Hey Nique.. Heb je nou afspraak gemaakt voor naar het strand of gewoon buitenrit?
Thx dat je Amy wil wassen.. Lekker geshopt trouwens!

@ de rest.. Vanavond lees ik bij.. Ben nu nog aan het werk..Heb etenspauze..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

@ de rest.. Vanavond lees ik bij.. Ben nu nog aan het werk..

Onze rendez-vous bestond uit intiem gekriebel, ik op z'n kont/in z'n woeste haardos, hij tandeloos op mijn arm
toen hij subtiel te kennen gaf dat hij ook gekriebelde wenste te worden in zijn volle krul staart, gaf ik daar natuurlijk gehoor aan. Wat minder was, dat toen ik mijn moegeworden hand wilde verwisselen voor een verse, hij zijn ongenoegen uitte door zijn gespierde achterste tegen het hek aan te gooien
Hij krijgt de manieren van z'n moeder
zelfde subtiliteit en elegantie 
Berdien schreef:Maya; tja.. daar zeul ik natuurlijk niet met zware kazen rond.
Maar dan snap ik je verduidelijking wel 
De verfilming van de scènes op zich was goed, maar ik mistte gewoon samenhang, vloeiend verloop... en hij was me wat kort naar de zin...
Veel plezier op de camping verder nog he!
Leuk dat je er zo van geniet!
die had ook nog wat leuks...
Ik stond met m'n laarzen tot aan m'n enkels in de modder weggezakt, met gebogen rug de speciekuipen uit te schuren, en zij zat constant aan m'n kont te snuffelen, T-shirt omhoog te duwen en rug af te snuffelen. Ik had al een paar keer naar der gezwaaid, en een plens water gespetterd. Niet echt onder de indruk. Ineens pakt ze me bij m'n broek vast, zeg maar zo'n lusje voor je riem door te halen, en trekt eraan...
Ik verlies finaal m'n evenwicht natuurlijk, zwiep even heen en weer, probeer de speciekuip nog te grijpen, maar ik lazer gewoon achteruit op m'n kont helemaal in de blubber weggezakt...
Weer overeind gekrabbeld en verder gedaan maar...
Gek beest. 
Moet nu verplicht het water eerst 3 minuten koken voor het voor menselijke consumptie geschikt is
Durf nu niet eens te wassen en te koken haha
Redelijk correcte verfilming van het boek, voor zover dat mogelijk is voor een boek met zoveel laagjes en verhaallijnen. Stúkken beter dan het gedrocht van HP4 in ieder geval.
Dacht eerst dat het aan ons appartementencomplex lag, maar hier in de buurt lag gewoon heel het water plat...
misschien dat het dan nog lukt..
Trusten iedereen, teun gaat tukken

maya die lolbroek van een Ellie
Sita je broer wil Amy verkopen
idd gooi hem dan maar in de verkoop
Blackstar veulie in verkeerde wei...
balen zeg Berdien hopelijk gaat het snel weer een beetje beter als het té lang duurt misschien naar fysio/ ostiopaat/chiropractor of zoiets

Teuntje da's balen, hopelijk snel weer goed water!
pff Grr balen met die shetten kun je bij jou wei niet wat afzetten of zo?!...
en vakantie alweer bijna voorbij 
Martinique idd lang geleden... Collin lekker gewassen en gevlochten enzo ...

en ook lang met hondje op veld gespeeld
was ook weer gezellig 
--> verf was eigenlijk voor 30x wassen maar zat er dus nog steeds in en mega uitgroei
dus er moest maar iets overheen
nu nog naar de kapper
(ben niet zo voor kappers
, hebben paar keer mijn haar verknipt omdat ik nogal best moeilijk dun en glad haar heb dus nu stel ik het altijd HÉÉL lang uit, maar is toch echt nodig
)
Hij lijkt wel een puber nu hij zijn nieuwe vriendin heeft..
Allemaal gekke streken, irritant doen. Precies alsof hij weer in zijn jeugd zit..