[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:00

leuke film is dat ja, tijdje geleden met pim gekeken, dat aapje :P

gwyn heeft ook wel zn gekke minuten maar kan zichzelf heel goed bezig houden met een speelmuis of balletje. en we hebben een laser waar we hem moe mee maken :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:01

ja, Laserlichtjes werken heel goed idd :D

Ik ga mn bollies eens voeren :)
en dan verder met studeren (jaja! )

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:03

zo zo puck flink aan het studeren, goed hoor! en de paardjes nog voeren.

ik ga zo mn bedje in, we hebben net bolt gekeken, ook een erg leuke film.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:04

Henkie slaapt op de kop :=

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:09

Hier liggen ze overal verspreid :')
De 1 naast mij
de ander in de vensterbank
1 in de stoel
en nog 1 in het kattenhuisje :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:10

ben nu de reunie aan het kijken...
al die verhalen...
stuk voor stuk...
wat die mensen allemaal wel niet mee gemaakt moeten hebben |(

ikke ga slape...
ikke ben moe...
nu ga ikke...
lekker naar mijn bedje toe!!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:14

Henkie hangt over Co zijn been heen, met zijn kont omhoog en zijn kop op de bank :=

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:14

Goed bezig Puck!!
Heb ook zo'n laserlampje, maar die pak ik niet want daar wordt ie pas echt dol van :+
WHHHAAAAAA zappen, aynil.... blegh

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:17

Ik ga naar bed toe.

Wilco zal nog wel even blijven zitten, die is bezig met een rubik kubus

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:18

Met Hugo gaat steeds stapje beter +:)+ wel soms naar ieders (ook zijn) zin te langzaam :\ maar er zit wel steeds vooruitgang in en we kunnen ook weer lekker slap ouwehoe-ren over niks enzo :D
Yannick gaat nu elke week een keertje mee da's ook fijn voor hem :) maar pff zullen zo blij zijn als ie eens wat dichterbij zou kunnen komen en hij de kracht heeft om meer en meer zelf te kunnen...
O ja 4 jan wordt ie nog eens geopereerd ;) aan z'n borst komt nog wat nieuwe huid en aan arm/ schouder wordt huid losgemaakt/opgerekt zodat hij zijn arm hoger omhoog kan en beter krom kan.

Hier dus vandaag onderweg in duits wegrestaurant gegeten :Y) Snitzel natuurlijk :+

Lies gezellig gegourmet :Y)

:o Mirjam die houden de inloopstallen bij (met machines) ;) door de vorst en nu weer dooi is het nu enorm prut en ze hebben nog kerstvakantie... en met de hand is het geen doen nu :n

Ellen kater :(:) en die kerel moet echt zat zijn geweest :') en met hele familie alle eindnummers :+

Janet leuke aanbieding van die kerel := en leuk een surroundset :)ddd =:) Thuisbios 8-) wij kijken veel meer films door dat ding :D en grappige Henkie op kop slapen :+
Truste :wave: :Z

Denise gebeld door 3fm maar niet in uitzending nr gedraaid :)ddd

Puck buikpijn van 2 dgn lang eten :(:) en Thanks for asking :) en studderze vast ;)

Trea ja het water kan de grond nog niet in :\ hier ook erg nat al was het vandaag alweer wat minder dan gister gelukkig, maar als het nu gaat vriezen idd erg Glibber brrrr...

Marleen & Mees :(:) afscheid genomen...
Verder lekker genoten met Kascha weer eens voor wagen :z en morgen gezellig naar Banbay en annique meeten 8-)
Griesmeel :9

Boncho vandaag een luie/ baaldag ook wel eens lekker gewoon niet echt wakkerworden :)

Maartje lange werkdag :(:) maar hoeft niet te koken gezellig bij ma en pa :Y) en gezellig naar ponyclub :z Gwyn klinkt lief :+: en truste :Z

Annique inkopen gedaan bij Arthurs *D en moren gezellig meeten met Marleen 8-)
en las het net al van Bonita ;( :(:) Hoop zo dat ze het gaat redden *duim duim duim*

Werkse nog Angela! DA van stal moest vandaag ook weer aan de slag is soms behoorlijk druk zo in weekend met werk als DA/ DA assistent :(:) maar wel vaak dankbaar werk :)

Grit lekker met Vince galop geoefend in binnenbak =:) en een vrouwtje zich vastgereden door tomtom :(:) en Thanks for asking :)
Oh geen prijs :(:)

Hier ook die film van museum op :+

en hier dus alleen postcodeloterij want tja de buren zouden toch eens prijs hebben en wij niet O:) :')

Rijbak was vandaag ook weer redelijk te doen :j de weg bij stal was wel nog glibberglij := door al die halfgesmolten sneeuw... dus durfde niet richting bos te gaan :o
en zou dinsdag weer gaan vriezen :\ dus denk van de week ook weer eens lekker naar binnenbak Say vond het afgelopen keer ook erg leuk dus ik ook =:)

Morgen vast boodschappen doen voor verjaardag en taart is al besteld voor dinsdag :Y) (da's vaak een gedoe zo rond feestdagen :o ) en ook nog beetje huis aan kant :o want niet zoveel thuis gedaan sinds vrij ben :=
Laatst bijgewerkt door grid op 27-12-09 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:19

Oooh leuk Janet!
Ik ben gisteren met mijn oompje de zolder van opa en oma opgedoken (ik was daar vroeger altijd 2-3 dagen in de week, dus beschouw het als mijn tweede ouderlijk huis en mijn opa en oma als tweede ouders en mijn oompje als mijn broer) en we hebben de Magic en de Rubik gehaald.
Was echt geweldig leuk om weer mee te spelen :D
We hebben ze met hand en tand moeten verdedigen tegen neefjes, nichtjes en zusjes: 'wat is dat? mag ik ook? '
Om ze vervolgens weer uit de knoop te moeten halen :')

Magic

Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:23

Leuk??? irritant, Hij doet niets anders dan naar die kubus kijken en draaien :+
Had toch beter op het aanbod van die jongen gisteren kunnen ingaan :=

Grit

Voor zoiets heb ik max 10 minuten geduld en dat ligt het in de hoek :D

Grid, kan me voorstellen dat het te langzaam gaat. Geweldig dat het vooruit gaat, maar wat een tijd gaat erover heen voor hij weer fijn thuis kan zijn.
Bijna jarig!!

