

Idd HP gister gezien.. vond 'm stiekem toch wel wat tegenvallen... Bloos De verfilming van de scènes op zich was goed, maar ik mistte gewoon samenhang, vloeiend verloop... en hij was me wat kort naar de zin...

Hihi Martinique, lekker wezen shoppen in Maldegem dus, kom daar graag, leuke winkel Haha! Veel plezier op de camping verder nog he!

Hihi Berdien, heeerlijk veulen zo te zien Haha! Leuk dat je er zo van geniet!

Oohja... Ellie... Clown die had ook nog wat leuks... Duivel Ik stond met m'n laarzen tot aan m'n enkels in de modder weggezakt, met gebogen rug de speciekuipen uit te schuren, en zij zat constant aan m'n kont te snuffelen, T-shirt omhoog te duwen en rug af te snuffelen. Ik had al een paar keer naar der gezwaaid, en een plens water gespetterd. Niet echt onder de indruk. Ineens pakt ze me bij m'n broek vast, zeg maar zo'n lusje voor je riem door te halen, en trekt eraan... Clown Ik verlies finaal m'n evenwicht natuurlijk, zwiep even heen en weer, probeer de speciekuip nog te grijpen, maar ik lazer gewoon achteruit op m'n kont helemaal in de blubber weggezakt... ROFL Weer overeind gekrabbeld en verder gedaan maar... Clown Gek beest.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 20:38

Ben blij dat jullie ook zo over HP5 denken Knipoog

Gosh... wat een actie, Maya!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:55

Haha, leuke actie Maya. Je hebt zeker geen foto's.

Vandaag was Zelda zo slim om naar een andere wei te verhuizen. Ik werd gebeld in de auto, waar ik was. Met een minuutje of 5 ben ik op stal, hoezo eigenlijk? Nou uhm, je veulen staat in een andere wei dan moeders. Maar het gaat wel goed hoor. Oke dan is er niks aan de hand.
Kom ik aanlopen, was ze het toch zat geworden dat ze niet naar mama kon. Ze liep een partij heen en weer te stieren naast het draadje. Muts. Moeders had niks in de gaten en was gras aan het eten. Maar ze heeft het zonder kleerscheuren er weer van af gebracht.

Ik moet nog steeds naar HP5, maar zo te horen mis ik er nog net veel aan.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:21

Wie heeft vanmorgen bij mij in Alphen de waterkraan dichtgedraaid?? Haha! Moet nu verplicht het water eerst 3 minuten koken voor het voor menselijke consumptie geschikt is Nagelbijten / Gniffelen Durf nu niet eens te wassen en te koken haha Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:27

Leuk he veulens? *LOL*
Nah, ik ga genieten van mijn vier maanden Albert Heijn vrije periode. Het is erg leuk, maar nu ik zoveel werk... It's the same thing everyday Gaaaap

Ieh Teuntje, hoe kan dat nou? Nagelbijten / Gniffelen

HP5 vond ik wel goed Ja Redelijk correcte verfilming van het boek, voor zover dat mogelijk is voor een boek met zoveel laagjes en verhaallijnen. Stúkken beter dan het gedrocht van HP4 in ieder geval.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:49

er is een of ander waterpompsysteem kapot gegaan.. Daardoor was de druk van de waterleiding af.. Nu is het weer gerepareerd maar is het water mogelijk vervuild... Had nog net mazzel vanmorgen, was gedouched, maar mond spoelen na tandenpoetsen ging niet meer.. Mannetje heeft helaas niet meer kunnen douchen Nagelbijten / Gniffelen Dacht eerst dat het aan ons appartementencomplex lag, maar hier in de buurt lag gewoon heel het water plat...

http://www.depers.nl/binnenland/85833/A ... water.html

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:03

Lekker dan Teuntje.. Hier was het afgelopen week hetzelfde liedje..
Alleen kwam het door de brandweer, die was de bluskranen aan het doorspuiten oid en dat sloeg door in de waterleiding oid..

Wil er iemand mijn broer kopen.. Ik word stapelgek van hem..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:07

op MP aanbieden als gratis af te halen Haha! Nagelbijten / Gniffelen misschien dat het dan nog lukt..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:08

Nee ik ga ze dan laten bieden, hij ziet er dusdanig goed uit dat ik wel veel reacties ga krijgen.. Haha!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:09

whahahah Haha! Trusten iedereen, teun gaat tukken Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:10

Hij gaat mijn paard verkopen zei hij net, dus dan verkoop ik hem..
Simpel..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:25

Kga ook naar me bedje.. Dromen
Morgen weer een drukke dag!

Weltrusten!

Doei!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:06

teuntje, niet fijn dat het water afgesloten is geweest.
sita: ik dacht dat je broer wat rustiger was geworden nu hij een nieuwe vriendin heeft.
maya: leuke actie van ellie! zie het al helemaal voor me.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:43

Clown maya die lolbroek van een Ellie Huilen van het lachen

Bloos! Sita je broer wil Amy verkopen Nors opkijken idd gooi hem dan maar in de verkoop Haha!
en morgen foto's maken Cheese!

Rolleyes Blackstar veulie in verkeerde wei...

Scheve mond Ach gut balen zeg Berdien hopelijk gaat het snel weer een beetje beter als het té lang duurt misschien naar fysio/ ostiopaat/chiropractor of zoiets Knipoog

Idd Ellepel gewoon zoiets van: Wie raadt er mee? Kelly bijna uitgeteld Nagelbijten / Gniffelen

Bloos! Teuntje da's balen, hopelijk snel weer goed water!

Jell gister druk gehad ...

Scheve mond pff Grr balen met die shetten kun je bij jou wei niet wat afzetten of zo?!...

