[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:17

//edit:

never mind.
Ik weet het antwoord al.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:23

Chubby: ja ja weinig slaap dus, als het maar de moeite waard was

Leon: dat klinkt alsof het erg gezellie was!

Gam: mooi als het zo kan werken, iedereen heeft recht op wat familie geluk

SuperRoos: moet je zelf opruimen dan? Ik ben ook nog steeds op zoek naar een stel betrouwbare huiskabouters, probeer ze al met vanalles te lokken, maar nog geen resultaat!

Nikita: Ziet er mooi uit hoor je eigen stekje! Heerlijk lijkt me dat, hoop ik op een dag ook te hebben *gaat verder zoeken naar rijke Ier*

Nou Rohan gaat deze maand nog naar Jean verhuizen! Hij staat nu 24/7 op een weiland wat op zich behoorlijk goed gaat, ware het niet dat zijn 3 vriendjes gaan verhuizen en hij dus alleen achter zou blijven. Ook blijft het weiland niet zo goed als ik gehoopt had!

Ook zit ik tegenwoordig zo vaak bij Jean dat ik hem dan genoeg zie, kan hij lekker daar spelen met leeftijdsgenootjes en heb ik weer wat meer rust in mijn hart (stiekum vond ik het wel naar dat hij steeds in de regen buiten staat). Ik bof maar weer met zulke vrienden! Baukje die er absoluut geen punt van maakt dat hij midden in de maand vertrekt, Lot die hem voor me weg gaat brengen en Jean die hem onder haar hoede neemt! Wat kun je je soms rijk voelen!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:31

Prima stallen, NikitaGoGo!!

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:24

Bedankt dames !!

Ik moet alleen nog wat toevoegen over de stallen. Mooi zijn ze niet vind ik, maar wel erg praktisch en functioneel en 4 x 4 meter, dus wel redelijk groot en ik kan met elke stal uit de voeten voor wat betreft, hengsten, veulens en drachtige merries. Ze zijn sterk, hoog en ruim genoeg. Mijn wens om eigen stallen te hebben is dan eindelijk uitgekomen.

En Lonneke, jij zult vast je rijke prins op het witte paard tegenkomen in Ierland. En vrienden, je kunt niet genoeg goede vrienden hebben, helaas zijn daar er vaak te weinig van, maar super dat je zo geholpen wordt door verschillende vrienden/personen.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:26

Dienie, de stallen zien er goed uit hoor! Niets te klagen!!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:39

wenk, hoop niet dat mn fotosysteem zo gaat werken als bij jou haha

leon, peppy zn buien dus, das echt minder zeg

silas, koppijn doe maar rustig aan

nikitagogo, wat een heerlijke stalletjes, super hoor
daar krijgen/hebben ze het echt wel naar hun zin!

IL, tuurlijk moet ik zelf opruimen, wil ik ook het liefst want ik kan het het best haha
leuk dat rohan naar jean gaat zeg, super oplossing!

zo, nu me bedje maar in
mams gaat morgen naar de docter als het niet kleiner is, knobbeltje in dr oksel, hoop dat het gewoon wat anders is, heb ik ook weleens gehad, maarja ff afwachten

vrijdag paps 50, hij krijgt een vliegles, wordt 50 hihi
of had ik dat al gezegd hier, ben moe, echt kapot dus alles een beetje vergeten

verder wel lekker met fig gewerkt, t is gewoon een poeperd

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:52

ik denk dat het maar zo lijkt leon.
hij weegt dacht ik nu zo'n 800killo het kind.

nikita om jaloers op te worden meid.
ziet er netjes uit en een pluim voor je pa.

zo lekker gelest hoor hihihi.
zal morgen wel lekker spierpijn hebben.
ik voel nu me boven benen al.

nou het ging best goed.
ze liet gelukkig haar eigenwijze dingen zien.
zodat conny(die les gaf) het ook kon zien waar ik mee vecht whahaha.
en wat ben je weer een beginneling zeg na 22jr hihihiihhi.
kwa houding dan hoor en het kuitwerk moet ook heel wat aan geschroeft worden hihihih.

maar ik heb vanavond wel genoten samen met me vriendinnetje whis.hihihi

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:59

He allemaal,

even berichtje vanuit Ierland

Alles goed, slechte verbinding tot nu toe, maar wel geweldig hier, ga bijlezen en reageer morgen weer [vroeg] alhoewel ik zie dat lon jullie op de hoogte houd

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:16

Nog even dit, IL valt me wel tegen dat je het niet hebt verteld hier van gisteren, zit nl net het verhaal van chubby te lezen, geweldig, ik zit nu in de hotellobby, daar is goede verbinding, lig echt helemaal dubbel, tranen over mijn wangen.

