[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:55

Volgens mij zijn wij nog erger als al die kerels ....

KootMiraDrum

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:55

yarka schreef:
Chubby schreef:

Hij heeft toevallig een heel gave lamp hangen in de slaapkamer. Maar die hangt net te laag boven het bed. Stoot je heerlijk je harses aan

Dan hangt ie wel erg laag als je liggend je hoofd stoot, whahahaaaaaaa
Kan me er wel iets anders bij voorstellen...

Misschien heeft ie wel een hoogslaper?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:57

fjordkootje schreef:
Misschien heeft ie wel een hoogslaper?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:06

Misschien ook niet en breng ik mijn dirty gedachten wel graag in de praktijk... You Tarzan Me Jane

Toevallig zaten we vrijdagavond bij een vriendin te 'chillen'. Drie meiden en een kerel. Die jongen werd stiller en stiller Dus inderdaad Yarka, wij meiden zijn veul erger dan kerels!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:11

jullie zijn weer goed bezig hier

Chub dus leuk weekend gehad en ook nog nieuw zadel uitgeprobeerd

Pell --> wat leuk dat JoSav ook iets voor jou gaat maken . Ben benieuwd... Ze reist heel wat af zeg ...

Moet voor mijne nog steeds een mooie lijst kopen maar vind hem súper en mag straks dan ook achter in de woonkamer vandaar eingelijk ook dat ik nog steeds op zoek ben naar bijpassende lijst

Verder niet veel te melden... ben rapporten aan t afwerken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:51

Ik kom me ook weer eens melden

Chubby een geslaagd weekend gehad, las ik

peetorlan: Freedom lijkt wat in zwaarte verminderd? Kan aan mij liggen, ken hem (volgens mij) alleen van foto...

Ik kon het weekend, zoals wel verwacht, dus niet op internet, maar heb me wel vermaakt hoor! JP was hier en de zaterdag zijn we naar Valkenburg geweest (kerstmarkt in de grotten), was erg gezellig Viel me trouwens ook op dat er naast de vele buitenlanders ook veel homo's rondliepen hahahaha
's Avonds nog een verjaardag van stalgenoot, was wel ff gezellig en zondag naar stal en lekker voor de tv gehangen. Hij heeft met Snowdon een buitenritje gemaakt en ik ben met Uk mee gewandeld. Ging erg goed
Laatst bijgewerkt door snowdon op 05-12-05 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:02

Klinkt goed Snowdon! Allemaal in luv Doe JP de groeten van mij...

Ik ga richting Rucphen, mag een vergadering notuleren. Ow help, ik ga in slaap vallen, dat weet ik nu al. Heb het ook helemaal koud...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:05

Chubby schreef:
Naaah, heb ook wel een echt leven zonder man hoor...
Woog afgelopen vrijdag (is weegdag voor mij) trouwens 74,5!

Gewicht is ge-updated.

Dat geloof ik ook wel hoor Chub, maar het slapen met een man, geeft toch weer het gevoel dat je een vrouw bent van hart en nieren, toch? Kriebels in je buik en voorzichtig fantaseren over je toekomst.....

Je mist de warme armen om je heen als je het koud hebt....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:08

doeg chub!

ja ik ben ook erg benieuwd, het hoeft van mij niet zo realistisch te zijn allemaal dus..!! d'r vriendje woont toevallig in drachten, o' haule ligt bijna op de route dus het valt mee dit keer.

onze behandelverantwoordelijke is ook homoseksueel. hij en zijn partner hebben een draagmoeder gevonden en die heeft nu van beide kerels nu een kindje. ze delen het ouderschap en gaan t.z.t. in een 2 onder 1 kap wonen, ik vind het een pracht constructie!!
zo zou ik ook wel een kind willen hebben, gewoon met meerdere mensen delen en opvoeden haha! kun je ook nog eens gerust een weekendje weg!

ben met gam toch nog een blokje om geweest, het bleef gelukkig droog!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:09

Chubby schreef:
Klinkt goed Snowdon! Allemaal in luv Doe JP de groeten van mij...

Komt goed!

Ow btw... gisteren heeft JP nog z'n EHBO kunnen toepassen bij stalgenoot Celinde.... We hoorden opeens een schreeuw en toen we gingen kijken, zaten er al twee anderen bij haar en ze lag dus opeens 3 meter van haar paard vandaan op de grond te krioelen... Maar ze kon amper wat zeggen, zo'n pijn had ze in haar buik...

Ze was dus erg plotseling, vrij spontaan getrapt door haar (al langere tijd wat onbetrouwbare...) paard in haar buik en is waarschijnlijk toen nog met veel moeite wat opzij gaan liggen voor d'r eigen veiligheid... Later bleek ze een spier gescheurd te hebben en nu moet ze enkele weken rusten.

@Pellie: hoe kan ze nu van beide kerels zwanger zijn?

