Jessie en ik zijn tweede geworden vandaag!!! Onze eerste echt westernprijs *pinkt traantje weg* Combinatie van een trailparcours en de opdrachten die we onderweg moesten doen.
he he zit even heerlijk op mijn gat.... manlief gaat samen met zijn beste vriend naar Within Temptation hier in Almere...
Vanmiddag heeeeeeeeeeeeerlijk gereden en genoten... Had mijn continental equiflex zadel meegenomen om op Biggles uit te testen... Hij was zo braaf!! vond alles prima en gaf geen kik... Is toch weer een vreemd zadel die heel anders ligt in vergelijking met een dressuurzadel. Wat een topper!!
Stond hem ook echt vet stoer. Ik neem het zadel gewoon mee want anders kan ik Silas niet rijden
TK: heel veel sterkte
prada: druk druk....succes meis...
grrr, heerlijk met mirthe weggeweest, kan jij binnenkort eens op een zaterdag? bijv 29 nov??
Ben echt loeitrots op 'r. Ze ging ook zo fijn door dat trailparcours heen, terwijl dat toch voor het eerst op vreemde locatie was. Lekker ding is het *zwijmelt nog even verder*
Dat haar snor steeds groter wordt is haar dan ook vergeven
*is nou echt foetsie*
Voor het rijden in een bos, mits op max. een uur rijden van Zwolle zijn wij ook altijd te porren