TK Timo ook beetje houdini dus Nagelbijten / Gniffelen en vakantie alweer bijna voorbij Scheve mond

Doei! Martinique idd lang geleden... Collin lekker gewassen en gevlochten enzo ... Dromen
en winkel leeggekocht Clown

Berk succes met stal zoeken!! Merrie op andere plek lijkt me niet handig zo op en neer pendelen Scheve mond
[edit] klinkt goed wat je gevonden hebt Ja

Janet druk met camping Haha!

Zo volgens mij ben ik weer bij, hopelijk ben ik niemand vergeten Vriendjes zijn?

Vandaag weer lekker lang bij Say geweest Dromen en ook lang met hondje op veld gespeeld Tong uitsteken
Verder nog even bij mams op de koffie geweest Koffie (of thee)! was ook weer gezellig *LOL*

Ook nog mijn haar weer geverfd Haha! --> verf was eigenlijk voor 30x wassen maar zat er dus nog steeds in en mega uitgroei Scheve mond Bloos dus er moest maar iets overheen Duivel nu nog naar de kapper Bloos (ben niet zo voor kappers Zij zijn groot en ik is klein! , hebben paar keer mijn haar verknipt omdat ik nogal best moeilijk dun en glad haar heb dus nu stel ik het altijd HÉÉL lang uit, maar is toch echt nodig Nagelbijten / Gniffelen)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 08:39

Zj, katje niet blij maar t is beter zo… Gaaf dat je t zelf mocht hechten!

Martinique, lekker geshopt!

Sita veel plezier met het fotograveren vandaag!

Berdien, balen van je rug!

Teuntje, minder van t water.. Kan je geen bronwater halen dan weet je iig dat t goed is?

Grid, leuk en gezellig dagje gehad. Haartjes weer mooi!
Kan je vriend je haar niet knippen of is ie erger dan de kapper?

Fijne dag!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 08:41

Goedemorgen!

Mijn broer is juist verre van rustig nu.. Clown Hij lijkt wel een puber nu hij zijn nieuwe vriendin heeft.. *LOL* Allemaal gekke streken, irritant doen. Precies alsof hij weer in zijn jeugd zit.. Vork
Twas maar een grapje hoor van Amy verkopen, maar dat viel bij mij even verkeerd.. Dus daarom verkoop ik hem..

Kappers weet ik alles van.. Ik wilde eens blonde plukjes en ze verfde heel mijn haar blond. Alleen er zaten donkere stukken door. Toen deed ze er maar koper over.. Toen werd het oranje.. Heb nog nooit zo gehuild.. Toen verknipte ze het nog helemaal..
Was helemaal ellende..

Ik moet ook nodig weer naar de kapper, maar mijn oud collega doet dat nu, alleen die is met vakantie.. Nagelbijten / Gniffelen
En het is al van April geleden, dus het mag wel weer eens..

Zometeen douchen, boodschapjes doen.. Hele reutemeteut..
Daarna hopen dat het weer opentrekt.. Het is wel droog, maar daar heb je het dan ook mee gehad.. Scheve mond

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 08:50

Goeiemorgen!

Nou, ik ben weer een poesje rijker! Gisteravond gingen we met Mirthe nog even mennen het bos in, en toen midden in het bos liepen drie wat oudere mensen te wandelen, en achter hen aan liep een poesje. Ze hielden ons staande, want die poes was al een hele tijd achter ze aan aan't lopen.
Ze wisten niet waar ze vandaan kwam. 't Is een poesje van een maand of 4 denk ik.
Nou, wij aangeboden haar mee te nemen en uit het bos, uit de richting waar ze vandaan kwam even rond te vragen, maar niemand wist van wie ze was. Zal vandaag nog even rond bellen, anders blijft ze maar hier, 't is zo'n aanhankelijk ding! Wel zeer ondernemend, ze zat gisteravond al gelijk overal in en bovenop. Onze andere poes vindt het helemaal niets! Vork
Maar even kijken of ik haar anders hou, of een baasje probeer te vinden. TJa, je laat zo'n beestje ook niet in een groot bos achter.

Maxje loopt een klein beetje kreupel, komt denk ik door die shetten die steeds los liepen, Mirthe begint dan echt in de rondte te bokken, ze zal hem misschien wel geraakt hebben? Verder zie ik niets aan z'n beentje.

Fijne dag allemaal! Pling

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 09:11

Wat leuk een 'baby'poes! Haha!
Ik ken dat ergens van dat de andere kat het niet accepteerd.. Hier is dat ook het geval..

Ik zit een beetje in de stress.. Ik heb geen vervoer meer naar de keuring. Scheve mond
En heb al aan verschillende rondgevraagd, maar niemand wil rijden.. Sta je altijd voor anderen klaar, maar andersom.. Ho maar.. Leuk he.. Boos!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 09:17

He, Sita wat balen! Is er echt niemand meer die wil rijden? Je heb nog even om te zoeken toch? Als ik in de buurt woonde deed ik het voor je, maarre... Zeeland is erg ver weg.
Hoop voor je dat je nog iemand vind! Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 09:19

Heb het aan verschillenden gevraagd..
Maar het punt is, heb wel een trailer maar geen auto en dus geen chauffeur.. Had iemand gevonden die wilde rijden alleen die wil niet meer..

Mijn broer doet het niet, bang voor zijn auto.. De staleigenaren wil ik een beetje ontzien want die zijn al zo druk en moeten dan ook de paarden weer een dag uitbesteden.. Maya kan ik wel vragen maar de trailer is te zwaar voor de auto.. Hotze mag het niet van mij omdat hij nog niet eens normaal zonder trailer kan rijden.. (lees: geen afstand houden, onzeker rijgedrag)
Dus ja, schiet weer niet op..