Al mijn foto's komen hier te staan: http://marliestrap.webs.com/apps/photos ... d=13882598 Ik heb ook kaartjes mee voor het geval dat. Spreek mij gerust aan. Als je nog speciale verzoekjes hebt voor foto's laat maar weten.
En is de frituur morgenavond aan? Aangezien ik gelijk vanuit mijn werk naar de manege kom...
Vrijdagavond doen we ook altijd pizza bestellen met een hele clup, dus als je ook wil moet je maar even een gil geven.. En als je er bent, foto's van mij en Benson, graaaaaaaaaag!
patrick1994
Geplaatst: 30-08-12 19:20
OOh goed dat ik dat weet britta dan neem ik ook even wat extra centjes mee hahah! word gewoon dik feest volgens mij hahah
Haha, komt wel goed hoor Patrick! Als je er niet uit komt met iets trek je maar even aan mn mouw!
patrick1994
Geplaatst: 30-08-12 19:22
Thanks je bent een laiverd Ik moet alleen nog een vrijwilleger vinden die mij vrijdag en zaterdag voor wil lezen.... maar er lopen vast genoeg vriendelijke mensen die dat wel even willen doen
Schimpje
Geplaatst: 30-08-12 19:23
Oh dat komt wel goed! Doe ik wel.. Denk dat je toch niet vlak na mij start.. Edit: Zaterdag moet je vlak voor mij, dan ben ik al aant losrijden. Maar er zijn er genoeg die kunnen en willen lezen hoor, komt goed! Vrijdag lees ik je iig!
Heey mensen Ik meld me hier ook even... Marlies heeft me overtuigd om ook eens de gezelligheid van de Tinkerdagen te komen proeven, morgen avond Dus ik zal gezellig met Marlies meelopen met onze camera's