haha dankjewel! Rocymax ; ze moeten allebei nog 4 worden Maar ze zijn onafscheidelijk!
hinke_1985
Geplaatst: 01-04-11 13:08
Mooie peerdjes, net als altijd! Van de week met dat mooie weer heb ik nog wat nieuwe foto'tjes genomen:
Niet zo'n super scherpe foto, maar we hadden zo'n plezier...
aricia
Geplaatst: 01-04-11 14:49
Mero
Geplaatst: 01-04-11 15:12
Wat hebben die paarden bij jou toch een heeeerlijk leven Andrea!! Lekker in kuddeverband op de groene weide; zo hoort het!! Moysca is supercute..
Mijn wolliebollie Rav Ruairdri weer even. Hij is nu 9 maanden jong en is An Rua's eerste nakomeling. Vandaag mocht hij mee een stukje wandelen, tijd voor nieuwe kiekjes:
aricia
Geplaatst: 01-04-11 15:16
rav is wel een erg mooie jongeman !!! Ben benieuwd naar An Rua zijn kids die dit jaar geboren gaan worden !
stalnijmegen
Ben ook helemaal weg van Rav. Hij ziet er toch super uit voor een jaarling, gewoon goed gebouwd en wat een sokken. Ik teken voor zo'n exemplaar voor over een paar weekjes Moeder is trouwens Zita (v. Pitalo) Ik plaats maar even een plaatje, want Monique mag niet meer vandaag......
Wat is dirk ook een schatje! Andrea heeft zeker hele mooie paardjes. M'n auto was wat te klein vorig voorjaar om er een paar mee te smokkelen
Kelly vind ik een erg leuk kleurtje hebben! Die van Hinke is trouwens ook een mooierd.Ach alle foto's hier hebben wel wat met onze mooie Tinkies erop