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:13

gelukkig alleen een gescheurde spier, het had veel erger kunnen zijn (denk aan mild e.d.) Veel beterschap voor je stalgenoot Snowdon.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:17

ik lees vanavond bij hoor hihi.
maar wil even zeggen dat ik straks mijn eerste les na 22jaar heb .
op whissie
doei doei

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:20

Veel succes, Petra!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:22

Succes!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:27

spier scheuren.. in de buik nog wel? auw zeg!!

K.I. leon, eerst van de een en later van de ander.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:53

Chubby schreef:
Indezz, je weet niet half hoe soapy mijn leven is. Voor de grap zou je mijn berichtjes van het afgelopen jaar eens terug moeten lezen...

Naja, zo grappig is het trouwens nou ook weer niet. Alhoewel ik me nu wel weer beter voel dan de afgelopen maanden...

Yarka, ik ga niet op je reply's reageren. Doen jullie maar met je dirty minds wat je wilt, ik.... ehm.... lach wel ff stilletjes mee ofzo

Ik zou het dolgraag willen lezen, want als ik je berichten nu lees maak je behoorlijk wat mee
Maar aangezien ik al moeite heb om bokt bij te blijven....

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:14

TM, wat klinkt die chuck toch geweldig, niet op of om kijken van zo'n spetterende merrie, lekker hoor ondanks de regen toch ook kunnen genieten, vind een beetje motregen vaak juist heerlijk, lekker rustig overal

wenk, paardjes stiekem aan het kuil gezeten dus, dat is minder
drukke dag verder vandaag, wel lekker met fons gewerkt als handpaard, leuk dat ie het zo goed doet, lekker voor hem als ie mee kan naar buiten

desillies, lekker verhaal weer, eerst tom die bijna de sloot in duikt, de pokkeregen en die paaltjes
veer kapot, wat achteraf geluk is dus dat het nu gebeurd, t is wat weer... pfff

chubby, een snurker en een wilde nacht, vlinders ook nog, leuk meid!
ging het werken nog een beetje
ennuh, spierpijn van je zadel jaja, haha echt niet en verder nog meer dirty praat haha
74,5 super zeg, wowie! ik zal morgen weer eens spieken, zal wel geen 72,5 meer zijn na afgelopen weekend haha

pellie, mooi allemaal wat die josav doet hoor, ben benieuwd die van gam wordt!
geweldig van die homo's zeg, op die manier een kind, vind dat echt mooi en ook fijn voor die mensen...

flettie, ja het wordt nog eens wat met die katers van me, super gewoon, kan me hier ook fatsoenlijk melden op zondagochtend haha
het aftellen kan beginnen ja
buitenritje gemaakt ook nog, wat zo te horen heel super ging, goed hoor, volgens mij gaan jullie echt enorm vooruit, ook lekker zonder zadel zo af en toe, lekker hoor

spetter, ook al een agressieve klant

indezz, beetje moe van sinterklaas hihi
hihi wat zal je partner bang zijn om snachts te gaan snurken
lekker met lucy gereden ook nog, lekker hoor
ben benieuwd naar je foto's
al die hamerpoppetjes, je hebt wel erg vaak erop gedrukt hahaha

FK, spierpijn van hoefjes bijwerken...
tinks verslavend, hihi pas maar op dan!
mooi koppie van die tink, waar je ook een gevoel bij kreeg

yarka, haha denk zeker dat vrouwen erger zijn dan mannen hoor, met dit soort praat haha

grid, hoop dat je een mooie lijst kan vinden, die van jou vind ik echt super hoor!

leon, lekker weekendje gehad met JP dus, en ook nog op snow buiten gereden en jij mee gewandeld met uk, lekker genoten met zn 4tjes dus!
wat erg van celinde zeg, spier in dr buik gescheurd, hoe komt dr paard dan ineens zo onbetrouwbaar? dacht dat ze een super beessie had, of ik heb iemand anders voor me

peetorlan, ow leuk les, na 22 jaar weer, succes en veel plezier!

zo, weer bij
vanmiddag al lekker bij fig geweest, ff gereden, zn bouw gaat echt vooruit en het eerste stukje nagevelijk en soft feel zit erin, heerlijk, lekker langzaam uitbreiden nu, vanaaf nog maar ff met hem spelen, hij had er zin in maar was wel lekker rustig, alleen op biks weer nu

vanochtend eerst met de doggies gewandeld, tala in de pubertijd, laat zich niet meer pakken buiten, gaat ervandoor met de ballen, die zijn dus kwijt en als ze de riem zit is ze weg
maar wel compleet in paniek als ik achter een bult ga zitten zodat ze me kwijt is, dan komt ze me zoeken haha
en als je doet alsof je niest dan springt ze in je armen, zo ga ik dr vangen dus haha
want met koekjes en een hier is ze niet te verleiden, ook niet met rundvleesstrips of spiervlees, was vanochtend aan het kokhalsen toen ik die in kleine stukjes brak haha

en mn kamer nog schoon gemaakt, was ik al een week of 3 niet aan toe gekomen haha
dus ff naar de paarden en dan zelf maar weer douchen, voel me gewoon vies haha

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:16

Pellie schreef:
spier scheuren.. in de buik nog wel? auw zeg!!

K.I. leon, eerst van de een en later van de ander.

