missy vind ik anders ook wel een schattige naam. Zo hebben wij hier een tinker zwart en een tinker bruin. De ene is zwart bont en de ander naturlijk bruin bont. Erg origineel! Haha
Lotje past ook niet meer bij de reus die ik nu op stal heb staan
Grit
Geplaatst: 22-01-09 15:05
Wow, al zoveel pagina's over namen!!
En griep, geen zin in . Ik heb hem al in fases gehad, eerst de keel, toen hoofdpijn, toen snot, toen hoesten enz.
Een arts waar ik voor werkte kreeg een zoontje en ze vertelde trots zijn naam; Milan. Ik meteen met mijn onnadenkendheid; "wat leuk, ik ken een paard die ook zo heet". Hm, geloof niet dat ze dit als meerwaarde voor de naam zag Niet alle mensen vinden het leuk als hun kinderen gelinkt worden aan dieren
Ik heb ook wel eens uit gewoonte "braaf" gezegd tegen een kind. Gelukkig hoorde niemand dit
Ga de regen in, naar Tom en Vince
Resi_lover
Geplaatst: 22-01-09 15:07
HALLO niet bijgelezen, alleen leuke foto's en toppic's gezien, en een heuule hoop baby/veulen namen wij hoeven nog maar 3 dagen te wachten en dan......komt Mambo
WOW wat zijn jullie ff hard gegaan Lees even niet bij hoor, dacht dat ik gisteren bij was
Wij hebben gisteren 2 schaapjes opgehaald. Verjaardagscadeau voor schoonmoeder wat en kabaalbeesten zeg... ze staan nu nog in de stal maar gaan binnenkort gewoon bij de paarden in
En er staat hier een kraan'tje' in de tuin Komt mooi zand naar boven, ze graven 80cm-1m de grond in en halen het onderste naar boven en de bovenlaag leggen ze onder. We zitten op zandgrond dus mooi makkelijk, zit vet mooi zand onder. Nu gaan we eerst kijken hoe dit zand het doet, of het niet te zwaar of juist te stoffig is, zowel dan moeten we er een ander type zand bij doen, zo niet dan gaat er nog een laag van hetzelfde zand over zodat de bak wat hoger komt te liggen. Hoop dat het goed zand is, dan is het een redelijk goedkoop bakje
Puchje
Geplaatst: 22-01-09 15:13
Angelique, jij meelezert!
Grit
Geplaatst: 22-01-09 15:13
Hi, hi, je had ook kunnen zeggen; Oh, wist niet dat dit ook een kindernaam is, ken het alleen als paardennaam Dan had je ook wel gescoord!
Ben weg!
silas
Geplaatst: 22-01-09 15:16
Puchje schreef:
Angelique, jij meelezert!
tja.....er viel een naam....
ik heb beide versies... (deze naam betekend heeel veel voor me en ben trots op mijn uk die ik de naam mee kon geven!! en mijn knollie was voorbestemd voor ons...anders zou hij niet op mijn pad gekomen zijn met deze naam...) kan je het nog volgen... ?