Janet, je kunt er nog mee dreigen }>

grid

Ah leuk zo ouwe spelletjes weer doen :D al is magic en kubus idd irri >;)

Hier ook veel bij oma+oom op zolder gespeeld en vaak ook op de hooizolder :z Ze hadden een boerderij en dat wat voor mij echt hemel op aarde :+:
Vind het nog steeds erg dat huis verkocht werd na overlijden van mijn oom ;( -O-
Wordt er nu nog verdrietig van... zeker als ik het huis zie :\ en je ziet het staan langs het kanaal en daar kwam ik toen ik op HAS zat elke dag langs |(

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:25

Grid wat fijn dat het nog steeds vooruit gaat met Hugo.

Nou nu ga ik echt naar bed.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:28

Ja ik wist dat het lang ging duren maar nu besef je pas de gevolgen en denken dan ook vaak aan bv Volendamramp daar zaten sommigen ook in buitenland omdat in NL gewoonweg niet genoeg plek was enzo... en moesten soms ook extra lang wachten op operaties en revalidatie enzo... Dat hoor je dan wel op radio en/ of tv maar het dringt niet echt door, maar nu dus wel :\
Schoonzusje heeft nu ook een boek die iemand van die ramp geschreven heeft over de revalidatie enzo :j

Het is alweer 5 mnd geleden en 10 jan wordt Yannick alweer 1 :oo ;(

Truste Janet :wave:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:31

haaaaalo Ingrid! goed dat Hugo vooruit gaat, kan me voorstellen dat iedereen hoopt dat het sneller gaat. Ga denk ik vd week maar een paar keer met de trailer mee naar de binnenbak.

opa en oma's zolder.... idd good old times!

magik en rubic.... niets voor mij, daar heb je de karaktertrek geduld voor nodig schijnt, die heb ik niet....

hahaha janet denkt erover om wilco in te ruilen!

Hier begint het nu hard te regenen en te waaien, dan is alle prut ook sneller weg!

Ik ga maar in bed liggen en die kater wegjagen!
Truste allemaal

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:32

Probeer me dan voor te stellen hoe dat voor Hugo moet zijn. Pijnlijke revalidatie (operaties), bezoeken en daaomheen zoveel tijd dat je alleen in je bed ligt. En dat maandenlang :

Truste Ellen en Janet!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:35

Ja idd grit :\ al houdt ie wel van slapen :) hij zegt dat ie zich (nog) niet verveeld ;)
2x daags fysio daarnaast ook nog ergotherapie en om de dag spraaktherapie. Dan weer oefenen op stoel zitten, dan weer bed anders, hele dag Eurosport kijken :+ en tussendoor ook nog bezoek en verzorgd worden.
Hij klaagt dus (nog) niet, zegt dat ie het prima geregeld vindt dus daar zijn we wel blij om! maar zal vast nog wel komen denk ik...

Ellen ook maar binnenbak opzoeken binnenkort :) kun je uitproberen hoe boomloos zit :D O ja had ik al gevraagd of je de London (van Mirjam) nu ook nog uit wilde proberen? dan kom ik die wel een keer brengen 8-) kan ik Niamh en Hobje eens in eigen omgeving bewonderen :P
en nu je kater wegslapen :wave: Truste :Z

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:46

Haaaaaaaaaaii

Ellen spelen met Dodge vanaf de bank :))

die film heb ik half gezien maar kon me aandacht er niet zo bij houden haha, dus vond hem neit zo boeiend

Grid wat fijn dat Hugo alweer wat vooruit gaat

Rubiks dingen ik wordt er helemaal gek van, gelukkig kan je op internet precies invullen hoe je staat dan zegtie hoe je verder moet draaien :)) :=

Travis was vandaag enorm druk, en kaya ook, zullen wel het voorjaar in de kop hebben met die dooi, we konden echt niks met ze beginnen te stuiteren samen, dus hebben ze even lekker laten rennen in de bak, heb er nog een filmpje van:

ik lach heel belachelijk op het begin maar dat komt omdat mayo de zweep direct gemold had omdat het touwtje aan de bakrand bleef hangen := dus zonder geluid erg leuk filmpje :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:47

Is er naast grit nog iemand wakker :P [edit] ah Dagmar :wave:

John heeft met kerst spelletje gehad voor PS dus tijd genoeg om te computeren :')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:48

jaaa ik ben dr ook nog :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:50

Leuk filmpje van frisse paardjes :):) =:)

Ik heb ook nog leuk filmpje gemaakt vandaag :P maar kabeltje van tel ligt boven :o en ik zit beneden op bank met laptop :=

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:52

grid schreef:
Is er naast grit nog iemand wakker :P [edit] ah Dagmar :wave:
Ben ik niet genoeg, tssssssk Afbeelding

Running Travis =:) Leuk is dat, als ze vrolijk zijn!

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:53

Gelukkig gaat het al wat beter met Hugo en gaat hij vooruit +:)+

Ellen kater weg slapen trusten :z

Dagmar, leuk filmpje =:)

Ik kan dat ook niet hoor,dat soort spelletjes als het niet lukt word ik kwaad :=