Heb er helaas geen geld voor, maar vind ze heerlijk rijden

Ik denk dat ik mijn Australian Stock zadel ga verkopen. Gebruik hem nooit en die ligt nu te verstoffen.
Heb ik ook Grid, ik zal er zelf geen moeite voor doen, maar als je zo twee kaartjes krijgt is het ook leuk om zo'n clinic te volgen.
Ik ben er een paar jaar fanatiek in geweest, veel gelezen, clinics gevolgd en met Carlo's probleempaard bij Emiel Voest geweest. Allemaal leuk en leerzaam, maar op een gegeven moment had ik het ook wel een beetje gezien. Maar dat is ook alweer een tijd geleden, dus zou het nu ook wel weer een keer leuk vinden.
Maar voor mij geen deelname aan de quiz

Eva; heel herkenbaar. Je weet dat het moment een keer komt, maar nu is Shabi er nog, dus volop ervan genieten en lekker veel knuffelen

Dat is ook wat Janet. Wel grappig als je ze het dan laat zien en het inderdaad een gewoon tuinhuisje is

Paardrijden in de wind was geen goed idee, nu zijn mijn ogen rood. Maar even druppels bij de drogist gehaald. Weet dat het niet veel helpt, maar spoelt gemakkelijker dan met watten en gekookt water.
En Vince stond ook met een flink traanoog. Was niet dik, maar hij keek er ook niet helemaal fit mee. Ik weet dat dit altijd even kan en wil ook niet meteen in de stress schieten, maarja, ben beetje overgevoelig als het om paardenogen gaat

En sterkte voor alle snotterige, hoofdpijnige en geen zin in werken bokkers