[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:30

Heerlijke foto's Leonoor Dromen

Nagelbijten / Gniffelen Noortje grappig die aanknop en kruisje Clown mix wordt al GROOT en celtic weer op date Sigaar

Sita nieuwe camera Cool

en maya nu beide meiden weer thuis Hyper!

Leon lekker relaxed en snow en eigen sokken gewassen Haha!

Chuck gewonnen bij rassendefilé Pling

Martinique lekker op amy gereden Cool

Janet ziggy nu bij Angela kun je gezellig samen rijden en in een bak enzo Dromen maar zal thuis wel ff wennen zijn Ach gut Arghh bah sem in vis gerold Scheve mond nu lekker gewassen en dan hopelijk laatste restjes geur nu ook snel weg...

Ik had vandaag weer les pff Gestoord had het binnen 15 minuten al VEEL té warm Ziek dus was een zwaar lesje Nagelbijten / Gniffelen,volgende keer maar weer 's ochtends of 's avonds lessen want dit was eigenlijk niks Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:40

Heb wel bijgelezen maar na het verhaal van die hond ben ik even helemaal ontdaan. Bah Kl*ote jute! Waarom? zo onschuldig? We zullen hun eens in de kloten schieten als ze liggen te slapen. Kan er absoluut niet tegen, kan er zo kwaad om worden!!!!

Ziggy staat bij Angela. Hij is helemaal verliefd op de hengstige merrie van Angela. Maar die moest niet van hem weten. Maar Ziggy riskeerde telkes klappen door naar haar toe te lopen. Hij is voor het eerst in elkaar getrpt door een merrie, en heeft dus zijn eerst blauwtje gelopen. Arme jongen.

Vond het wel moeilijk om weg te rijden zonder hem... Mijn kleine grote kerel zomaar achterlaten. Hij staat er super, maar toch...
Dundee kwam vrolijk aan gehinked toen we thuis aan kwamen rijden met een lege trailer. Arm ventje, heb hem voor de zekerheid een halster omgedaan, mocht hij ontsnappen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:43

Boos! ja niet normaal ...

idd zal wel ff wennen zijn ook voor dundee Ach gut

maar nu wel de plek om aan het werk te gaan enzo Cool

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:44

ja dat wel, maar heb nu het gevoel: "Ik rij nu terug en haal hem weer op..." Ik moet even doorzetten.
Morgen ochtend ga ik er weer naar toe. Dan geeft Angela les aan een meisje met een tinker. En ik ga gezellig een lesje mee rijden.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 21:46

Denk dat jij er meer van weet dan Ziggy hoor Janet.. Ach gut Moeilijk he je paardje achterlaten.. Ach gut

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:48

Stalgenootje met Nono had hem eerst ook thuis staan en moest in begin ook ff wennen, maar al snel wilde ze niet anders meer Knipoog dus let maar op Haha! staat nu ook alweer 2 jr bij ons op stal Nagelbijten / Gniffelen en planning was 1st eigenlijk alleen voor de winter Clown

Veel plezier morgen!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 21:51

Vind het opzich wel lekker dat mijn paardjes op pension staan.. Niet dat ik ze nooit aan huis zou willen, integendeel. Maar toch is er ja.. Hoe zal ik het zeggen.. Een stukje minder verplichting.. of ja, snappen jullie me?

Als ik eens ziek ben, niet kan of gewoon krom geen zin heb ga ik niet. Ik hoef ook niet.. En dat is wel eens lekker. Als je ze aan huis hebt ben je toch constand voor en met ze bezig.
Vind dat nu in die drukke werkdagen wel lekker dat ik er geen 100% omkijken naar heb..

