Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Heb geen kar, dus dat houd voor mij op. Ga je dan op vrijdagavond wel ook officieel dressuur doen? *kijkt lief naar Michel*
Marsafuba schreef:Volgend jaar ben ik weer van de partij! Weet iemand wanneer de foto's op tinkerdagleusden.nl komen?
Tot in mei!
POLLO schreef:oei minpuntje michel. hihi
Pinksteren ojee dat gaat een hoop heibel geven hiero.
Hoop maar dat ik goed personeel heb dan. Want ik wil toch komen.
MichelR schreef:Misschien gaan we vrijdagavond ook een menwedstrijd er bij doen. Ik mag/kan het crossterrein ervoor gebruiken. Nu nog alleen de vader van een deelnemer (had een eenpootkruk bij zich) van zaterdag vinden die er met ringmeester Marianne over heeft gesproken heeft (helaas niet met mij). Weet iemand op Bokt wie dat kan zijn geweest???
MichelR schreef:WenK schreef:Heb geen kar, dus dat houd voor mij op. Ga je dan op vrijdagavond wel ook officieel dressuur doen? *kijkt lief naar Michel*
Ja de dressuur is wel zeker. ik wil het naast het dressuur doen (toch leuk twee onderdelen op een avond). Maar de vrijdag is ook nog niet helemaal zeker.
En ik weet ook niet of je een menparcour op het crossterein kan maken. Daarom zoek ik ook die vader. Die is namelijk parcourbouwer en weet zo al 6 combinaties die mee willen doen.
MelanieB schreef:WenK schreef:Heb geen kar, dus dat houd voor mij op. Ga je dan op vrijdagavond wel ook officieel dressuur doen? *kijkt lief naar Michel*
Ja de dressuur is wel zeker. ik wil het naast het dressuur doen (toch leuk twee onderdelen op een avond). Maar de vrijdag is ook nog niet helemaal zeker.
En ik weet ook niet of je een menparcour op het crossterein kan maken. Daarom zoek ik ook die vader. Die is namelijk parcourbouwer en weet zo al 6 combinaties die mee willen doen.
MelanieB schreef:WenK schreef:Heb geen kar, dus dat houd voor mij op. Ga je dan op vrijdagavond wel ook officieel dressuur doen? *kijkt lief naar Michel*
Is wel heel erg zwaar op t crossterein met kar..?
Neem aan dat het een vaardigheids wedstrijd word dan..?