Gisteren dikke lol, ha 2 minuten verbinding, zag dat Il online was en toch ofline, gebeld en ja ze kwam online, maar verbinding bleef k********t, dus Lon kletsen met mij, Terry en ik zaten aan de koffie, Terry met Lon msn nen, ik aan tel, komt hiuj dicht bij de tel en zegt in de hoorn, come on jeanet lets go back to bed , probeerde Lonneke op de kast te krijgen omdat ik altijd ophang als hij belt en ik met haar aan tel ben en dit vond hiju nog leuker, Lon helemaal in shok, ik lag helemaal dubbel,

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:20

Hey allemaal, ik heb een paal! Haha na al die dirty talking mag dit ook wel... Ik heb 'm ook nog niet maar heb een adres, ga deze week kijken en dan komen ze 'm plaatsen, jippie, lekker rijden bij mijn eigen stal!

Baaldag weer voorbij gelukkig, ook omdat ik Abby weer heb kunnen rijden dit weekend en... ben zowaar het bos met haar in geweest. Alleen maar stappen en met man en hond als begeleiders en zodra ze de eerste bomen zag, raakte ze in paniek. Ik was zelf gelukkig rustig, dat is ook wel eens anders geweest, ik voel meer en meer dat ik haar gerust moet stellen en leiding moet geven en niet andersom. We zijn niet ver geweest en alleen maar in stap en dit wordt dus het recept voor de komende tijd tot ook zij haar angst kan overwinnen. Me nooit gerealiseerd dat ze het zo eng is gaan vinden. Heeft natuurlijk eerst mijn eigen paniek gevoeld, ben er een aantal keren afgekletterd en daarna heeft een ander meisje, dat ik rijtechnisch zeker alles toevertrouwde, haar bosles gegeven, maar kennelijk is dat toch geen goed idee geweest. Dat meisje is heel lief voor haar geweest, wist ook wel van doorpakken, maar het lijkt wel of Abby geen ander op haar rug duldt, op dit moment althans. Puberteit? Ze is nu vijf jaar oud en eigenlijk geen bang paard. Maar ze ziet wel alles en misschien zit het hem er wel simpelweg in dat ik haar veel met stem geruststel en met kroelen in de manen, in plaats van stil te zijn en alleen maar dingen van haar te vragen. Enfin, het was een reuze kick om het te hebben gedaan en het geeft me moed voor de toekomst. Verder ben ik gewoon nog strontverliefd op haar. Tja, Chub, na zeven jaar huwelijk gebeuren zulke dingen, dan loop je niet meer zo vaak tegen de lamp, zal ik maar zeggen.... ga je lekker?

Hey Grid, ben jij ook weer een beetje hersteld na je rij weekend? Je kent mijn verhaal en ik kan je vertellen dat sinds ik de kraan naar mijn thuisfront heb afgesloten het leven er toch wel beter uit ziet. Maar zulke dingen moet je uit overtuiging doen, want dat is de enige manier om er geen schuldgevoel over te krijgen. Ook al worden allerlei ziekten gebruikt om aandacht te trekken, ik begin er niet meer aan, want je wordt dus gewoon leeggezogen en dat sta ik niet meer toe. En daar moet je dan dus in mijn geval kennelijk eerst 45 voor worden.... Pfffft!

Nou, genoeg nu het loopt tegen half twaalf en de meesten van jullie zitten natuurlijk lekker pakjes uit te pakken. Wij doen er niks aan dit jaar en toch vind ik dat ongezellig.....

Slaap lekker voor voor nog op is en voor de rest: goeiemorgen!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:38

Gefeliciteerd met je...... paal...... Tricky1

Kijk, het begin van de bostrektochten is er, weer je eerste bosstaprit. Goed hoor! 5 jaar = pubertijd, denk het wel.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 23:54

Jean schreef:
Nog even dit, IL valt me wel tegen dat je het niet hebt verteld hier van gisteren, zit nl net het verhaal van chubby te lezen, geweldig, ik zit nu in de hotellobby, daar is goede verbinding, lig echt helemaal dubbel, tranen over mijn wangen.