Komt misschien allemaal wel heel krom geschreven er uit, maar jullie snappen me hopelijk wel.. Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:51

Ik heb altijd al mijn paarden thuis gehad, vanaf mijn 10de toen ik mijn eerste pony kreeg. Geen 1 is nooit langer dan een paar uur weg geweest.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:51

zo ik ben dr ook weer Lachen

caravan staat op zijn plek, de kraamstallen zijn opgestrooid dus het kan beginnen. (maar heb liever dat ze dr nog even mee wachten, vooral Misty natuurlijk Lachen )
ze hebben vandaag wel voor het eerst even in de nieuw stal gestaan, en daar gegeten. Dat was natuurlijk bar intressant Lachen een mega grote stal met allemaal dingetjes waar je leuk tegen aan kan schuren Clown zoals een voerbak, een hooiruif en een heerlijke grote muur. Lachen
maar ze vonden het wel prima. Misty heeft de stal al helemaal geinspecteerd, maar Tinker stond een beetje lui erbij. Je kan merken dat ze haar dikke buik wel zat is nu.
Ben beniuwd hoe het gaat!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 09:25

Internet was weer lekker irrritant. Lees vanavond terug!

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 09:41

spannend bubblegum !
bel wel benieuwd naar het veulen van misty ! vind garish zo leuk ...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 10:39

Gaaaap

Moggeh...

Regen hier.... zo eerst paardjes maar voeren... ben beetje laat vanmorgen...

Vraagje : weet iemand toevallig nog een boomloos zadel te koop? 2e hands voor een schappelijke prijs? Zoek er 1 voor mijn nieuwe merrie die binnenkort komt....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 10:45

Mogguh...

Heb er net 1 gekocht en 1 afgeslagen Lies Clown
Had eerst die van SassieSjaak op het oog, als je reden wilt waarom niet kan per PB.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 12:25

Doei!

Weet even geen boomloos zadel te koop..
Alleen een Australian stock.. Lachen

Vanmorgen les gehad.. Het ging voor mijn gevoeld dramatisch. Maar op de foto's ziet het er nog best redelijk uit.. Was vandaag een beetje sjago..
Had een aantal man extra aan publiek waar in geen trek in had en gewoon het wilde allemaal maar niet.. Amy haar pruik stond net zo, dus het was weer leuk.. Clown
Ik word dan altijd zo driftig en dan gaat alles helemaal niet meer.. Zij zijn groot en ik is klein!
Toch nu ik alles even laat bezinken erg veel geleerd.. Reed ook echt helemaal op en top in dressuuroutfit wat dus ook wennen was.. Maar goed, op naar de volgende les!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:35

Lies weet zo geen boomloos zadel te koop. Vertel eens over je nieuwe aanwinst.

Sita: Amy een beetje sjagie. En ook nog in een mooi dressuur apen pakkie. Ben benieuwd naar foto's

Vanochtend lekker gereden op Ziggy. Hij was eerst erg druk toen ik hem ophaalde, maar eenmaal met mij erop was hij braaf. We hebben veel basis dingen gedaan. Het ging erg goed, alleen hij reageerd zo slecht op been. Hij is echt ongevoelig in zijn buik, kan zo hard trappen als ik wil maakt hem niet uit.
Aan het einde hebben we zelf nog balkjes gedraafd, en zowaar hij tilde zijn benen goed op.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 12:37

Apenpakje hadden we niet aan hoor.. Ben jij zot.. Tong uitsteken Clown

Je weet dus waar je aan kan werken bij Ziggy! Aan je been maken.. Succes daarmee! Wel fijn dat je verder lekker gereden hebt.. Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:40

Vandaag was echt de op pepper om fanatiek verder te gaan met Ziggy, zat echt in een dipje.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 12:41

Nou, dat is dan toch hardstikke fijn! Ja

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:52

Doei!

