Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sweetsox schreef:lees nog steeds mee. maar pff zie er nog steeds tegenop.
ten eerste heeft mijn merrie enorme angst voor de trailer.
Ten tweede nog steeds erg angst op proeven en zo.
Maar kom denk ik wel terug op om dressuur officieel te rijden. Nog niet aan toe met mijn pony, ze kan niet eens recht richten. Ben daar nu mee bezig en stelling te geven... Ik ga dus nog steeds voor september misschien een dressuur proef te doen.
Van de week voor het eerst gesprongen met haar, een heeeeel klein kruisje hahaha. En op de crosswei geweest en nog een heel laag boomstammetje gesprongen. en van heuvel gereden was echt wel steil. vond me zelf erg stoer. De waterbak ging gisteren ook al wat beter. Maar mijn kleine meid is wel een angstig dametje. Maar ik hoop dat ik haar vertrouwen kan krijgen tegen die tijd.
Ik hoop niet dat ik de enige ben met geen ervaring daar met proefjes, want ben al zenuwachtig genoeg bij het idee en ik hoop dat mijn dametje tegen die tijd niet trillend in de trailer staat en er uit komt. Dat ze betere ervaringen krijg.
sweetsox schreef:ik heb een oplossing gevonden. vrijdag is het kijk dag voor mij en mijn knollie. En dus ook voor mijn dochter en haar knol.
Zaterdag 2 proeven officieel HEEEELLLP hahaha en dan eind van de dag bosrit. Zal wel heel veel voor haar worden. Maar ach zie tegen die tijd wel of de bosrit wel door gaat.
en zondag hindernisbaan.
hoop dat het zo kan. Heb besloten dat ik het hindernis parcour rustig kan doen is niet echt wedstrijd gewoon lol hebben en kijken hoever ik kom.
Dan kan ik vrijdag zonder haast naar leusden in plaats dan ook al gelijk te moeten starten.
als ik zeker weet dat ik de stal heb voor mijn pony en paard dan ga ik over op betalen en ja hihihi dan kan ik niet anders meer.
moet wel nog even lid worden van de knhs en dan dat ook weer ergens naar toe sturen. maar dat kan later.
Calanddra schreef:Andrea dacht idd dat puppy tot 40 cm is, beginners tot 70 en gevorderden 80/90 cm.
De hindernissen die tot nu toe bij de gevorderden gebruikt zijn is bijv de afsprong, grote kruis, grote picknicktafel, boogje van hout en dan t water in, kar met stro (die zondag naast de grote picknicktafel stond) en de grote bezembak. Je hebt ook nog n lijntje achter de lijn waterbak dikke boom dikke boom. Maar die is ook goed te doen eventueel (diepe waterbak, klein muurtje, kleIne opsprong).
Alleen heb je wel bij beginners en gevorderden dat hek tussen die weidesik vibd die wat eng haha zeker omdat je zo'n grote aanloop hebt. Maar als t de eerste x niet gaat draai ik gewoon 3 rondjes en gaat ie weg
Bij de puppycross had je echt alleen de simpele boomstammetjes en bij de boomstam in n boog (naast grote kruis) n mini bezembak.
Wat daartussen plus de puppy zit is beginners