@Aricia: Alvast heel veel plezier Andrea, geniet ervan ! Zou zo mee gaan Altijd genieten van die zwemfotoos van Chuck; Coole Vent ! Suc6 Lonneke ! Wauw Summy Mooi plaatje; Lotus aangespannen
En... omdat ik nog steeds aan t nagenieten ben en geen tijd heb gehad om nieuwe fotoos te maken; Moonie & Me
Gisteren hebben we foto's gemaakt van Mardjer. Hij is sinds begin deze maand goed onder het zadel en doet het daarmee super! Gisteren hebben we hem voor het eerst laten vrijspringen en hij blijkt een natuurtalent wat er ook nog eens heel veel plezier aan heeft.
Hij heeft van die omhoogstaande mondhoeken waardoor het altijd lijkt alsof hij lacht.
sanapril
Geplaatst: 21-08-11 10:58
Nieuwe dag, nieuwe foto's van April! (fries X tinker)
Veel mooie foto’s van iedereen die aan het genieten is met z’n paardje. @Latruda: Ahh die Mardjer! Hij ziet er goed uit! Zijn halfzusje Laidja wordt op het moment ook onder het zadel beleerd, helaas nog geen foto’s hiervan. @Lucy1: Wat een prachtig paard heb je toch! Fantastisch sprekend hoofdje ook! @kiara04: is er een reden waarom je Cooper met zo'n bit rijdt?
Ja maar dat heb ik je via PB gestuurd,anders staat hier een heel verhaal, .
Diaz
Geplaatst: 21-08-11 12:58
Ik heb een zadeltje! Eindelijk een kort genoege gevonden. Diaz vond het maar Gek dus na een minuut erop zitten (zit lekker voor mij ook!) maar weer afgestapt hih .. was ook bloedheet!