Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yarka schreef:Chubby schreef:![]()
Hij heeft toevallig een heel gave lamp hangen in de slaapkamer. Maar die hangt net te laag boven het bed. Stoot je heerlijk je harses aan![]()
Dan hangt ie wel erg laag als je liggend je hoofd stoot, whahahaaaaaaa![]()
Kan me er wel iets anders bij voorstellen...![]()
fjordkootje schreef:Misschien heeft ie wel een hoogslaper?
Dus inderdaad Yarka, wij meiden zijn veul erger dan kerels!
jullie zijn weer goed bezig hier
maar vind hem súper
en mag straks dan ook achter in de woonkamer
vandaar eingelijk ook dat ik nog steeds op zoek ben naar bijpassende lijst

Viel me trouwens ook op dat er naast de vele buitenlanders ook veel homo's rondliepen hahahaha
Doe JP de groeten van mij...
Chubby schreef:Naaah, heb ook wel een echt leven zonder man hoor...![]()
Woog afgelopen vrijdag (is weegdag voor mij) trouwens 74,5!

dus het valt mee dit keer.
Chubby schreef:Klinkt goed Snowdon! Allemaal in luvDoe JP de groeten van mij...

Chubby schreef:Indezz, je weet niet half hoe soapy mijn leven is. Voor de grap zou je mijn berichtjes van het afgelopen jaar eens terug moeten lezen...![]()
Naja, zo grappig is het trouwens nou ook weer niet. Alhoewel ik me nu wel weer beter voel dan de afgelopen maanden...
Yarka, ik ga niet op je reply's reageren. Doen jullie maar met je dirty minds wat je wilt, ik.... ehm.... lach wel ff stilletjes mee ofzo
ondanks de regen toch ook kunnen genieten, vind een beetje motregen vaak juist heerlijk, lekker rustig overal
en verder nog meer dirty praat haha

van hoefjes bijwerken...
hahaPellie schreef:spier scheuren.. in de buik nog wel? auw zeg!!
K.I. leon, eerst van de een en later van de ander.

Strakkies nog een paardje rijden en daarna lekker op tijd naar bed....

Hij is op zich wel lief hoor, maar heeft soms zo z'n buien... Hij schijnt ook iemand aangevallen te hebben toen hij los in de bak stond en er iemand voorbijliep... Waarbij hij met z'n voorbenen over de bakreling kwam...
geniet er maar lekker van!!

Maar idd wat je zegt, beter door zoiets als dit dan dat het onder het rijden gebeurt...