Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tijdens wachten toen met die lekke band nog erop zitten wachten tot ie weer zou uitbreken
Leuk?
Sita_ schreef:Maya... Hoe was je eerste werkdag?Leuk?
Zit er helemaal op mijn plaats
Leuke werkzaamheden, vandaag bezig geweest met de weegbrug, aan eind van de dag dat ook zelfstandig uitgevoerd. Verder start gemaakt met de administratie sorteren, controleren en verwerken. Bult informatie op me af gehad, dus wel koppijn nu, maar fijne werksfeer, veel afwisseling, hele fijne werkplek (heb het kantoor van de baas, gaat mijn vaste plek worden). Dus daar kijk je eigenlijk uit op de weegbrug / parking / doorgaande weg, ook zie je iedereen die naar binnen komt.
) die per ongeluk naar ons gestuurd waren, maar naar een ander bedrijf moesten, maar eer we daar achter waren. Verder... ja, baas stelt eigenlijk hoge eigen, maar beseft wel heel goed dat er veel op me afkomt en krijg ook goed de tijd om rustig in te werken.
Gezellige mensen (wel een enorme mannenwereld, ben tot nu toe de tweede vrouw daar
)
Super om te horen zeg, ik was echt benieuwd! Veel plezier nog! Whis_Serada schreef:En hoe was het rijden op Whis Maya?
Had er gister nog kort iets over geschreven. Eehmz, vanaf de grond vond ik Whisper nog niet zo aansprekend, om eerlijk te zijn, kon er niet echt contact mee maken. Wel geaaid enzo, maar ze was afstandelijk. Ook het feit dat ze een beetje 'dubbel' in haar gedrag was. Heel dominant soms richting de andere paarden, maar tegelijkertijd ook onzeker overkomen. Wel vond ik haar bouw echt mooi
Vanaf foto's kwam ze op mij eigenlijk vrij lang in de rug over. In het echt is dat niet zo, valt goed mee, mooi geproportioneerd, lekkere derrière, relatief klein koppie (maar ik ben ook joekels van hoofden gewend
)
Daarna ook geheel met lang teugeltje gereden eigenlijk. Alleen in tunnel iets korter maar bleef mooi rustig. Laatste stuk liepen ze ook mooi naast elkaar, eerst wilde ze dat nog niet zo
Leuke merrie heb je

Klinkt goed Maya en mannenwereld is juist fijn
(hier ook zo
)
Sita da's balen van huisje
, maar nu goed anders huisje geregeld
VEEL VAKANTIEPLEZIER
Vince heeft geen haast dus in galop
Ah komt nog wel
Meeste Tinkers houden van HARD draven 
en idd ook begonnen in de zomer omdat ze er zo onder zweette
(tot ze echt niet meer mooi zitten)

en sokken weer eens goed uitgeplozen enzo
nu zie ik je naam en denk ik
er kwam nog een leuke Shet met klein meisje langs
(en daar heb ik helemaal niet op gereageerd
)
maar nog duimen dat John het ook iets vind
Ik vind het (bijna) IDEAAL
maarja ik vind wel dat john het ook eens moet zijn
(en is ook beetje stok achter de deur dat ik er zelf ook geen spijt van krijg enzo)

Krijg dr nog eens een punthoofd van.. 
hangt nu zeker bij anders huisje aan de deur