Whis_Serada schreef:En hoe was het rijden op Whis Maya?
Ook leuk
Had er gister nog kort iets over geschreven. Eehmz, vanaf de grond vond ik Whisper nog niet zo aansprekend, om eerlijk te zijn, kon er niet echt contact mee maken. Wel geaaid enzo, maar ze was afstandelijk. Ook het feit dat ze een beetje 'dubbel' in haar gedrag was. Heel dominant soms richting de andere paarden, maar tegelijkertijd ook onzeker overkomen. Wel vond ik haar bouw echt mooi
Vanaf foto's kwam ze op mij eigenlijk vrij lang in de rug over. In het echt is dat niet zo, valt goed mee, mooi geproportioneerd, lekkere derrière, relatief klein koppie (maar ik ben ook joekels van hoofden gewend
)
Toen dus eerst met Snowdon gaan rijden, en Leon op haar, toen in het tunneltje doorgaan ging goed, maar daarna even wat gestuiter en zijwaarts. Enfin, halverwege gewisseld, en ze was zo relaxed. Stap en draf is fijn
Daarna ook geheel met lang teugeltje gereden eigenlijk. Alleen in tunnel iets korter maar bleef mooi rustig. Laatste stuk liepen ze ook mooi naast elkaar, eerst wilde ze dat nog niet zo
Leuke merrie heb je