Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jackytje schreef:Is dat niet hetzelfde als in hout branden? Moest dat eens doen, vreselijk moeilijk! Zag er ook echt niet uit, haha
Sandra1984 schreef:diaz, als je gaat verkopenmag je best ook een keer op mercury zn naam oefenen hoor hahah, vind dat erg mooi!!!
, maar de halsters kan ik niet gratis wegdoen

Bart is een 15 jarige heer die met zijn vorige baasje 5 jaar in de sport (cross en springen) heeft gelopen. Ik ga voornamelijk met hem naar buiten en we zijn ook gek op springen. Ik wil ook graag met hem gaan starten, we beginnen in oktober met de onderlinge competitie op de manege hier in de buurt 
het is ook een echte goedzak, kijkt nergens van op en is heerlijk ongecompliceerd, precies wat ik zocht 
meteen behandeld met sebacil en sindsdien stampt hij niet meer en heeft hij geen jeuk meer. Zijn benen waren ook erg dik en zijn nu weer een stuk geslonken. Zijn sokken beginnen ook weer wat te groeien, maar ik denk dat ik ze er toch binnenkort weer af haal ivm de huidplooien in zijn kootholtes plus dat zijn sokken zo dik zijn dat ik niet goed in de gaten kan houden of er meer bulten bij komen. Hij heeft er gelukkig geen last van, maar ik hou het goed in de gaten 

dacht dat je nooit zou komen
ik zat er al een tijdje over na te denken, maar t kwam er telkens niet van
lol, nou gezellig
waar sta je in vianen?
en dat als stage!
:D:D