Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dapperdier schreef:kan altijd nog een topic in ITP openen en link bij t tinkertopic plaatsenIk kan niet kiezen hellup ik wil meer plaatsen..![]()
Pellie schreef:marlien, ze wordt toch niet zwart hè?
en dat dacht ik ook meteen, da's blizz zijn haar aan die kwasten!!
dapperdier schreef:http://greenfield.fortunecity.com/dream ... colors.htm
even onder kleurtje black kijken.. zwarte veulens worden vaak bruin geboren...., maar verkleuren in de zon. Probleem is dat bruine poaarden ook bruin worden geboren hihih.. en die eerste foto heeft ze wel een mooi bruin koppie!
Wat een prachtig veulen! Die baaaarrrddd! hahah
De `flossen`zijn idd Blizz zijn oude manen.. ik ben van het haarrecyclingscomité :mrgreen:
Citaat:Bay foals usually have cream-colored hair on their legs. When the foal coat sheds out, the black color of the legs is revealed.
Citaat:Black foals are usually born a mousy grey color. As their foal coat begins to shed out, their black color will show through.
...
This black foal is four or five months old. His foal coat is very sunbleached and has begun to shed off.
Cayusejuhh schreef:veulens hebben op de dag dat ze geboren zijn en nog nat zijn.. de kleur meestal die ze later krijgen.
Jewel is pikzwarte geboren. nu is ze haflinger kleurmaar waar ze al verhaart is is zwart
Dunla blijft bruin
dapperdier schreef:Ja wat een lange latten heeft die King! pff.. ik val daar niet zo op moet ik eerlijk zeggen.
Lauss schreef:dapperdier schreef:Ja wat een lange latten heeft die King! pff.. ik val daar niet zo op moet ik eerlijk zeggen.
nee?
Ik vind dat prachtig!
Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien als ie op maat is