haha ja hij was helemaal happy vandaag alleen wel lastig als hij eventjes 2 minuten moet luisteren dan is hij zo druk dan kan hij zijn koppie dr gewoon niet bijhouden. Maar tis wel een schatje hoor haha
lastig dat het altijd met kabeltjes enzo moet
grid
Geplaatst: 27-12-09 23:57
O grit maar hoe meer zielen hoe meer vreugd toch
Chantal is er ook nog
Dagmar boven heb ik ook nog SDkaart waar de miniSD inkan en dan kan ie rechtstreeks in de PC boven maar laptoppie idd nog met kabeltje en die kan ik niet naar beneden *beamen* en travis beetje druk/ lastig daardoor maar ahh hij is nog jong komt vast goed en als er niks in zit is ook zo saai
ja precies hij maakt me ook wel aan het lachen maar soms haalt ie het bloed onder mijn nagels vandaan (volgens mij bewust soms , banketstaaf, neemt me gewoon in de zeik )
Owja dat kan ook nog idd!! Bluetooth vink wel handig ook maar heb op deze pc nog steeds neit ontdekt hoe dat werkt :S haha
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:03
_janet_ Veel gegeten, hoe kan dat nu met de kerst. Verder geen liefde en begrip in het lijstje.
ellieellende Kater:D Wat een vreselijke zin, ik ken iemand die door het zuipen echt incontinent is geworden draagd dus luiers.
Puchje Balen van Nigel, ik heb het sok probleem nu ook een beetje met Bonny. Magic heb ik ook eens gehad, geen geduld voor.
Boncho Gezellige kerst, maar geen werkende kabouters ontdekt. Baaldag.
grrr Stampen doet Bonny het hele jaar rond rechts achter vaste prik. Griesmeel, dat maak ik ook vaak John is er gek op ze eten met z'n 4en zo een 2 liter op.
A_Pallieter Lekker wezen shoppen.
_Rhiannon_ Lekker Gaapje geknuffeld.
M_D_H Balen van gil zijn staart.
Grit Lekker met Vince gereden. Jammer geen prijs.
draaakje Naar mijn idee moet je die ballen al kunnen zien altans met dat katertje die ik hier heb zie je ze duidelijk.
grid Fijn dat het met Hugo steeds beter gaat. Lekker handig toch
D_Travis Leuk filmpje.
Ik heb ze vanmorgen ook in de bak gedaan het land is 1 groot zwembad geworden na de sneeuw. Bravour en Grainey gingen samen uit hun plaat rennen springen bokken echt lachen om te zien, Bonny was toeschouwer. Op een gegeven moment ben ik maar uit de bak gestapd, Bravour en jolig gedrag vertrouw ik nog wel maar Grainey niet echt die staat je ook echt aan te kijken met wat zal ik nu eens uit gaan vreten.
Maandag ga ik bij iemand op bezoek wel een stukje rijden, maar ik heb er wel zin in. Goh wat dan. Paardjes kijken. Wat leuk zeg. Ja dat vind ik ook leuke meid mooie paarden. Nee hoor dat was de reactie niet. Jij ben achterlijk 'zo'n eind rijden voor die k*t knollen alleen maar benzine verbranden wat heb je daar nu aan en alleen maar om te gaan kijken je ben echt gek.
D_Travis
Geplaatst: 28-12-09 00:05
tsss nou is gewoon gezellig toch maarja Bravour en Grainey ook lekker los gegaan vandaag
nu we toch bezig zijn:
Travis kan zich ook goed in zijn eentje vermaken in de sneeuw
Ondertussen waren we ijs aan het kapotmaken met een verotte hamer das het getik wat je hoort haha
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 28-12-09 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:08
Mooi om te zien hoe ze die sneeuw vinden net alsof er iets buitenaards ligt
Was trouwens niet John die dat gezegd heeft hoor, maakt hem helemaal niet uit al rij ik naar Belgie of Frankrijk als ik het maar leuk vind.
ja precies dat vind raymond ook als je maar lol hebt
Grit
Geplaatst: 28-12-09 00:11
Gelukkig gunt John het je wel Mirjam!! En het zal ook vast niet een van je lieve mannekes zijn geweest die dat heeft gezegd
Carlo bemoeit zich daar gelukkig ook nooit mee.
