oke, ga ik ook eens doen, kookwas, de lakens van het logeerbed (als het dan krimpt is het niet zo erg)
ja groot was ze he, en tot het laatste moment dus nog niet gedraaid, ze wou gewoon in haar mama blijven, eigenwijsje (syl was er al 5 weken klaar voor)
Bij mij gaan de handdoeken enzo altijd op 60 graden. is een kookwas af en toe dan ook nodig? De rest gaat allemaal op 30 graden. Beddegoed op 60 graden???? Kan dat???
Bijgelezen... poeh jullie gaan hard zeg... Ik heb al wel heeeeeel veel kalfjes geboren zien worden, lammetjes En ik hoop ooit ook nog es een bevalling van een paard te zien Handdoeken en beddengoed hier ook op 60, de rest op 40... En ik ga weer, voel me niet zo lekker! Fijne avond allemaal
Hier gaat ook alles op 30 graden. En alles bij elkaar hihi. Zal dan een keer een kookwas draaien.
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 22:25
Ik heb 1 mand met witte was, 1 met lichte was en 1 met donkere was en dan doe ik goede en oude kleren ook nog appart.
grid
Geplaatst: 24-01-10 22:26
hihi Ingrid alleen gemengde was
Hier wel handoeken apart, Donkere was (johns werkkleding is donkerblauw) en ik heb nog beetje lichte en kwetsbare kleding die ik op fijne wasprogramma doe
idd vanaf 40 gr kan al gaan krimpen
en hier idd helemaal geen witte shirts of bedlakens
Wij draaien wel regelmatig een lichte was. Trainings- en wedstrijdbroekjes van de korfbal, witte shirts die ergens onder gedragen worden, beddegoed en in de zomer broeken en rokjes..... Maar wel vooral veel donkere was en henaddoeken was.
grid
Geplaatst: 24-01-10 22:27
Vast truste Petra
hier ook nog douche maar hangt zo lekker op de bank