En Dewi is te smerig, die moet ik morgen maar eens wassen ofzo...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

" wat is er?" dus ik weer uitleggen. Komt -best wel leuke- collega Frank eraan. "Ja, maar hardlopen is ook niet goed he." "nee?" "nee." "Oh? Want" "Nou, tijgers doen toch ook niet aan hardlopen." *Berdiens mond zakt langzaam open* "Nee. Maar, ik ben ook geen tijger
" "Oh ja. Nou ja. Maar, het is niet goed hoor!"

ging de hele kudde uit z'n panty want er waren ergens koeien rondgebroken, en die liepen in de weilanden naast die van ons.
Jes liep lekker door, ging er niet vandoor (
) en had de grootste lol. We kwamen nog wel het vierspan tegen waardoor ze altijd uit 'r stekker gaat, maar ze bleef nadenken vandaag.
zenuwpees. Maar een oude man in een scootmobiel ging helemaal over de rooie, we moesten het opruimen, er fietsten daar ook veel mensen blablabla. Kort en bondig uitgelegd dat ik het NIET op ga ruimen, de redenen daarvoor, afgekapt en doorgereden. Kwamen de Fjord nog tegen, die reed met ons mee terug. Komt die malloot achter ons aan!
Dus wij een stuk gedraafd, wij moeten rechtsaf een doodlopende weg in, het pad komt uit op de doorgaande weg, naar links. Volgt die gek ons nóg!

- net niet.

"

, was zeker gezellig vandaag!
Martinique__ schreef:Het was niet echt springen. Had zo'n cavaleti of hoe heet het neergelegd op z'n hoogste stand. Eerst ging ze dr beetje klungelig over heen maar daarna kreeg ze de smaak weer goed te paken.
Als m'n zadel nou goed past op Amy dan ga ik misschien wel met dat zadel springen, als dat mag. Dan kan ik iets hoger zonder dat ik aan die knop gespiest zit
Je kan ook zonder zadel springen.. 
Achtervolgt door een bejaarde.. Zocht ie misschien je kenteken ofzo..
Die Jessie.. Het gras in de berm was haar redding..
, moet ik eerst zien hoe jij dat doet
malloot.
Martinique__ schreef:Nou wat een dag zeg Berdien. Wat je allemaal niet meemaakt op een onschuldig buitenritje !
Zonder zadel springen hmm, moet ik eerst zien hoe jij dat doet

"
Weet je nog die reuzesprong op de keuring, en die was vanuit draf aangereden.. Ik hoor iedereen nog 'ooooooh' roepen..
!
haha
Arm dingetje.. En ik vond hem de leukste..
En ik had haar (teminste volgens mij was het een meisje) nog wel gered,
Martinique__ schreef:Ik ookEn ik had haar (teminste volgens mij was het een meisje) nog wel gered,
toen met dr val van de hooizolder.![]()
Er gebeurd trouwens ook nog iets vreemds op stal volgens jacqueline maar dat vertel ik nog wel eens,
weet niet of ik dat over internet kan en mag zeggen.
wezen kijken .