marja van harte gefeliciteerd
juul jammer joh dat je niet geslaagd ben waarop ben je gezakt??
voor diegene die gaan lessen zorg ervoor dat je meerdere rijscholen uitprobeert want je moet wel een instructeur hebben die veel praat en veel verteld wat je fout doet en hoe je dat kan verbeteren..
want ik ben ook 3 keer gezakt bij 1 rijschool waarbij ik t idee kreeg dat ik amper wat fout deed omdat de instructeur weinig tot niks zei...later overgestapt naar de anwb en daar kreeg ik hele goeie duidelijke lessen met veel instructie en helderheid in t rijden en toen was ik geslaagd.
(kreeg dat ik geslaagd was bij de anwb wel een heel jaar lid anwb voor op de weg bij echt super leuk kadootje van de anwb)
vandaag voor t eerst met gizmo(pride omgedoopt) naar buiten geweest en naar me ouders gereden en dat ging zooooo goed ik ben echt helemaal trots ik vond t echt mega spannend maar gizmo heeft me helemaal laten zien dat je gewoon ontspannen buiten kan rijden

hij kan wel heel hard hinniken gek paard...maar ik ben zo blij met hem hij was zo braaf terwijl we echt enge dingen tegen kwamen zo een banaan fiets, en honden poep zuiger en grasmaaiers en hij deed helemaal niks terwijl ik met mijn vorige pony dus echt al ver weg was geweest in volle ren gallop maar giz maakte er echt helemaal niks van

ze oren vielen nog net niet van ze hoofd af heel grappig
ons volgende doel word het strand