never mind.
Ik weet het antwoord al.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

doe maar rustig aan
, probeerde Lonneke op de kast te krijgen omdat ik altijd ophang als hij belt en ik met haar aan tel ben en dit vond hiju nog leuker, Lon helemaal in shok, ik lag helemaal dubbel, 
Jean schreef:Nog even dit, IL valt me wel tegen dat je het niet hebt verteld hier van gisteren, zit nl net het verhaal van chubby te lezen, geweldig, ik zit nu in de hotellobby, daar is goede verbinding, lig echt helemaal dubbel, tranen over mijn wangen.
Gisteren dikke lol, ha 2 minuten verbinding, zag dat Il online was en toch ofline, gebeld en ja ze kwam online, maar verbinding bleef k********t, dus Lon kletsen met mij, Terry en ik zaten aan de koffie, Terry met Lon msn nen, ik aan tel, komt hiuj dicht bij de tel en zegt in de hoorn, come on jeanet lets go back to bed, probeerde Lonneke op de kast te krijgen omdat ik altijd ophang als hij belt en ik met haar aan tel ben en dit vond hiju nog leuker, Lon helemaal in shok, ik lag helemaal dubbel,

...
Heel fijn als je terug kunt vallen op vrienden inderdaad!
). Maar proefje ging echt geweldig!
.
.
) en kwam een prachtig gedicht en cadeautje brengen ... een houten mini-Sinterklaasboek met daarin ... 500 euro. Hééééérlijk .... eens in de paar jaar doen mijn 2 Sinterklaasjes dat. Wat een ongekende luxe, zo'n lekker bedragje om er doorheen te brassen ...