Jullie zijn lieverds !!! @janet: ik denk als ik dat kleine wondertje straks zie uit de combi van mijn allerdierbaarsten op deze hele wereld, dat ik zielsgelukkig zal zijn en moeheid spontaan vergeet misschien dat ik de dagen erna wel helemaal in coma lig, maar t zal wel meevallen denk ik
Laatst bijgewerkt door timokyana op 20-05-07 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Doordeweek valt het op zich nog wel mee, dan kan Arjan het 's avondslaat doen en ik om 5 uur 's ochtends. Ik moet toch om 6u beginnen met werken. Maar de vrije dagen en weekend zetten we dus de wekker, afhankelijk van hoelaat we naar bed gaan en ze dus 's avonds hebben gehad. Ze krijgen gemiddeld 5x per dag eten. We proberen ze ondertussen al wel aan Brinta en geweekte brokjes te laten wennen, maar dat is nog een grote knoeiboel. Maar dag bij dag zie je wel verschil in hoeverre ze het snappen. Ze zijn erg nieuwsgierig en onderzoekend. Ook erg leuk om te zien dat het echt 4 totaal verschillende karaktertjes zijn! En ben erg blij met alle hulp van Figaro Scheelt weer wassen en anderen bezighouden als je in je eentje aan het voeren bent. Mijn vriend maakt lange dagen op z'n werk, zit veel bij z'n pa in het ziekenhuis en komende week is hij 3 dagen weg voor z'n werk... dus het overgrote deel van de zorg komt wel op mij neer. Maar ik doe het graag!
wat een lieverds, en figaro als pleeg 'mama'. Klinkt als een pittige tijd leon, natuurlijk ook met de vader van arjan in het ziekenhuis. Speelt natuurlijk ook mee. Ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe ze vast voedsel moeten gaan eten en jullie de nachten door kunnen slapen! Wel petje af voor jullie! Menig een had ze bij het assiel afgeleverd denk ik.
De vader van Arjan gaat gestaag de goede kant op. Het zal allemaal nog wel even duren, maar tot nog toe geen extra tegenslagen! Hij blijft er zelf ook positief onder (te positieve verwachtingen zelfs...), dat doet ook een hoop.
Wij hebben de regen eind van de middag al gehad, zal vannacht ook wel weer naar beneden komen storten...
Cavalia was echt helemaal geweldig! Een zeer mooie show, en een geweldige uitvoering, en effecten erin! Al met al, alweer een zeer geslaagde dag, wat een weekend zeg!
@Sita_, Wat is je haf toch een plaatje zeg!
@Timokyana, Oef meid ik duim voor je dat het snel komt, dan hoed je niet meer zolang te wachten!
@Pradaatje, Gefeliciteerd!
@Leon, Wat een geweldig lieve foto's, wat is figaro lief voor ze!
Gingen er van jullie nog naar de keuring aankomende zondag, in Bergen op Zoom? Kunnen we misschien wel ergens afsrpeken, ik moet wel weer af en toe de ring in, foto's maken maar praten kan natuurlijk altijd tussen door!
@ Wisky, fijnn dat je de fries een kans geeft, ik heb hier ook een paardje, die ik op die manier gekregen heb.
@ Snowdon, mooie foto's, wel vermoeiend zeg, ik heb de wakkere nachten gelukkig achter de rug. Dan wel met een kind, maar wakker is wakker niet?
Zo ik ben ook even naar de paardjes geweest, ik wilde op mijn oudje even de regendeken gooien (ze krijgt het altijd gauw koud, bibberdebibber), maar dat zag ze niet zitten. Weg was ze, nu ja deken maar weg gedaan en daar kwam mevrouw aan. Ze staat nu dus zonder. Het begint hier nu te regenen trouwens. Verder heb ik een paardvormig aanhangsel tegenwoordig. Sinds Flint geruind is, is ie zo verschrikkelijk aanhalig, niet bij me weg te slaan. En dan ga je naar huis en dan blijft ie zo over het hek kijken van "ga je nu al weer? Ahh blijf nog even"