Gisteren dikke lol, ha 2 minuten verbinding, zag dat Il online was en toch ofline, gebeld en ja ze kwam online, maar verbinding bleef k********t, dus Lon kletsen met mij, Terry en ik zaten aan de koffie, Terry met Lon msn nen, ik aan tel, komt hiuj dicht bij de tel en zegt in de hoorn, come on jeanet lets go back to bed , probeerde Lonneke op de kast te krijgen omdat ik altijd ophang als hij belt en ik met haar aan tel ben en dit vond hiju nog leuker, Lon helemaal in shok, ik lag helemaal dubbel,

Ja ja, wrijf het er nog maar even in! Ik had echt niets door, dacht dat hij serieus was! Maar ja dat ben je van me gewend toch? Ik snap zelfs de clou niet als het gaat over shetten en dromen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 05:55

Goedesmorgenssss

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:08

Goodmorning,

Haha, ja moet toch op z'n engels niet? ben helemaal klaar voor mijn shopping tocht.

IL, ja maar was wel leuk toch?, meestal heb je mij op de kast.

Het is hier nu 7 uur en ernstig koud, moet zo nog ontbijten en zit nu beneden in hotel lobby met een kan koffie achter laptop.

Gisteren paardengekeken en verplaatst maar het was zo koud dat ik mijn handen niet meer kon bewegen, dus moest in de auto gaan zitten, ben door roy [de man van deirdre] op zijn rug over een groot stuk moddeland gedragen, ze vonden niet dat ik daar door moest, geweldig. Deirdre maakte daar uitraard foto's van.

Dus ben later vandaag wel weer online, in Dublin is alles ook savonds open ivm kerst, ben erg benieuwd, zie wel hoe lang ik het volhoud.

fijne dag allemaal

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:20

Goedemorgen!!!

Ik heb ook niets aan Sinterklaas gedaan Tricky, is wel saai, maar goed. Met kerst gaan we lekker eten, as zaterdag al 1e kerstdiner...

Beter dat je een paal hebt ...

Il wat tof dat dat zo kan met Rohan!!!

Paardjes worden vanmorgen lekker gevoerd, dus ik kon uitslapen, wat heerlijk zeg!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:26

Veel shop- fun gewenst Jean! Zie je Terry nog deze week, of was gisteren een gestolen dagje?

Je stallen zien er gaaf uit NikitaGoGo! Paarden hebben geen gouden knopjes nodig, maar gewoon lekker veel ruimte en lucht.

I-L, count your blessings Heel fijn als je terug kunt vallen op vrienden inderdaad!

Tricky, van harte met je paal... Fijn als je straks niet meer afhankelijk bent van vrije daguurtjes en de weekenden om te rijden.

Roos, opruimwoede... Ken het! Doe het ook altijd liever zelf, dan weet ik tenminste waar alles blijft en dat het goed gebeurt... Ik hoop dat het niks ergs is bij je moeder
Ga je een abraham maken voor in de tuin, voor je vader?

Pel, ik snap de constructie met die homo's en die beebie ook niet helemaal... Hebben ze nu 2 kindjes? Of is zij 2x geinsemineerd en is het dus een verrassing wie papa is?

Jeetje zeg, Leon, da's niet zo'n fijn verhaal over Celinde! Hoop dat ze zich snel beter voelt.

Wij hadden zaterdagavond al Sinterklaas (surprise was af, gedicht ook zelfs, maar was wel bizar last- minute- werk).

Gisteren heb ik mijn proefje geoefend met Chubby. We rijden tegenwoordig in de kleine binnenbak, want in de grote bak blijft ze klieren (wel jammer: moet zondag proefje wel in de grote bak rijden ). Maar proefje ging echt geweldig!

Bij het groeten stond Chub per ongeluk zelfs al vierkant, netjes C rechterhand (wilt ze nog wel eens naar binnen vallen), strekken bij het van hand veranderen was om te kwijlen, halsstrekken is nooit een probleem en ze sprong zelfs zowel rechts- als linksom in de goede galop aan! Jammer genoeg naaide ze er tussenuit bij het inzetten van een grote volte in de rechtergalop, had ik ook wel verwacht. Ze vindt stelling naar rechts gewoon moeilijk en heeft dus ook veel moeite om een figuur die kant op in te zetten. Maar toen bij E alsnog een halve grote volte gegalloppeerd, wat goed ging.

