Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk niet: Oh, een mishandelde merrie. Ik stap gewoon de wei in, fluit eens, dan weten ze dat ik er ben en diegene die afkomt krijgt aandacht. Of zij dat nu is of een ander...
En of ze dit nu hier krijgt of ergens anders, tja... Als ik er morgen weer niet kan aankomen, het zij zo... Het kan me niet meer schelen... Ze loopt rond en lijkt gelukkig
snowdon schreef:Hoe is ze dan bij hoefsmid en dierenarts vraag ik me af? Dat moet toch ook te doen zijn wil het je niet gaan frustreren in de toekomst.

We zijn nog bezig met het vertrouwen en dit is en blijft punt 1. Ik heb altijd gewerkt op gevoel en zij is de eerste waarbij ik met tips aan de slag ging die ik kreeg. Maar misschien wou ik te veel in 1 keer? Rustig is ze wel. We zien ze dagelijks rustiger worden in haar gedrag, naar de andere paarden, haar ogen beginnen ook weer langzaam te stralen etc. Maar klaar om samen te werken? Nee, dat gevoel geeft ze me nog niet. Lonan schreef:DeMolenhoek schreef:Mag mijn mond even heel hard openvallen Julian? De merrie wordt wel degelijk elke keer op haar plaats gezet als ze smijt.
IEDEREEN DIE ZEGT:WEES EERLIJK EN STUUR ZE NAAR DE SLACHT, KOM ZE HALEN VOOR DE PRIJS DIE IK HEB BETAALD EN DOE JULLIE PLICHT, PAARDENMENSEN!!!!!
Nu duidelijk?
Belachelijk hoe je reageert. Zijn is jouw hormonaal wel in orde ?
spatter schreef:als het een hengstje is en hij heeft appaloosa kenmerken, kan ik wel helpen met het regelen van een amerikaans papier
moet je hem ruinen en dan mag hij het stamboek in
laat je door anderen niks wijsmaken, dit kan echt, heb het zelf al 2 x gedaan en al meerdere mensen met mij
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je soms ten einde raad bent en er dingen gebeuren waardoor je even het licht in de duisternis niet meer ziet. Ik hoop dat je een goede oplossing voor haar vind. Of dat nou bij jou is of iemand anders.