Ooh dat verhaal van die hond, hoe kun je dat nou doen afschuwelijk gewoon!
Ziggy_janet: Lykt mij ook heel moeilijk om je paardje achter te laten. Collin in
Juli ook 1 á 2 maandjes weg, om ingereden te worden. Gaat ook wel vreemd zijn denk ik.
Bubblegum: Caravan op de plek gezet, en merries laten wenen aan de stal
Lucy_1: Hier regent het ook een beetje Verdrietig
Sita_: Les ging niet zo lekker voor je gevoel dus.. Het lag tog niet aan m'n zadel hé ? Hoe zat
tie eigenlijk? Extra publiek Verdrietig Denk dat ik al weet wie Tong uitsteken Maarja, ben benieuwd naar de foto's

Ben net thuis. Gister naar verjaardag geweest, was wel gezellig.. Vanochtend is vriendlief vertrokken,
naar Terschelling. Is een project van school ofzo, alle zeevaarts scholen van Nederland komen daar samen.
En dan krijgen ze een week les op die school daar. Weet ook niet precies.
Straks nog maar beetje leren voor mijn examens en vanavond uiteten voor m'n Oma's verjaardag..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 13:03

2 vrouw aan extra publiek.. Gaaaap

Je zadel zit goed.. Heb geen zere rug, alleen zere kuiten.. Huilen van het lachen Je hebt volgens mij kinderbeugelriemen er op zitten want ik zit op t 2e gaatje van vanonder.. Tong uitsteken
Alleen ik moest even kijken hoe t zat met die extra singel.. Je voeten liggen dan dus hardstikke vast, je kan niet naar voor.. Alleen naar achter.. Huilen van het lachen Wat ik dus begon te doen. Tong uitsteken
Hij ligt op Amy ook redelijk goed, dus als je er mee op Amy wil rijden mag het.. Ja

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:06

Ooh, oké!
Zal woensdag wel een met dat zadel rijden dan Knipoog
Weet niet of ik het al had gezegt maar woensdag kan ik wel,
heb woensdag laatste examen al dus Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 13:10

Is goed.. Anky dekje ligt op jou zadel (heb hem trouwens helemaal netjes nog afgepoetst.. Knipoog ) dus dan kan je daar mee rijden.. Wel goed naar voor leggen, want hij schuift naar achter.. Verward Ga er denk ik dus lusjes aan naaien.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 13:12

Oke.. Foto's... Nagelbijten / Gniffelen

Wees een beetje lief qua commentaar.. Ik ben lerende.. Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Poging SB Huilen van het lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:13

Pfff... lekker spannend verhaal dus weer Berdien. Gelukkig goed afgelopen met die fender, en vage vent hoor... Scheve mond

Sorry Lies en Leo Vriendjes zijn?

ROFL Die foto van Sita en Amy ROFL Geweldig Haha!

Ooh... King Lovers

Balen dat je les zo zwaar was Grid Ach gut Rijdt ook echt niet fijn...

Janet Ach gut moeilijk he? Je kleine ( Knipoog ) ventje achterlaten op een 'vreemd' adres...

Ik snap je wel hoor Siet Lachen Is logisch ook, wantja, de beesten hebben áltijd hun zorg nodig Clown

Boomloos Lies? Effe sjekken op internet, zijn er idd diverse te koop, maar kijk wel een beetje naar voor welk merk... Ik heb de mijne aan Sylvia gegeven, zij gebruikt 'm meer met haar verzorgpony's dan ik. Enneeh... Nieuwe merrie? Do tell? Haha!

Veel succes nog met leren voor de tentamens M'nique! Hoeveel / welke moet je nog? En mooi zadel heb je Ja

Ik heb gister Leathal Weapon films zitten kijken Lachen Heerlijk Haha! Vannacht slecht geslapen, diverse keren van de dorst wakker geworden (whyhy! Verward Lips are sealed ) Maargoed. Vanochtend opgestaan, boterham naar binnen gewerkt en naar Siet gereden. Fotograaf gespeeld van haar les en geluisterd (in de regen Clown ) Och, geloof dat het wel gelukt is... Nou weer thuis en daarna opgezeten bij de visite en pootjes gegeven... Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:16

sita waarom ga je nu ook dressuur rijden? Je bent toch niet helemaal van western afgestapt?