Was gewoon helemaal trots op ons saampjes! Dus toch weer iets meer goede moed voor zondag. Ga nu gewoon ff elke dag losrijden, proefje oefenen en belonen... Moet alleen nog even een voorlezer regelen voor zondag...

En nu ga ik werken! Daarom zit ik tenslotte op kantoor...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:34

Goedemorgen!
Mijn surprise is eindelijk af, werd ook tijd. Heb zelfs een gedicht in elkaar weten te draaien.

@NikitaGoGo, top hoor, paardjes lekker in de nieuwe stallen.
Fijn dat je vader zo geholpen heeft.

@ Jean heeft het erg naar haar zin, fijn! Stiekum ben ik een beetje jaloers *schaam* Geniet er van!

@ Chubby een wedstrijdje van het weekend? Alvast heel veel succes!

@ Tricky, eindelijk een paal dus, top! Kun je ook 's avonds aan de gang.

Verder ben ik het even kwijt...
Tot later!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:38

Chub, tipje, oefen nu niet meer het proefje in zijn geheel. Chubby gaat dan anticiperen en dat kan heel erg tegen je werken (denk aan: oeh nu gaan we galoperen, dan ga ik vast heel hard rechtuit draven). Wat je wel heel goed kunt doen is onderdelen uit je proef meenemen in je training. Dus rijd maar eens bij A binnen en hh/groeten, dan maak je bijvoorbeeld een halve volte halve baan. Verruim ook eens een pasje op de lange zijde en rijd juist eens terug op de diagonaal. Dat is ook met achterwaarts oefenen, veel mensen gaan dan iedere keer dat ze halthouden hun paard een pasje terug zetten. De eerstvolgende keer dat het paard dan halt moet houden en moet blijven staan zal ie ook een pasje terug zetten, omdat ie dat nu eenmaal gewend is. Een paard wat (te veel) vooruitdenkt is niet handig.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:38

Chubby, ja morgen komt hij hierheen en dan gaat hij donderdag weer terug naar waar de oefening is, gisteren was extra

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:49

Hmmmm WenK, daar heb je misschien wel weer gelijk in... Dank voor je tip!

Jean, lekker dagje shoppen dus en dan morgen weer je vriendje over de vloer! Go Jeannette, Go Jeannette!

Net afgesproken dat ik zondag weer bij hem zal slapen (zijn voorstel om goed te maken dat ik zo weinig slaap had gehad)... Damn, dat duurt nog wel lang...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:55

Ik zou maar in het voren slapen als ik jou was Chubby! Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:00

In het voren slapen Yarka?!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:11

Ow damn... Ik vrees dat ik een blaasontsteking heb... Moet alweer plassen en dat wil ik niet

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:16

Goedemorgen allemaal !
In het voren slapen kan volgens mij niet, Yarka .
Al schijnt manlief hier dat wel 'ns te denken grrrrr ... met die nachtdiensten slaapt ie 12 uur per dag, en heeft dan nog het idee dat ie zo'n vermoeiend leven heeft .

Gisteren Sinterklaas gevierd, en wonder boven wonder belde Sinterklaas voor een tweede keer aan (de eerste keer hadden papa en mama hem besteld ) en kwam een prachtig gedicht en cadeautje brengen ... een houten mini-Sinterklaasboek met daarin ... 500 euro. Hééééérlijk .... eens in de paar jaar doen mijn 2 Sinterklaasjes dat. Wat een ongekende luxe, zo'n lekker bedragje om er doorheen te brassen ...

Edit : o jee Chub, weet je zeker dat het een blaasontsteking is

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:22

In het voren slapen = voorslapen? Laat ik dat juist maar niet doen, lig ik weer de hele nacht wakker... Heb overdag wedstrijd, dus zal vast wel moe zijn... kan beter inhalen, heb ik vannacht ook gedaan en ik werd zowaar uitgerust wakker!

Denk wel een blaasontsteking Keevagirl, moet steeds plassen en plassen doet pijn. Moet ik natuurlijk met zo'n potje naar de dokter, wanneer ik dat nu toch moet gaan doen (wel snel, des te eerder ben ik er af natuurlijk)...
Potverdorie, kan me niet herinneren wanneer ik dit voor het laatst had zeg...

Wat een fijne Sinterklaas is dat zeg! Heerlijk als je zo'n verrassing krijgt!