Jeps buikspier...

enne twee kindjes dus? of uiteindelijk maar van 1 de bevruchting?

Roos: Dit is Celinde > memberlist.php?mode=viewprofile&u=1643 (niet meer echt actief bokker...)

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:32

Hallo!!!

Leon, wat lekker..
Balen voor Celinde, dat moet flink zeer doen...

Chub Flieft!!! Haha oke dan!!!

Oh Flet, dan is Lisje vandaag 199 dagen zwanger...

Hard gewerkt vandaag, maar gelukkig mochten we om 4 uur al naar huis. Heb ff lekker Lisje gelongeerd en paardjes gevoerd en nu probeer ik op te drogen... Strakkies nog een paardje rijden en daarna lekker op tijd naar bed....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:44

leon, ja die celine bedoelde ik, is peppy niet meer zo lief dan? was toch een 'goed' beessie of niet

wenk, lekker met lisje beetje gewerkt en gevoerd, regent het zo hard daar, hier nog lekker droog,
dravertje nog rijden he, veel plezier

hier even pv uitgemest, zoveel foto's van fig, nu heb ik maar een aparte map gemaakt
figor, en daarin mappen, met koppie, rijden, freestyle, grondwerk, helemaal haha
hopen dat ik nu sneller foto's vind

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:49

Mwa, zijn buien roos... Maar je word er evengoed nat van...

Haha doe ik ook altijd Roos en vervolgens ben ik langer bezig met bedenken in welke map ik die foto's ook al weer gestopt had dan ik was met zoeken...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:16

dat had ik ook op mijn pc, zoveel foto's in diverse mappen hehe

Peppy, haha wij noemen hem Paultje Hij is op zich wel lief hoor, maar heeft soms zo z'n buien... Hij schijnt ook iemand aangevallen te hebben toen hij los in de bak stond en er iemand voorbijliep... Waarbij hij met z'n voorbenen over de bakreling kwam...

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:04

Goedenavond,
Zit met barstende koppijn op de bank....

#Desillies: wat een verhaal zeg.... sjee je moet er niet aan denken inderdaad dat de veer was gebroken tijdens het rijden... Nu stonden jullie gelukkig stil.

#Chubby: geniet er maar lekker van!!

#Snowdon: wat lekker dat het zo goed gaat met JP....

verder weet ik het even niet meer, ik ga zo lekker mijn bedje in.....

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:17

Oke, hier dan wat foto's zoals beloofd (vanmorgen gemaakt).

Nog ff vermelden dat mijn vader (68 jaar) alles gemetseld heeft en in elkaar gelast heeft. En ja, als ijzer nat wordt gaat het roesten, maar dat is niet erg. Verder hebben we alles zo goedkoop mogelijk proberen te houden, we hebben ook gebruikte deursluitingen gebruikt, maar ik denk dat dit alles aan materiaal toch z'on EUR. 1.200,- heeft gekost. Daarbij komen nog de containerkosten EUR. 500,- vanwege afvoer van materialen zoals glaswol, aluminium, tempexplaten etc. Verder hebben we nog een berg hout en puin wat nog weg moet. De schuur moet ook nog schoongeveegd en gedeeltelijk schoongespoten worden met alle drek van restanten glaswol en stof. Dus best nog wat te doen. Maar belangrijkste is nu vind ik, dat de paardjes nu lekker droog staan en lekker kunnen eten op stal.

De verlichting doet het nog niet i.v.m. schoonspuiten van alle balken en muren, vanwege het nat worden van de TL armaturen. En er zijn nog geen dakplaten die licht door kunnen laten, dus nog lekker donker.

Afbeelding

Bovenluikje open.

Afbeelding

Bovenluikje dicht.

Zo zien alle stallen eruit.

Overdag doe ik ze één voor één buiten in de paddock op de wei. Het is maar goed dat ik alle bovenluiken kan afsluiten, want als ik er eentje buiten zet, gaan ze allemaal luid staan hinniken, alsof ze elkaar echt vreselijk missen.

Nou hier een nog een fotootje hoe Nikita Romy ff lekker probeert te corrigeren, door de krachtvoergiftopening (wat een woord). Dus missen ze elkaar echt zo erg?

Afbeelding

Meer foto's staan hier: http://www.irishcobs.org/gallery/album30

Silas - sterkte met je koppie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:56

Jammer van dat kuil Wen, da's idd een nadeel daarvan, je moet het snel opvoeren.... Fijn dat het handpaard-rijden zo lekker ging, vind ik ook altijd erg leuk

He Lien, wat balen van die veer! Maar idd wat je zegt, beter door zoiets als dit dan dat het onder het rijden gebeurt...

Oohlalala Chubby!

Pellie, daar heb ik ook nog wel eens voor geïnformeerd, ben benieuwd naar het resultaat!

Flettie, mooi dat je zo ontspannen hebt kunnen rijden!

Indezzz... vind ik wel humor!

He gat Leon, sterkte voor Celinde!

Euh... Pellie... Maar krijgt ze dan een tweeling?

NikitaGoGo, ziet er goed uit!