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:18
Door bepaalde zinsopstellingen van bepaalde personen weet ik nu dat er hier meer oortjes zitten dan ik dacht.
Wij rijden zo naar Denenmarken op en neer, gaan gezellig naar een open dag waarom omdat we het leuk vinden daar doe je het toch voor. Een hobby mag toch geld kosten, ben ik dan gek achterlijk dat ik van die ..... knollen koop. Het zijn mijn ....knollen en ik zou ze niet meer kwijt willen ik heb er voor gespaard en ik heb nooit spijt gehad dat ik ze gekocht heb. Iemand iets gunnen blij zijn voor iemand dat diegene gelukkig is met wat ze heeft schijnt voor bepaalde personen erg moeilijk te wezen. Zoiets was mijn kerst 1 van de vele.
grid
Geplaatst: 28-12-09 00:19
pff Mirjam sommige mensen waar bemoeien ze zich mee denk ik dan ook Gelukkig niet John Is toch gewoon gezellig of het nu naar paarden of gewoon op visite is maakt voor mij geen verschil!
John hier boeit het ook niet gelukkig al voelt ie zich soms wel zielig als ie ineens voor zijn gevoel veel alleen thuis is (en ik de auto weer mee heb ) maar dat is maar met vlagen 1x in de 3 mnd of zo en NOOIT als ie nieuw computerspelletje heeft
Travis in de sneeuw ook leuk (ik heb trouwens nooit geluid aan op computer : )
grid
Geplaatst: 28-12-09 00:21
Mirjam meer leesvinkjes dan gedacht en wat is toch het probleem van sommige mensen ieder mag toch zijn eigen hobby hebben en zelf weten waar t geld aan opgaat Pff
Grit
Geplaatst: 28-12-09 00:23
Maar zijn dat mede-bokkers of niet-bokkers die jou op deze manier volgen??
Ik heb ook een vriendin die echt niks met dieren heeft. Maar toen Bert was overleden stond ze dezelfde avond op de stoep. Omdat ze weet wat het voor mij betekend. Je hoeft niet hetzelfde te voelen om iets te kunnen begrijpen.
Bij vakanties kunnen we ook zo met de auto gaan rijden in de trant van "kijken of we iets leuks tegenkomen". Hoeft niet perse nuttig te zijn.
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:24
Bij sommige mensen doe je nooit iets goed. Ik ben heel blij dat John denkt zoals ik denk. Hij vind het ook niet erg dat ik weg ga hij vind het veel gekker als ik hem verplicht om mee te gaan.
dat is super lief van je vriendin Grit, en precies zo is het maar net! Net zoals dat ik elke dag zowiezo meot voeren bij de paarden en dat dat soms best lastig kan zijn als je een verjaardag oid hebt. Sommige mensen reageren zo van: Alweeer naar die paarden??? en anderen zeggen: jeetje heb echt respect voor jullie door weer en wind elke dag heen, wat een dicipline. Ik bedoel ze hoeven het niet leuk te vinden, maar begrip is altijd fijn.
Beetje rondrijden en zien waar we uitkomen vind ik ook altijd leuk!
Mirjam, Grainey en Bravour lekker wezen racen in de bak Wat een belachelijke opmerking zeg .
Hier ook gelukkig iemand die zich er niet mee bemoeid
Grit
Geplaatst: 28-12-09 00:29
D_Travis schreef:
en anderen zeggen: jeetje heb echt respect voor jullie door weer en wind elke dag heen, wat een dicipline. Ik bedoel ze hoeven het niet leuk te vinden, maar begrip is altijd fijn.
Psies
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:32
Grit Zou ik ook heel fijn vinden als iemand zo reageerde.
D_Travis idem
mnkortleve
Geplaatst: 28-12-09 00:34
Maar nu even goed nieuws. Ik zat vanmiddag al klaar om opgehaald te worden, om naar het ziekenhuis in Rotterdam te gaan en toen werd ik gebeld, mijn vriendin is al thuis Ze heeft veel medicijnen moet veel rusten, maar het gaat dus heel goed.