wat een mooie verandering tinka! Ze ziet er echt een stuk beter uit nu hoor. Hihihi zo staat Noa ook tegenover het water, ze gaat echt geen stap dichterbij.
Wat een gave foto's Leo wat lieffffff
Silas en Guillia (schrijf ik het goed) zien er ook top uit hoor!
Tussen die 2 wil ik niet staan hoor starjo
Calipso is erg mooi vind ik!
Travis en Diaz rennennnnn, ze zien er toppie uit hoor Dagmar.
Mama Noa net opnieuw gevlochten
Samen met zoonlief die vandaag gechipt is
snowdon
Geplaatst: 13-09-09 06:42
Wat is Sara een schattig kleintje zeg! En ik zie een Beagle
Junia
Geplaatst: 13-09-09 10:15
Ik heb een heel mooi cadeautje voor mezelf gekocht bij Aricia. Gisteren werd ze eindelijk gebracht helemaal uit Friesland....
De trotse vader van Sikara; Biggels met een van zijn nieuwe vriendinnen op zijn nieuwe stek En zijn andere tinker vriendinnetje Gemma die net beleerd is voor de wagen;
Hier een voorproefje van fotoshootje wat lindsey gister EIGELijk van shenco kwam maken, maar ze kon het weer eens niet laten om alles op de foto te zetten
Shenco's broertje Sheran
En the showman himself!
ellepel
Geplaatst: 13-09-09 18:29
toch nog een foto gelukt vanmiddag op de keuring in Westdorp:( was te donker,dus bijna alles wazig geworden en mocht niet flitsen)
chilana een eerste premie en kelly een tweede premie.
en deze is ook errug leuk: ITS benson
Muds
Geplaatst: 13-09-09 18:33
Gelukkig nog wel wat foto's gelukt ellepel Benson Dat achterbeentje van Shenco, prachtig Biggels met z'n vriendinnetje Knappe Gemma Sikara is zo mooi getekend. En Viane heeft een lief koppie Oei, erg blauwe bandages Maar wel stoer Gaaf kadootje Junia Noa met d'r mooie vlechten Een hele jonge amazone voorbij zien rijden. Ziet er goed uit, hoor Sara voor het eerst op het strand Het knappe duo van bokker Silas Starjo's bikkels lekker aan het stoeien Lekker bekkie van Calypso De olijke 'tweeling' Travis en Diaz Dag halfbroer en halfzus Het komische trio Ziet er goed uit Jacky Tutjes hola Nevi op naar de sterren en daar voorbij