12 december mini meeting bij Grit en mij, zo te lezen ?
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 23:25
Ik heb op 12 december mits het weer het toelaat bij Ingrid afgesproken en zou het leuk vinden om daarna wat andere in de buurt te bezoeken dus als iemand verder nog ideeen voor een meeting oid heeft.
jaja het is nog dezelfde Leon:-) vorige week hebben we het beestje een naam gegeven zeg maar.
Niamh was vandaag lekker dol, hebben lekker gespeeld en gekroeld in de buitenbak, eerst heeft ze flink gerend en gebokt, dus was een pak van mijn hart. Zoals Trea het zo mooi zei; ze is nog nooit in haar leven 'dik' geweest, dus dat is natuurlijk enorm wennen voor haar!
Ik heb besloten een feestje te geven voor de mensen uit dit topic als de kleine er is en idd Dagmar, de mensen die ver weg wonen mogen lekker blijven slapen, kunnen ze een weekendje komen kijken! )
Grit weet nog niet of ze deelneemt aan het middagprogramma . Kijk eerst even hoe mijn weekend er dan uit ziet. Maar Mirjam, de ochtend staat vast hoor, gaan we Vince-hobbelen.
Ik sta perplex, Erik zit door de Wii-games te snuffelen, en gaat nu Brain-Academy doen
Ik zie je wel verschijnen Ingridt, of niet
Muds
Geplaatst: 22-11-09 23:30
Leuk Ellen, een kraamfeest
Beste mensen, het was leuk om even meegekletst te hebben Ik ga 1 paard naar buiten gooien, 2 paarden bijvoeren, 1 paard opstrooien en dan duik ik m'n bed in. Morgen overleggen met de dierenarts over Muddy, kijken of ik een kort buitenritje kan maken met Babet, beleidskaarten van de gemeente Utrecht doornemen, kijken of ik photoshop kan installeren, hooi regelen en schapen melken. Misschien kom ik hier ook nog weer even aanwaaien
moet ook nog ff een ahhhh en hihihihi kwijt mbt je gezinnetje Mirjam! nu echt off! doeiiii
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 23:43
Ik had vanmorgen trouwens ook weer wat. Loop ik naar achteren naar de paarden liggen ze alle 3 languit in het land, nou ik kan je vertellen dat je hart dan ook even achterin je trot zit. Ik fluit op mijn vingers en gelukkig kwamen de koppies omhoog.