Ja gewoon onder de kraan. Bij mij steld het weinig voor, maar ik weet niet hoe het bij een andere wasmachine is.
Grit
Geplaatst: 24-01-10 22:45
Het dreftverhaal ging zo.
We woonden toen nog in een huurgedeelte bij een huis. De stoppenkast zat bij de "buren".
Vieze vette paardendekjes afwasmiddel ontvet goed Zo gezegd, zo gedaan. Wasje aan, beetje dreft erbij En op de bank tv kijken.
Toen ik ineens in het donker zat, tv uit. Waarom, geen idee? Buren waren thuis en zaten ook in het donker, dus binnen een paar minuten was alles weer aan. En toen was alles weer donker, en weer licht (stop vervangen). Buurman kwam even bij ons checken of wij een idee hadden. Nee hoor, geen idee????? Hopen dat het opgelost is.
Pling, alles weer donker Na zo'n 5 keer kwam de buurman toch maar weer even kijken, bij hun kon hij niks vinden. Dus al leunend op de wasmachine een beetje kletsend bedenken wat de oorzaak kon zijn.
Nou, dat werd duidelijk toen het schuim uit de wasmachine kwam Dreft is schuim, veel schuim, teveel schuim. Dus de wasmachine kreeg het niet afgevoerd en gaf telkens kortsluiting
Ik ga mn bed in mensen! Gister was het behoorlijk laat en merk dat nu toch wel een beetje.... Morgen een dagje sauna dus lekker relaxed maar toch maar even een goede nacht maken. mn holtes gaan weer een beetje vol zitten ben ik bang.
Ik moet zeggen dat na 3 glazen whisky de stress toch wel weg zakt Samen met m'n realiteitszin en beoordelingsvermogen
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 22:56
Kontjes.
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 22:56
_Rhiannon_ schreef:
Ik moet zeggen dat na 3 glazen whisky de stress toch wel weg zakt Samen met m'n realiteitszin en beoordelingsvermogen
Grit
Geplaatst: 24-01-10 22:59
Dan is dit een mooie tijd voor opbiecht verhalen Denise
Wat een verschil zo tussen die twee!
Truste Carola en een fijne dag morgen!
ringelberg
Geplaatst: 24-01-10 22:59
goeieavond
bevallingsverhalen...bij ons zijn er vorig jaar 5 veulens geboren en ik heb ze alle vijf geboren zien worden.Bij peb was t echt een drama,daar heb ik nog steeds een trauma van,dat kan je je niet voorstellen.Later is er nog een amerikaans minitje dood geborenmbet zo groot als een beagle en helemaal af,maar niet levensvatbaar,Was 4 weken te vroeg.gelukkig hadden we ook 3 gezonde veulens. Vooral Silana was bijzonder,dat was de eerste na Pebbel en Kim heeft gewoon gewacht tot ik er was(nou ja dat maak ik mezelf wijs )
Dit jaar staan er ook weer 7 in de pen.spannend..
Oh er zijn vorig jaar 6 veulens geboren,ook nog een klein half minitje,een palominootje.