[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 22:03

dat zou best kunnen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:09

ja volgens mij is ze vanavond naar enrique :)

ellen bij de paardjes geweest.. fijn he als je ziet dat je eigen het zo goed hebben, maar pijnlijk dat anderen het met veel minder moeten doen..

shenco is een beauty :9 en chayenne is idd een prachtmerrie!!

ben ook net terug van mijn varkentjes.. waren helemaal vies haha :) maar lekker zo gelaten, wordt een andere keer wel weer schoon.

Hebben de hele ruif volgepropt met twee soorten hooi (verwennerij) en ergens wat muesli en biksjes verstopt (meer voor de leuk, ze hebben momenteel vrij weinig nodig)

verder nog wat takken in de wei gelegd waar ze stapelgek op zijn en een aai over de bol.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:23

Goeieavond!

Hier ook iemand met cola en chips op de bank :9 . Na ook een dag regen en buitendienst -O-
Maarja, bij mooi weer is het wel weer zo heerlijk om veel buiten te kunnen zijn.

Lastige situatie bij de paarden die je verzorgd Ellen. Maar wat kun je doen als hij niet wil luisteren en de DB en DA het niet nodig vinden in verder te grijpen :? . Kan me soms echt verbazen over dat deze situaties zo lang door mogen lopen.

Bianca; gefeliciteerd *\o/*

Heb ook nog iets gelezen over mestonderzoek. Wij laten het mest testen via wormbestrijding.nl. Werkt goed, 15 euro per paard.
Dit doen we twee keer per jaar en tot dusver niet meer hoeven ontwormen, terwijl we het eerste elke 8 weken :=
Wel doen we in januari eenmalig ontwormen met Equimax vanwege ev lintworm.

Eefje; Zo te lezen krijgt Nijn er geen minder leven door en dan hebben je caviaas ook weer rust.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:23

Mooie foto van jou en cheyenne hoor! Echt lief :+:

Hm varkentjes, Noa kan er ook zo 1 wezen hoor. Ze was mooi schoon op de manege, ze staat 2 dagen bij Red en ze is gelijk weer zwart :P

en wel goed hoor bubblegum om wat te verstoppen, kunnen ze lekker zoeken. Is altijd goed voor ze om bezig te blijven!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:25

daarom lekker tijd verdrijf en ze kunnen nog een paar takken zoeken her en der in het land en hier en daar een hoopje extra hooi :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 22:25

Ik heb echt geluk met Ziggy, hij heeft nooit poepvlekken. Alleen een beetje zand, maar dat borstel je er zo af

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:30

dat is zeker beter idd :D ach dit was ook maar meer wat modder, van het vieze weer :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 22:31

ik duik mijn bedje in, truste!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:34

weltrusten!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:35

:( -:(- :( IK HAAT TREKKERS!!!! :( -:(- :(

Begon als een mooie Jelmer wandel dag. Meneer had een goed humeur en kwam maar 1 keer omhoog met poetsten :+ Haartjes weer mooi in de plooi en met leadrope op pad voor onze vaste dinsdag ochtend wandeling.. Elke dinsdag zelfde rondje.. Heel af en toe kort ik hem wat in door een afslag eerder te nemen.. Zoals ook vandaag omdat ik zag dat ze verderop met grote trekkers en vrachtwagens bezig waren.. en tja ik ga natuurlijk de problemen niet opzoeken.. Hoe kon ik ook weten dat ze net hun giertank leeg hadden op het moment dat ik het laatste stukje langs de weg liep en dus mijn kant op kwamen.. Normaal gesproken geeft Jel echt geen moer om alles wat beweegt en lawaai maakt.. Maarja.. ze waren met z'n 2en echt monsters van trekkers en net zulke tanken er achter.. nou was 1 nog niet eens een probleem geweest maarja het waren er 2 achter elkaar en ze reden met een rotgang :( Ik nog gebaren maar nee hoor gewoon door scheuren.. tja en toe ging het mis.. Jelmer op de kletter.. Hij mag dan shet zijn maar paar honderd kilo paniek hou je dan echt niet meer.. Dus na nog paar meter mee te hobbelen konden me benen het niet meer bij houden dus ging ik ter aarde.. EN HOE echt nooit geweten dat je zo hard op je muil kon gaan.. ben nu bont en blauw en kan amper lopen.. ben van middel tot knie helemaal opgezet.. Morgen maar even langs de dokter voor de zekerheid.. En Jelmer, die was godzijdank het erf op gerend en stond op z'n dooie gemak in kniehoog gras te knaagen.. :+ Dus nog ff snel z'n hoefjes gekrabt en toen met kop koffie op de dichtst bijzijnde stoel geploft..

Nou was me wel weer een verhaal zeg.. Maarja.. zal nog wel ff leuke foto's uploaden van vlak voor mijn aanvaring met de klinkers :+
Zal morgen wel helemaal makenelis zijn..

Sorry voor het hele verhaal maar moest het ff kwijt..
Verder weer leuke foto's gezien :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:35

trrruste! (is van de bank af gekomen, om aanstalten te maken om het hondje te laten poepen)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:40

achossie Nathalie!
Dat gaat morgen pijn doen, en overmorgen nog meer..... En dan wordt het weer minder.... hoop ik.....
Wel verstandig om naar de dokter te gaan, kun je tenminste echte pijnstillers krijgen!
Tja, het is nu een drukke tijd met de trekkers idd, het land wordt overal geploegd, gemest en (mais) gezaaid.
Doe rustig aan en neem een lekker warme douche voor de spierpijn!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:42

jemig nathalie dat is verrot zeg!! gelukkig jelmer iig naar het erf gerend, had heel anders kunnen gaan.. maar jij helemaal bont en blauw :(:)

ellieellende

Leuk Dagmar! Denk dat ze dat wel een leuke verassing vinden!
Zie ze al smikkelen en dan ook nog eens muesli vinden tussen het hooi! Zie ze al tegenelkaar zeggen; Euh dat is goed spul joh! Groeit er bij jou ook lekkers aan je hooi???

Muds

Arme Nathalie :(:) Tja, vaak hebben dat soort trekkerrijders echt geen oog voor die dingen. Van die 16 of 17-jarige broekkies die lekker over de weg crossen met van die immens grote wagens. Ik zou lekker even een warm bad of douche nemen als ik jou was. Anders sta je morgen denk ik echt stijf van de spierpijn.

Truste voor de bedgangers. 'K ga zelf ook maar eens afsluiten :O

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:44

i'm walking the doggie!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:45

haha ja groot succes :D

succes met je hondje :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:46

* hier en daar wat overheen gescrolld en onderstaande onthouden :=*

Grit :(:) heb al diverse verhalen over jullie saampjes gehoord :z :+: en het is dan ook niet niks om hem te moeten missen ;(

Wow GEFELICITEERD TK *\o/*

Shiloh ook niet graag in trailer :(:) maar castratie goed doorstaan +:)+
uh mijn ervaring is dat teer eruit moet slijten :o terpetine/ wasbenzine wil geloof ik ook wel werken maar lijkt me niet zo fijn idee...
Ah heerlijke foto's :z :+:

Mallow had mazzel gister :Y)

Highlandpony's zijn Gaaf 8-) maar die man zorgt er dus maar slecht voor >;) :(:)

Verder altijd leuk van die oude foto's vergelijken :D

Wadawa :? nieuw hier of ?

Rommulus in mijn ICSboekje van 2003 zitten de bladzijdes er al in ;) vanaf blz 31 Medical Treatment

Joyce bij Enrique en verder denk ik druk met Campingwerk ?!

Vandaag met Manon (mijn nichtje van 4) en buurkinderen naar Say geweest :D Ze hebben goed gepoetst en say en ik hebben veel rondjes gelopen :+
Mijn zus heeft foto's gemaakt hopelijk krijg ik die binnenkort ook via de mail!

Ennuh weet je wat humor was:
Manon heeft nu denk ik 3x op Sayla heeft gezeten en vond haar de 1ste keer toch wel heel erg hoog (wat ze eigenlijk ook wel is voor zo'n kleine meid).
Nu stond de shetlander ( ca 1m) van de buren er ook weer. Die is ook vosbont dus werd meteen omgedoopt tot mini Sayla :D
Zit ze dus vervolgens op Sayla (zie een meisje voor je de met voeten die halverwege zadel komen) zegt ze ineens op Mini Sayla kan ik niet rijden dan komen mijn benen aan de grond :') _O-

*Gaat foto's van Janet bekijken* 8-) en dan beneden weer sociaal doen! :wave:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:46

Ga zeker zo nog ff de douche opzoeken.. Maar heb al wel me rijles voor morgen afgezegt.. Weet nu al dat dat echt niet lukken gaat ;(

Hier nog de foto's :+ Ik vind z'n puzzelstukje in z'n vacht echt zooo leuk :+

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

:D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:48

ooww hij is idd leuk :D :D

haha wat schattig Grid.. zie het helemaal voor me :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:50

Jelmer is heeel leuk!! Alleen moet ie de volgende keer niet Nathalie meer op sleeptouw nemen!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:52

hahahahaha geweldige opmerkingen kunnen die kleintjes maken! (Als ik op hobje ga zitten komen mijn voeten nog net niet aan de grond :+ )

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:55

Vind hem nogsteeds leuk hoor :+ Neem hem ook niks kwalijk.. Denk dat elk paard de benen had genomen in die situatie..
Ziet trouwens net een foto van in de winter! hij is echt zeker een paar centimeter dunner geworden :=

Afbeelding Afbeelding

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:55

jelmer is zeker leuk!! Arme Nathalie, hoop dat je morgen een beetje kunt lopen hoor!

Grid een leuke dag gehad :))

Wandelse ellie!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:00

Oei Nathalie, dat klinkt erg pijnlijk :(:)
En idd een geluk dat Jelmer naar huis is gegaan.

En Grid een lekker dagje met Say en kids!
Ik heb tot mijn 13e op shets rond gereden, voeten kwamen toen aardig dicht bij de grond.